Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Japon Alın !!!

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41
    mc-hot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 250,RKS jaguar, Kuba CR1, Mondial Drift 150 MH
    Bende kendime gidip öyle 2000 tl lik telefon alcağıma takoz telefonla dolaşıorum alıyorum sıfır bi çinli keyfime bakıyorum :D
    Nede olsa ikiside aynı para :D


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    zaten 120- 130 u görüyo diye motoru zorluyo çabuk bozuluyor ama şu var çinliler olmasa belkide çoğumuz motora bile başlamamıştık buda bi gerçek
    utkan35 bunu beğendi.

  3. #43
    ramizan83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    BOZKIR/KONYA
    Motosikleti
    speed150 mc150 kuba125-12d wolf125 yenidenMC-X
    japon almakta haklısınız ama,
    biz yaptık bir hata siz alın japonu
    şu an 4 cü çin malı motorum oldu,
    su an sıfır mcx aldım sıfır motorda hata var
    arka salıncak hatalı,
    ön disk hatalı adamlar buna kurulumda onay vermişler
    akşam gittim geri dediler hata var yenisi ile değiştirelim
    ama motoru değil arka salıncağı,
    gelde şimde çinliler kaliteli de adamlar daha sıfır mondialde hata çıkarıyor
    ne için aldım mondiali kaliteli olduğu için değil tabi maddi durum birde mcx gücü
    ama gel gelelim sifirmotorda hata arıza çıkarırsanız birde olur verirseniz üstüne
    lanet olsun çinliye demekten başka bir şey bulamıyorum,,,,

  4. #44
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Kütahya,Ankara
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı mc-hot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende kendime gidip öyle 2000 tl lik telefon alcağıma takoz telefonla dolaşıorum alıyorum sıfır bi çinli keyfime bakıyorum :D
    Nede olsa ikiside aynı para :D
    Kuzenim geldi bak diye elime bişey uzattı ulan dedim bune galaxy s4 müş 2000 in üzerinde bi fiyata almış taksitle bende aynı şeyi dedim olum ben motor aldım o paraya
    cool113 bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    şehirsiz
    honda aldıkta ne oldu ? arka koltuk dikişi çıktı koltuk bile değişmiyor
    utkan35 bunu beğendi.

  6. #46
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Herkes butcesı dahılınde bırseyler kullanıyor ıste . Neden kımın ne kullandıgı ıle bukadar ılgılenıyoruzkı .
    Kılosu 250 tllık peynır yıyen adamın Bımden 10 tl ye peynır alana laf sokması gıbı bır sey olabılırmı .
    Sen o sekıl bınersın ben bu sekıl bınerım , kımsenın herkesın yasamına karısma hakkı yok . Lakınkı bu boyle degıl .

    Takılmayın yaw elınızdekının tadını cıkarın ımkan bulursanızda daha ıyısını alın . Senın suan kullanıp begenmedıgın motorun hayalıyle yanıp tutusan var .

  7. #47
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı ramizan83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    japon almakta haklısınız ama,
    biz yaptık bir hata siz alın japonu
    şu an 4 cü çin malı motorum oldu,
    su an sıfır mcx aldım sıfır motorda hata var
    arka salıncak hatalı,
    ön disk hatalı adamlar buna kurulumda onay vermişler
    akşam gittim geri dediler hata var yenisi ile değiştirelim
    ama motoru değil arka salıncağı,
    gelde şimde çinliler kaliteli de adamlar daha sıfır mondialde hata çıkarıyor
    ne için aldım mondiali kaliteli olduğu için değil tabi maddi durum birde mcx gücü
    ama gel gelelim sifirmotorda hata arıza çıkarırsanız birde olur verirseniz üstüne
    lanet olsun çinliye demekten başka bir şey bulamıyorum,,,,
    wolf den indiğin an ya cbf alacaktın yada tvs.
    attan inip eşege binmişsin be hocam.
    ramizan83 bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  8. #48
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Ucuz diye her önüne gelen motosiklet alırsa olacağı budur.Adam bırak rutin bakımlarını yaptırmayı , utanmasa benzin bile koymayacak motora.Sonra ne biçim motor bu.Motosikletin bakımlarıyla ilgilenen,motosikletini seven biri için çin malları dediğiniz motosikletler işimizi hayli hayli görüyor.O kadar saçma sapan arızalar duyuyorum ki bazen acaba bi tane sağlam motosiklet yapmış çinliler onuda benmi almışım deyip şükrediyorum.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    utkan35, serdar1547 ve cool113 bunu beğendiler.

  9. #49
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Ya tam diyorum mondial drift alcam sonra böyle konuları okuyunca soğuyorum motordan sonra cbfye yöneliyorum sonra cbfye bakıyorum yok yağ yakıyo drift solluyo bilmem ne yazıyolar ne alacağıma karar veremiyorum ybryi eledim zaten cbf 150 mr vultre yada drift düsünüyorum.

  10. #50
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    bu japon alın diyenlere kendimi fazla kaptırmışım; motoru japon aldığım yetmedi gittim bir de japon hatunla nişanlandım..

