Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hiç büyük cc yle başlayan oldu mu?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Anladıgımız dılden , buda ergenlerın en ıyı anlayacagı dıl .
    Yoksa bıraz kaba saba oldu farkındayım
    initial-D bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Pangea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha WR 125 X
    Hafta da 3 kere V-pilis .BÜYÜK ZAFERLER BÜYÜK SİLAHLARLA KAZANILIR.

  3. #43
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    5 dakka bakmadim bi coni reyiz gelmemis valla aslinda ornek cok mantikli ama
    Green Arrow bunu beğendi.

  4. #44
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    150'likle bile biraz gaza gelince keskin bi virajı zor dönüyosun. 600'lük bi motorla viraja kontrolsüz girdiğinde olacakları düşünmek istemiyorum

  5. #45
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'likle bile biraz gaza gelince keskin bi virajı zor dönüyosun. 600'lük bi motorla viraja kontrolsüz girdiğinde olacakları düşünmek istemiyorum
    Barkin abinin tiplemeleri geldi aklima
    Hayattan Motorumu Alın Geri Neyim Kalır Ki?
    Melikşah Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği (Tam Burslu)

  6. #46
    çekirgeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250R
    yıllardır hayalim olan cbr600rr 'a şimdilik birkaç yıl boyunca maddi durumlardan kavuşamayacağımı bildiğimden,

    yaklaşık 10 gün önce vitesli kullanmasını bilmeden (arabalarıda sevmediğimden hiç merak etmedim tamamen bilmeden yani )
    ve nasıl getireceğimi bile düşünmeden parayı ayarlayıp ilanları karıştırıp bir 250destro almaya karar verdim
    görünüşü ,kalın arka tekeri ,sesi ,tamamen büyülüydü benim için
    neyse konuştuk görüştük motoru aldık
    eve götürme sıkıntısınıda tamamen teorik bilgi
    debriyajı hafif bırakarak hareket etmeye başlayınca gazla 1.viteste getirmeyi başardık (hararet yaptı merak etmeyın)
    ikinci gün ;eve getiren yolda da götürür mantığıyla 2.3. viteside gördük ki ilk düşme burda oldu zaten, kimse frene birden asılma teker kitler kayar dememişti
    kadıkoy bostancı bagdat caddesı trafıgı ve ısıkları sayesınde dur kalk vıraj hız egıtımlerımız az cok yerıne oturdu :9

    cbr 600 ü alsam 0 bilgiyle makinadan çok kendime zarar vereceğimi anladım
    ama olsada güzel olurdu be
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  7. #47
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    C90dan fzr600'e geçtim.Ailemin büyük kısmı motorcu ve çok karşı çıktılar.Dinlemedim bende tabi...Yaşadığım saçma kazalar başıma gelen abuk subuk olaylarla ilgili o kadar uzun yazarım ki...Tamam efendi binerek belki kaza ve düşme riski azalabilir ama altınızda 2 kg 1 beygir veren motosiklet olursa hepsi hikaye...En iyisi daimi ufak cc ile başlamak.Hiç olmazsa motosiklete kendini taşıtmayı öğrenmek..
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  8. #48
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı çekirgeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yıllardır hayalim olan cbr600rr 'a şimdilik birkaç yıl boyunca maddi durumlardan kavuşamayacağımı bildiğimden,

    yaklaşık 10 gün önce vitesli kullanmasını bilmeden (arabalarıda sevmediğimden hiç merak etmedim tamamen bilmeden yani )
    ve nasıl getireceğimi bile düşünmeden parayı ayarlayıp ilanları karıştırıp bir 250destro almaya karar verdim
    görünüşü ,kalın arka tekeri ,sesi ,tamamen büyülüydü benim için
    neyse konuştuk görüştük motoru aldık
    eve götürme sıkıntısınıda tamamen teorik bilgi
    debriyajı hafif bırakarak hareket etmeye başlayınca gazla 1.viteste getirmeyi başardık (hararet yaptı merak etmeyın)
    ikinci gün ;eve getiren yolda da götürür mantığıyla 2.3. viteside gördük ki ilk düşme burda oldu zaten, kimse frene birden asılma teker kitler kayar dememişti
    kadıkoy bostancı bagdat caddesı trafıgı ve ısıkları sayesınde dur kalk vıraj hız egıtımlerımız az cok yerıne oturdu :9

    cbr 600 ü alsam 0 bilgiyle makinadan çok kendime zarar vereceğimi anladım
    ama olsada güzel olurdu be
    En doğrusunu yapmışsın, destro250 zaten 250'liklere göre düşük bi güce sahip. Biraz fazla dikkatle 125'lik motor kadar güvenli kullanabilirsin yeni başlamana rağmen. Bide lastikleri Unilli veya biraz daha paraya kıyabilirsen Dunlop'la falan değiştirebilirsen süper olur.

  9. #49
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Vay be acaba ben ilk marşan sonra ne olaylar yassrim acaba :D

  10. #50
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    yapabilen olsa hep kafamda yamaha r6 alıp beyinden beygir ufalttırma var 35-45 beygir olsa yeterli
    80-100 beygir çok fazla.vinn vinnnn 4 silindir sesi olsun ama çok gitmesin 250likleri geçsin yeter benim için
    var mı konuda bilgisi olan ?

