Arkadaşım almış 3400tl plakasız fiyatı dedi plakası sigortası beraber 390tl de onlar dedi 200tl sigorta dedi gerisi plaka masrafları kendim yaptırdım takipçiye vermedim dedi. Motor gerçekten yakışıklı ve kalıplı motor şöyle ilk bakışta açıkcası 150cc gibi durmuyor. Alt sakalı falan hoşuma gitmedi değil lastik ebatlarına bakınca biraz kalındı ilk görünüşte kalıbı lastiklerinin kalınlığı falan sanırım göründüğü gibi hızlı ve güçlüdür diye düşündüm bi 20km kadar kullandım bende cup var onunla 90-100 gittiğim yolda rks ile 110 ile gittim ibre hız orantılarının farkları var tabiki ama hızı çokta farkedilir oranda fazla gelmedi bana cup ile kıyaslandığında artı olarak 2kişi bindik gazıda biraz açtım ama rüzgar bi yandan yolumuzun yokuş olması bi yandan çekişten bayağı bir düşme oldu motorda beygirini falan sordum 11 beygir dedi e cupta 7-8 arası bi beygiri var o kalıptaki motorda 3-4beygir fazla var o kadar gücü beni tatmin etmedi açıkcası ama titreşimine dicek bişey yok adeta bir japonun rahatlığı var diyebilirim en azından sürücüye öyleydi arkadakide rahatsız sayılmaz ama keyif çatacak rahatlıktada sayılmaz. Sonuç olarak rahat bir motor görünüşü tatmin edici ama hızı ve gücü için aynı şeyi söylüyemicem. şu aralar motor alıcam 3 motor arasında gidip geliyordum rks titanic 150 ve 200 modelleri ve mondial mcx 150 roadracer modellerini araştırıyorum. mcx değilde 150 mr vultureye bindim alt motorları aynı biliyorsunuz o motoru denedim ve çok güzel kalkışı olsun hızlanışı olsun bayırlardaki çekişi rüzgara karşı dayanıklılığı olsun 150 titanice karşı çok daha üstün mr vulture yani motor olarak mcx diyelim torku altında hissettiriyor 150 titanice göre şimdi kimse 150 mcx model 150 aslında 162 cc diye arada 50-100cc fark yok 12 cc bence kıyaslamak için bi engel değil aynı seviyenin motorları bence yani titanic 150nin gücü tatmin etmedi beni ama malzeme kalitesi oldukça başarılı diyebilirim yaylarına kadar inceledim gerçekten kaliteli bir motor. mcx daha güçlü demiştim 200 titanic belki mcxden de güçlüdür ama bu seferde araya büyük bir para farkı giriyor bi modelin 150liliği 3400tl de 200lüğü nasıl 5buçuk milyara yakın oluyor bence titanic 200 fiyatı 4milyar ila 4buçuk milyar arası olsaydı alınabilirdi ama 5buçuk milyara yakın bi fiyat o parayı verdikten sonra 2013 yeni kasa apache alırım bakarım keyfime bastınmı uzun yolda gider en azından arıza yapcak tedirginliğin olmaz. diyeceğim o ki 3400tlye alıncak bir motor BANA GÖRE değil ama görünüşü için alınır belki Sanırım bu sürüşten sonra tercihim değişmeyen MCX olucak