  11. #51
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Şimdi ben cub alırken yamaha cryptona bakmıştım sonra orda siyah kırmızı şeritli yakışıklı bi motor gördüm 100mfh adam yamaha 3.500 dedi ben taksitle almıştım benim motoru 2.300 ve şuanda iyi almışım diyorum daha bu sabah arkadaşla hastaneye giderken kısa bi mesafe var arkadan bi tane ybr geldi onlarda 2 tane apaçi sanki altlarında r6 var kapısalımmı dedi hadi dedim bu hanzolarla önden bastı fakat sonuç adamları asfalta gömdüm tip tip baktılar dururken motorun yapık ayağı fln çektiler daha rodaj süresinde dedim :D arkadaki öndekine **im senin motorunu 100lük geçiyor dedi :D ama şu var 80den sonra çok hafifte olsa insan bi *** korkusu yaşıyor :D :D ama motorumdan çok çok memnunum kalkışta cbf 150 ybr 125 200mg alayını alıyorum kısa mesafe ama :D

  12. #52
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ben cub alırken yamaha cryptona bakmıştım sonra orda siyah kırmızı şeritli yakışıklı bi motor gördüm 100mfh adam yamaha 3.500 dedi ben taksitle almıştım benim motoru 2.300 ve şuanda iyi almışım diyorum daha bu sabah arkadaşla hastaneye giderken kısa bi mesafe var arkadan bi tane ybr geldi onlarda 2 tane apaçi sanki altlarında r6 var kapısalımmı dedi hadi dedim bu hanzolarla önden bastı fakat sonuç adamları asfalta gömdüm tip tip baktılar dururken motorun yapık ayağı fln çektiler daha rodaj süresinde dedim :D arkadaki öndekine **im senin motorunu 100lük geçiyor dedi :D ama şu var 80den sonra çok hafifte olsa insan bi *** korkusu yaşıyor :D :D ama motorumdan çok çok memnunum kalkışta cbf 150 ybr 125 200mg alayını alıyorum kısa mesafe ama :D
    Buldun ybr gibi bisikleti gec bakalım ;D

    Gel bide mh driftle kapıs bakalım

    Japon dediginiz bi cbf bide ybr sanki model bollugu var

  13. #53
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    haklısın arkadaşım hemde sonuna kadar kim ne derse desin borç harç kaliteli motor almak en mantıklısı ''ucuz mal alacak kadar zengin değilim''derler anlayana

  14. #54
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buldun ybr gibi bisikleti gec bakalım ;D

    Gel bide mh driftle kapıs bakalım

    Japon dediginiz bi cbf bide ybr sanki model bollugu var
    zaten hocam ışıklarda fln en çok istediğim modell ve daha hiç kapışmadım mh drift çok seviyorum ama gücüm yetmedi almaya sonra cbr 125 cbr 250 bi karşıma çıksalar :D biliyon bizde debriyaj sıkıntısı yok

  15. #55
    furko2424 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Cheap Urban Bike
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya tam diyorum mondial drift alcam sonra böyle konuları okuyunca soğuyorum motordan sonra cbfye yöneliyorum sonra cbfye bakıyorum yok yağ yakıyo drift solluyo bilmem ne yazıyolar ne alacağıma karar veremiyorum ybryi eledim zaten cbf 150 mr vultre yada drift düsünüyorum.
    Hocam CBF al memnun kalırsın.Memnun kalmassan sat bana ben şimdiden talibim :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten hocam ışıklarda fln en çok istediğim modell ve daha hiç kapışmadım mh drift çok seviyorum ama gücüm yetmedi almaya sonra cbr 125 cbr 250 bi karşıma çıksalar :D biliyon bizde debriyaj sıkıntısı yok
    Hocam 2005 cbr yi ben yokuş yukarı geçiyorum yokuş yukarı hiç gitmiyor alet.ben makine de 100 lük çinli cub

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklısın arkadaşım hemde sonuna kadar kim ne derse desin borç harç kaliteli motor almak en mantıklısı ''ucuz mal alacak kadar zengin değilim''derler anlayana
    Güzel lafmış hocam

  16. #56
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    3,650 lira verdim arora ar 180 aldım hiç pişman değilim.istesem 5,000 verip cbf 150 de alırdım ama cbf,aroranın beni mutlu ettiği kadar mutlu etmeyecekti,ne de olsa arora ar 180 daha güçlü,daha dolu bir modeldi mesela çift disk fren,led aydınlatmalar,dijital gösterge,daha ergonomik tasarıma sahip bir modeldi,ve ben cbfnin beni mutlu etmeyeceğine emindim.
    motorumdan hiç şikayetim olmadı 3 yıldır da çin malı motor kullanırım tek yamuğunu görmedim daha,sizler nasıl motor kullanıyorsunuz da motorlar elinizde kalıyor anlamış değilim.dün yarım saat boyunca 115/125 arası kullandım motoru tık demedi,direksiyon da yerinde lastikler de...ya sizin bahsettiğiniz motorlar çinli değil ya da benim kullandığım motor japon...çok karışık duygular içerisindeyim aslında aceba bana sattıkları motorlar mı sağlam yoksa siz mi abartıyorsunuz?