  11. #51
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Alıntı KeaSH-07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapabilen olsa hep kafamda yamaha r6 alıp beyinden beygir ufalttırma var 35-45 beygir olsa yeterli
    80-100 beygir çok fazla.vinn vinnnn 4 silindir sesi olsun ama çok gitmesin 250likleri geçsin yeter benim için
    var mı konuda bilgisi olan ?
    Sanirim hazir kitler vardi ismi aklimda değil ama dediginiİ yapanlar var turkiyede var mi bilmiyorum.
    Hayattan Motorumu Alın Geri Neyim Kalır Ki?
    Melikşah Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği (Tam Burslu)

  12. #52

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Eğitim aldığım hocaların hepsi sakın küçük CC alma dedi. Dedikleri şey çabucak sıkılacaksın. Bu arada bütün konuştuğum insanlar da küçük al, scooter al dedi. Neyse önce scooter sonra Ybr derken cbf 500'e kadar çıktık pistte ama o zaman anladım, özellikle ağırlığı 200 KG'in üzerindeki bir makineyle trafikte başedemeyeceğim. Kollarım kasılıyor, en basit dönüşleri yaparken stress oluyorum vs.

    Kendime hız yapmamak konusunda güveniyorum (arabam MINI JCW, türlü türlü modifiyesi var 210 HP'in üzerinde ama kaç kere ibre sonu gördün deseniz görmedim) ama motoru trafikte idare etmek yönünden güvenemedim. Gittim DUKE 200 aldım, bir yandan fiti fiti gidiyorum bir yandan da aşırı hassas olan gaza alışıyorum. (ileride kesin çok işime yarayacak)

    O yüzden küçük CC motor kesinlikle tercih sebebi.

  13. #53
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğitim aldığım hocaların hepsi sakın küçük CC alma dedi. Dedikleri şey çabucak sıkılacaksın. Bu arada bütün konuştuğum insanlar da küçük al, scooter al dedi. Neyse önce scooter sonra Ybr derken cbf 500'e kadar çıktık pistte ama o zaman anladım, özellikle ağırlığı 200 KG'in üzerindeki bir makineyle trafikte başedemeyeceğim. Kollarım kasılıyor, en basit dönüşleri yaparken stress oluyorum vs.

    Kendime hız yapmamak konusunda güveniyorum (arabam MINI JCW, türlü türlü modifiyesi var 210 HP'in üzerinde ama kaç kere ibre sonu gördün deseniz görmedim) ama motoru trafikte idare etmek yönünden güvenemedim. Gittim DUKE 200 aldım, bir yandan fiti fiti gidiyorum bir yandan da aşırı hassas olan gaza alışıyorum. (ileride kesin çok işime yarayacak)

    O yüzden küçük CC motor kesinlikle tercih sebebi.
    Guzel bir ornek daha Teşekkürler
    Hayattan Motorumu Alın Geri Neyim Kalır Ki?
    Melikşah Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği (Tam Burslu)

  14. #54
    Muktedirs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mr 150 vulture
    Düşükle başlamak daha mantıklı geliyor tabii

  15. #55

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    başka bir soru 150 KG'ın altında 250 CC üzeri motor var mı? Yoksa cc yerine ağırlığına bakın da diyebiliriz. Hafifse bin tepesine, vur kırbacı.

  16. #56
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayhan.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başka bir soru 150 KG'ın altında 250 CC üzeri motor var mı? Yoksa cc yerine ağırlığına bakın da diyebiliriz. Hafifse bin tepesine, vur kırbacı.
    Megelli 250R var 125kg

  17. #57
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Zaten "genel" olarak buyuk ccler agirda oluyo o nedenle hem gucu az hem hafif kucuk ccler candir

  18. #58

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Megelli 250R var 125kg
    benim duke da 25 beygir ama 128 kilo mu ne... Hafif makine başlangıç için özellikle trafikte büyük kolaylık...

  19. #59
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    büyük cc işi cruiser haricinde büütn motorlarda geçerli
    eğer yapılı kaslı iseniz 750 cc cruiseri kontrol edebilirsiniz.750 cc ama amacı hız yapmak olmadığı için ani tepkileri yok...
    ama 750 cc bir ss yi böyle kolay kontrol edemeyiz.
    aslında motoru kontrol edemeyiz değil kendimizi kontrol edemeyiz altında koca 4 silindir var kim hız yapmadan durabilir

  20. #60
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyük cc işi cruiser haricinde büütn motorlarda geçerli
    eğer yapılı kaslı iseniz 750 cc cruiseri kontrol edebilirsiniz.750 cc ama amacı hız yapmak olmadığı için ani tepkileri yok...
    ama 750 cc bir ss yi böyle kolay kontrol edemeyiz.
    aslında motoru kontrol edemeyiz değil kendimizi kontrol edemeyiz altında koca 4 silindir var kim hız yapmadan durabilir
    Tabi canim be im altimda 4 silindirli ss olsun kapida yatiririm :D
    Hayattan Motorumu Alın Geri Neyim Kalır Ki?
    Melikşah Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği (Tam Burslu)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)