Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

9 Ekim MOTOSiKLETLERi FARK EDiN. aktivitemiz meyvesini verdi

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    T.C

    BAŞBAKANLIK

    GENÇLİK VE SPOR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    TÜRKİYE MOTOSİKLET FEDERASYONU

    TURKISH MOTORCYCLING FEDERATION



    TÜRKİYE MOTOSİKLET FEDERASYONU BASIN AÇIKLAMASI

    BOŞUNA UĞRAŞMADILAR

    -Yaklaşık üç yıldır hiçbir şekilde yer almadıkları Trafik Yasa’sında değişiklik yapmaya çalışan motosikletçilerin tüm önerileri kabul edildi.

    -Mecliste görüşülen Trafik Yasasının yürürlüğe girmesi ile motosikletçiler rahat nefes alacak.

    -Türkiye Motosiklet Federasyonu başkanı Bekir Yunus Uçar ve Süleyman Memnun, Fuat Domaniç, Emrah Soyuer’den oluşan heyet TBMM Trafik komisyonu başkanı Yalova milletvekili Şükrü Önder ile 30 Kasım günü Mecliste görüştü. Görüşmeye Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Daire Başkanlığı yetkilisi Emniyet Müdürleri de katıldılar. Motosikletçilerin tüm talepleri haklı, yerinde ve Avrupa yasalarına uygun bulundu.

    TBMM Trafik komisyonu başkanı Şükrü Önder eski motosikletçi çıktı. Şükrü Önder’in motosiklet Akrobasi sertifikası bile var.
    -Türkiye Motosiklet Federasyonu heyeti 1 Aralık günü Trafik Daire başkanlığında uyum yasaları ile seminer vermek için Genel Müdürlükte bulunan İngiliz uzmanlar ile de görüştü, uzmanlar TMF’nin taleplerinin Avrupa yasalarına uygun olduğunu belirttiler.

    -TBMM de yeni trafik yasasının kabulu ile motosiklet konusunda çok önemli değişimler gündeme geliyor.

    Motosiklet hız limitleri otomobiller ile aynı seviyeye çıkıyor.
    Geçiş üstünlüğü sıralamasında motosiklet ilk sırayı alıyor.
    Her yıl trafik muayene zorunluluğu olan motosikletler tıpkı otomobiller gibi ilk alındığında üç yıl,devamında her iki yılda bir muayeneye tabi tutulacak.
    Motosiklet farları sürekli açık olacak ve kasklara standart gelecek.
    50 cc motorbisikletler ehliyetsiz kullanılabilecek.
    Motosiklet ehliyetleri 125 cc ye kadar A1, 125 cc üzeri A diye sınıflandırılacak.
    A1 Sınıfı küçük motosikletler otomobil ehliyeti ile kullanılabilecek.
    Motosikletçilerin üç yıldır sürdürdüğü yasal düzenleme çabalarına verdiği destekten ötürü tüm basınımıza teşekkür ederiz.

    Türkiye Motosiklet Federasyonu


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    invent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR 05
    Yerinde kararlar, geç oldu ama buda iyidir en azından.

  3. #3
    Peril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2004
    Şehir
    istanbul-pendik
    TEBRİKLER..YASA BUDUR İŞTE!!! :

  4. #4
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    güzel bir yasa ama hem sevindim hem üzüldüm b ehliyetimde 125cc klasmanını sürebilicem ama ama genede a2 almam (A) lazım
    ama rs 125 alırsam a2 ye gerek yok
    şaka filan ama adamında motorcu olması iyi olmuş ve İstanbul grubu (motosiklet.net üyeleri) ve diğer net grubu arkadaşlar vede tüm motorculara teşekkürler
    ERASER WİLL COME BACK

  5. #5
    faca_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2004
    Motosikleti
    motorsiklet
    BENİ FAZLA İLGİLENDİRMEYEN BİRYASA KURAL TANIMAM HAYATIMDA HİÇ BİR POLİS BENİ YAKALAYAMADI ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ GELDİM BEN NEVŞEHİR'DEN HALİL YAŞAR

  6. #6
    Rain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2004
    Şehir
    Tekirda§
    : pl: Halll ????¿¿¿¿
    Cikolota disLeriMizi.. Hayat DusleRimizi curutuyoR...

  7. #7
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı faca_boy adlı üyeden alıntı
    BENİ FAZLA İLGİLENDİRMEYEN BİRYASA KURAL TANIMAM HAYATIMDA HİÇ BİR POLİS BENİ YAKALAYAMADI
    waaay bravo. demek hiç bi polis yakalayamadı ha büyük başarı.