  17. #57

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    2006'dan beri garajda duran çinli var 70binlerde senin dediğinin hiç biri olmadı.Subap,Rulmanlar haricinde değişen yok.Silindir,piston bile değiştirmedim.Yanlışlıkla japon imalat'ı verdiler galiba...

  18. #58
    handsome3272 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Motosikleti
    Mondial 100 MFH 2010
    Alıntı furko2424 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 yıldır.çinli cub kullaniyorum ve piyasada övülen çinlilerin çoğunu kullandım.bana inanın,şaka yapmıyoru,sıfır çinli alacaginiza 50-60 bin km ybr-cbf alın.bana diyorlar,usta ybr de motor mu bizim arkadaşın çinlisi 130 görüyor.ybr anda 100 görüyor diyorlar.arkadaşlar çinliler,doğrudur 120-130 u görür ama gidon sağa sola fırlar.titresimden bulutların üstünde uçtuğu zannedersin.benim cinliyle 60 ı geç nasıl titriyor görmeniz lazım.yolda civatalari düşüyor.haftada 1 civataları sıkıyorum.ama yinede en az 2 si yolda düşmüş oluyor.gidiyom sanayiden alıyorum.hergün bir sorunu oluyor.bundan sonra tövbe ettim cinliden.modeli markası ne olursa olsun.kesinlikle JAPON
    Kendi adına konuş kardeş son gaz devamlı kullanırsan sen motorunu adam gibi kullanmazsan cıvatada düşer tekerin bile çıkar

    3 senedir kullanıyorum ciddi söylüyorum cıvata düştüğünü görmedim ama sen para vermemiş gibi binersen her şey olur

    bakımını felan yapmazsan sana japon değil uzaydan motor yapıp getirseler senin gibilere dayanmaz o motor..
    utkan35 bunu beğendi.
    Ne Mutlu Türküm Diyene

  19. #59
    Şafak Tan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul, Erenköy
    Motosikleti
    Mondial MCX 150
    Arkadaş sıkıntı yaşamış ve sıkıntısını forumla paylaşıp benzer sorunu yaşamayalım istiyor. Bence hemen kötü niyet arayıp linç etmemek lazım. Kendi deneyimi ve fikridir saygı duyalım. Daha önce 2 günlük eğitimde Cbf 150 kullandım. ama ilk motorumu MCX 150 aldım. almadan önce de tüm mc 150 ve drift topicini ybr ve cb 125 in büyük bölümünü ve bir miktarda cbf 150 topiclerini okudum. daha MCX i almadan ilk 3000 de zincir değiştirmem gerektiğini,3-4 bin gibi de subap ayarına gideceğimi bilerek aldım. Beklentim son süratini denemek, ışıklarda kapışmak ya da teker yapmak değil. Yine de 150 cc ye kadar ki motorlar içinde en etkileyici güç ve torka sahip olması tercihimde önemli sebeplerden biri. Ama en öneli sebep 3100 TL lik motora Kredi kartına 5 ay erteleme ve 12 taksit ile finansman imkanı gerçi plaka ruhsat vs ile 3700 'e geldi ama o bile taksitin içinde
    öte yandan sürprizde çıkmadı değil. Serviste hatalı ön teker montajı tespit ettiler. söküp kauçuk gresle yağlayıp doğru şekilde taktılar. sorunsuz bir şekilde biniyorum. şu anda 250 km de. ama forumda bu motorla 77.000 devirmiş kurye arkadaşlar da var.
    6000'e çıkacak bütçe ya da 24 ay taksit yapan bayi olsaydı PCX'e de bakabilirdim...
    ilk motorunu alacak arkadaşlara tavsiyem; bütçe kısıtlıysa drift yada mcx makul fiyatlı sarsıntısız ve sorunu az motorlar. motordan kısıp sharp tan 5 yıldız almış bir kask ve koruması iyi bir monta para ayırmak gerek.

  20. #60
    ramizan83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    BOZKIR/KONYA
    Motosikleti
    speed150 mc150 kuba125-12d wolf125 yenidenMC-X
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wolf den indiğin an ya cbf alacaktın yada tvs.
    attan inip eşege binmişsin be hocam.
    haklısın tusuba kardeş yaptık bir hada kırsaldayım burda mondial servisi var
    dedik demez olaydık
    adamlar sıfır motoru hatalı satıyorlar
    parayıda peşin verdik öteki gün gelince adamlar değiştirelim beşiği salıncağı diyorlar
    yanı g,te giren şemsiye açılmaz diyorlar
    moralım bozuldu sıfır motorda sorun yaşayınca,,,
    ama mecbur buna bir iki sene binecez
    dördüncü cin malı motorum olarak şu an lanet olsun çinliye diyorum,,,
    kısmetse bir dahakine
    Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)