Alper ortalığı karıştırmış yine Sizin kötülüğünüz için yazdığını düşünmüyorum. Çok ciddi farklar var arada. Siz bu motoru ne için istediğinize bağlı bir yandan da. Uzun yol düşünüyormusunuz, hızmı istiyorsunuz, cav cav şekilmi yapiyim diyorsunuz, yol yapiyim yetermi diyorsunuz sadece.... Tam olarak isteklerinizi, beklentilerinizi belirtirseniz arkadaşlar daha iyi yönlendirebilir.
Selam
Aşırı Hıza gerek yok, Uzun Yol, Artcının Rahatı ,Güvenlik ve Görünüş Benim için en önemlisi...
Km olarak evet tecrübeniz var denilebilir ama süre çok kısıtlı 3 ay. Aslında tecrübe şu virajda ani frenlemede sen düşünmeden refleks olarak bedenin yapması gerekeni yapıyormu yoksa virajda frenlemede şimdi biraz ön frene basayım dur vites küçülteyim vs diyosan istersen 20bin km yap demek istediğimi anladınız umarım. Burada tavsiye verenler zaten kötü bir amaç için değil sizi düşündüğü için öneride bulunuyor. Cbr250 den sonra 600rr olurmu fa mı olur sizi tanımadığımız için bişey diyemeyiz belki çok yetenekli bir sürücüsünüzdür hemen alışır kullanırsınız ama bir realite var tek silindir 250cc ile 4 silindir 600cc arasında dağlar değil dünyalar kadar fark var tamamen ayrı bir dünya. Ben sizin yerinizde olsam şahsi fikrimdir öncelikle kesinlikle ABS li bir model ve en fazla çift silindir motor bakardım 1 sezonda ona biner eğitim alırdım. Er6-N sizin için biçilmiş kaftan bence artçınızda rahat eder gücü torku çok güzel tipide iyi ( race sevene iyi gelmez ama en azından onunlada 15-20bin km yapın sonra gönlünüzde yatan 600rr ı alın derim. Ama yok derseniz bence 600rr a bulaşmayın oturuş pozisyonu cbr250ye benzeyen ve abs li olan fa modelini tercih edin derim.
Kardeşim benim bi arkadaşımda 2013 FA var çok güzel bi motor. 600rr la arasındaki farkı 3 aylık tecrübeyle anlayamassın bile. aralarında sadece 10-15 beygir fark var. biraz oturuş pozisyonu biraz karenaj. FA da çok seri canavar gibi bir motor. iyi bi FA sürücüsü olsun her 600RR lı kovalayamaz onu bu kadarda net söylüyorum. O yüzden sakın performans vs sıkıntın olmasın FA ABS si ile fiyatıyla sürüş rahatlığıyla on numara bir motor. Vede şekil olarakda süpersportları aratmıyor. Vede uzun yolda artçılı sürüşlerde çok rahat edersin
Aslında CBR 500 olsa cuk oturur.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Gelecek miymiş CBR 500 ?
Camo,
Bence Yamaha XJ6 da düşünebilirsin. Gri-mavi rengi harika duruyor.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)