  8. #8
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    A1 Sınıfı küçük motosikletler otomobil ehliyeti ile kullanılabilecek kısmını okuyunca işyerinde çıılık atıyodum az daha Ne zaman yürürlüğe girer bu yasa Bende rs-125 alırım

    Halil aferim madalya verilermi bari? Kural tanımazsın demekki.. Motorcular ikiye ayrılıyor.. Hızlı motorcular ve yaşlı motorcular.. Sen direk hızlı motorcusun anladığım kadrıyla.. Yazık
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  9. #9
    leto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Var ama markasını yazmak istemiyor artık.....
    Arkadaşlar hepimize hayırlı uğurlu olsun bu yasanın en kısa zamanda yürürlüğe girmesi dileğiyle. bütüm motosiklet camiasını kutlarım.. sağolun vağrolun
    Tanrı motor kullansaydı racing kullanırdı...

  10. #10
    onur_NX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2004
    Şehir
    istanbul / Ataşehir
    Motosikleti
    Seyhan 150 - CBF 500 - Fazer 600 - R25 - TNT 250
    Cok guzell artık ceza yazmaları icin bi kac yasal madde cıktı.. Bu yasa cıkmadan oncede bu kurallar dahilinde kullanıyodum zatenn..faca_boy, yaa hemsooo.. bak yaa ilkkez motorcu nevsehirli bi hemserimle karsılasıyorum.. Hosgeldin aramızaa..
    No FeaR NeveR

  11. #11
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2004
    Şehir
    Istanbul
    Yasa hayırlı olsun. En kısa zamanda yürürlüğe girmesi dileğim.

    Halil AFERİN! Devam et böyle.
    ...Oytun...
    ..Ainador..

  12. #12
    Choppery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2004
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    KUBA STR 250
    Yasa güzel sayılır ama otoban-köprü ücretleri konusunda bir bilgi verilmemiş.
    Bunlarda önemli.
    İkincisi Nevşehirli arkadışımızın kurallara uymadığı belli forumunda kurallarına uymuyo. Herif bodozlama girdi topic'e.
    Önce bi gir tanışma kısmınada tanış be kardeşim.
    Eğitim şart... her yerde.
    Dragstar 650 Classic
    Süper Fırsat 5" gps bluetooth fm transmitter 2gb sd kart full harita tr sadece 215 tl . Fırsatı kaçırma!

  13. #13
    iNfiNite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2004
    Motosikleti
    No Moto No Cry
    -azrail de kural tanımıyormuş ho-ha-ho-hu-ha....!!!!!

    şaka bir yana motora polis yakalayamasın diyemi biniyorsun zx-10 a yazık ozaman al benim nouvo yu onla bile heryere gir-çık kaç

    bence bundan sonra yapma.....tavsiye tabee bu istersen devam et ama yakışıklı genç egzotik fantastik bombastik ve çekomastik bir arkadaşa benziyorsun Lütfen kurallara uyalım uymayanları uyaralım sende bizdensin hepimiz insanız ve kurallar içinde bir toplumda yaşıyoruz (enzazından kurallara uymasan bile bu sende saklı kalsın yarın birgün üzücü bir haberi gazete veya televizyondan izlemeyi hiç istemiyorum) saygılar
    The Power of Dreams

  14. #14

    Üyelik
    15 Aralık 2004
    slm iNfiNite bende nouvo almayı düşünüyorum ama kararsızım.yakıt durumu nedir motorun ve hoşlandığın hoşlanmadığın özellikleri biraz anlatabilirmisin.
    motorsuz

  15. #15
    Kingston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    Mersin-Aydınlıkevler
    Motosikleti
    110 ft simdilik [mz den sonra ii gelmedi]
    arkadaşlar aramızda bi ghostrider var
    yakında o da ghostrider gibin yakalanır
    Kingston in Aksaray
    (niye diye sormayın :((()

  16. #16
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    yasa nezaman yürürlüğe girer bileniniz varmı... yani heyecana kapılmadan önce bu yasa görüşülüyo demi geçmedi yani?? her neyse bi twister yada falcon için genede A gerekecek değilmi. ve forumu kurcaladığım kadarı ile yeni yasa ile stajerlik felan gerekiyormuş, A2 nin ücreti de çok fazla 600 milyon diyoler.biz alaman bi twister vah vah..kaçırdıkmı yani stajyer olmadan alınabilecek son ehliyet olayını ..

    gül derken dikene kaldık,
    al derken kara aldık..

    yasanın bir an önce yürürlüğe girmesi dileği ile camia ya hayırlı olsun..
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden*** şam piiii yonnn ***

  17. #17
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Maalesef kaçırdın, stajyer olmak zorundasın. o motosikletler için gerekiyor A2 ehliyet..
    Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk

  18. #18
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    Arkadaşım 25 aralık'a kadar kayıt yaptırırsan stajyer olmuyorsun..
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  19. #19
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    ciddimisin inanmıyorum yaaa,

    nereye kime kayıt yaptırayım, yani kursu diyorsun değilmi,
    bana öğreten bi kurs (vitesli motr kullandıran ilgilenen) tavsiye edebilirmisiniz acilen
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden*** şam piiii yonnn ***

  20. #20
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    (bkz: p.m.)
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler