sizi iyi hissettiren aksesuarlar :)
-
09 Haziran 2013, 23:09
#1
Reklamlar
-
09 Haziran 2013, 23:17
#2
radio'lu alarm dilersen yardımcı olabilirim,
-
09 Haziran 2013, 23:22
#3
-
10 Haziran 2013, 00:14
#4
PEHLİVAN94 adlı üyeden alıntı
Alacagin motor ne
kle 500 alacağım lütfen aklımı bulandırmayın
-
10 Haziran 2013, 10:09
#5
canerol adlı üyeden alıntı
kle 500 alacağım lütfen aklımı bulandırmayın
Cbf150 al hem az yakiyo hayirli olsun
-
10 Haziran 2013, 10:53
#6
canerol adlı üyeden alıntı
kle 500 alacağım lütfen aklımı bulandırmayın
İşte bunu demeyecektiniz ,
Kle 500 motormu yaw ? Hemde kawasaki , parçası pahalı , teknik servisi az, teknik servis olsa dahi , stokta yedek parça tutmadıkları için aylarca bir parçayı beklersiniz O paraya daha neler alınır aslında. Birde samsunun rutubetini düşünürsek korozyondan 2 sezonda dökülür o motor.
Size ardçılı , topcase ve yan çantaları full doluyken bile asfaltta uçan, arazide toprağı yırtan , park halinde bakıldığı vakit milletin ağzının sulandıran , kışın 10 cm buzlu yolda mamur dağına çıkıp , birde inebilecek kadarda güvenli bir motor lazım.
Aprilia Capanord gibi mesela. İste dağa çıkın ister ovaya inin , Samsundan türkiyenin istediğini yerine basarsınız. Tık etmez , sizi yormaz.
Capo candır, gayrisi yalandır.
( Bir akıl bulandırma programının daha sonunda geldiğimiz şu anlarda , yayında ve yapımda emeği geçen kendime teşekkür ederim. Hoşçakalın , esen kalın)
"“Kişinin namazına, niyazına değil; dinar ve dirhemle olan arkadaşlığına bakın”. Hz Muhammed ( S.A.V)
"İnsanların en cahili, ahiretini başkasının dünyası için satandır." Hz.Ömer
-
10 Haziran 2013, 11:09
#7
-
10 Haziran 2013, 11:43
#8
Yahu sen boşver kafa karıştıranları.İtalyan can yakar.KLE500 tercihinin sebebi nedir?Dağ bayır mı gezeceksin?Uzun yola mı çıkacaksın?Yedek parça konusunda sana sıkıntı yaşatmayacak motor aynı sınıfta transalptir.Ancak KLE500'e göre biraz daha iridir.Transalpin piyasası daha sağlamdır.Yedek parça sıkıntısı yoktur.Alıp satması daha kolay olur.Sağlamlığıyla kendini ispatlamıştır.Ancak fiyatları KLE500'e göre daha yüksektir.Ben de transalpten önce KLE500'ü düşünmüştüm ancak servis ve yedek parça konusu sebebiyle transalpi tercih ettim.Şimdiye kadar 2-3 parça ihtiyacım oldu.Bi kaç günde temin edildi.
-
10 Haziran 2013, 11:49
#9
-
10 Haziran 2013, 12:01
#10
canerol adlı üyeden alıntı
senin yorumlarını sitede çok okudum bende kle ile transalp arasında kaldım fakat buradaki bir transalp inceledem yakıtını sordum korktum vazgeçtim
servisi yedek parçası konusunda haklısın fiyatı ve 2. elide iyi ama yaklaşık 10 aydır araştırmadayım.bu sınıfta benim tercihim kle oldu
kandıramadı ki kandıramadı ki
konuyuda pert ettik
nerden benim motora kaydı
Aksesuar sormuşsun.Bence bu tarz motorlar için sis farı müthiş seksi duruyo.Ben de taktırmayı düşünüyorum.Bi de navigasyonu bağlamak için çakmak girişi şart.
-
10 Haziran 2013, 12:05
#11
en çok kadın artçı insana kendini iyi hissettirir...far, çakmak vs geçelim bunları...
-
10 Haziran 2013, 12:18
#12
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Aksesuar sormuşsun.Bence bu tarz motorlar için sis farı müthiş seksi duruyo.Ben de taktırmayı düşünüyorum.Bi de navigasyonu bağlamak için çakmak girişi şart.
Bunu
Bunu
Veyada BUNU (Ben bunu kullanıyorum)
Öneririm...
erro adlı üyeden alıntı
en çok kadın artçı insana kendini iyi hissettirir...far, çakmak vs geçelim bunları...
İbrahim diye bir arkadaşım var. Fakat burada ben artçıydım. Ben 55 kg , 175 boyunda ince biriyim. Arkadaşım 170 boylarında,110 kg civarında airbag gibi adam.
benim eski scooterimi yeni almıştım. ondada ehliyet yotu. pek zıkradı sokak arasında verdim. neyse...
gidiyoruz gidiyoruz bi çukur çıktı bizimki freni sıkmasıyla ikimizde yerde. Ben ona sarıldım bende birşey yok; işin ilginci motordada birşey yok. bende motorda arkadaştan tutmuşuz. arkadaş sağa düştü ben onun kafa bölgesine , motorda direksiyon ters dönünce ayak kısmına gelmiş egsozu yakmış
hem tampon hem airbag görevini yaptı ki hızımızda 30-35 civarıydı. o günden sonra hep arkama bindi airbag arkadaşlar iyi olur. # direnibo
-
10 Haziran 2013, 12:42
#13
beni en iyi hissettiren ekipmanlar önem sırasına göre sıraladım
kask (shoei)
dizlik (venom)
eldiven (armode)
mont (venom turing)
pandolon (difi sierra nevada)
ayakkabı (yds)
bunlar mecburi iyi hissettirenler
keyfi iyi hissettirenler aşağıda
elcik ısıtma (dayona)
zincir yağlama (scotiler)
usb çıkışlı şarj (mutelif markalar en pahalısı 7.5 tl)
interkom (bt mobile)
tank pad gidon pad ve pad takımı
en önemlisi içi para dolu bankamatik
-
10 Haziran 2013, 12:44
#14
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Aksesuar sormuşsun.Bence bu tarz motorlar için sis farı müthiş seksi duruyo.Ben de taktırmayı düşünüyorum.Bi de navigasyonu bağlamak için çakmak girişi şart.
hocam ben orhan abiden aldım 8*2 watt çakarlı tavsiye ederim akşam aydınlatması gündüz görünürlüğü süper
https://www.facebook.com/FAZERANTALYA
çakmak girişide bundan alacağım çünkü gidona sabitleyebiliyorsun.
http://www.aliexpress.com/item/Hot-1...755078235.html
erro adlı üyeden alıntı
en çok kadın artçı insana kendini iyi hissettirir...far, çakmak vs geçelim bunları...
şimdi oralara girmeyelim değişik yerlere gideriz
-
10 Haziran 2013, 13:16
#15
Bu arada yine söylemeden edemiyeceğim.Aklını çelmek gibi olmasın ama ben transalpi aldığımdan beri 5-6 kere yakıt ölçümü yaptım.6.3 litreyi geçmedi.KLE500'de en fazla 1 litre az yakar.Senede 10 bin km gezsen yakıt farkı 500 TL etmez bile.Belki kulaktan dolma bilgilerle çok aşırı yakıt tüketen bir motor sanmışsındır transalpi.Ama diğer büyük motorlara göre arada uçurum yok sonuçta.Hatta çoğu 4 silindirli enjeksiyonlu motordan daha az yaktığı kesin.Tek silindirli enduroları eledikten sonra geriye pek bişey kalmıyo aslında.Tercih senin.Ben sadece aynı ikilemlerde kaldığım için yardımcı olmak istedim.
-
10 Haziran 2013, 13:46
#16
Ben sizin yerinizde olsam herhangi bir aksesuar almam.
Öncelikle motorunuza karar verin. KLE yada başka motor hakkında yorum yapmayacağım. Motor alırken sadece bir özellik tanırım, aldığınız motoru seveceksiniz. Yağmu yağarken için bir tuhaf olacak.
Gece , ikide bir cama gidip bakacaksın , yerindemi diye. Güneşi gördünm binmek isteyeceksin, inmek istemeyeceksin.
Gerisi teferruattır. 100 bin liralık motor alsan da farketmez eğer aklın başka motordaysa. Moturunu seveceksin ve gözün gibi bakacaksın. Seçtiğin motora karşı hissettiklerin buysa düşünme al. Almadan önce mutlaka çok sayıda motor görün, binin araştırın, resimlerine ,sesine, görüntüsüne bakın. teknik özelliklerini inceleyin. Bütçenize bakıp kararınızı verin.
aksesuvara gelince, seçtiğiniz motora göre değişir. Ama güvenlik ekipmanı şart. Kaskınız ve montunuz en kalitelisinden olsun. Hayatınızı onlar koruyacak. dizlik , eldiven, bellik aynı şekilde. Bir kere ihtiyacınız olacak ve o zaman sizi korumalı bunlar.
Motor bağımsız aksesuarlar var. Işıklandırma gibi (led aydınlatmalar) , Bluetooth kask intercom gibi, uzun yol yapacaksanız çakmak şarjı gibi(10 yıldır hiç kullanmadım , lastik basınç ölçer(digital), akü ölçüm ve şarj cihazı gibi,
Zincir kilit ve ön lastik için kilit gibi ... önceliğiniz bunlar olsun. geri kalanı koay alınır.
Alarma gelince 2 way radio alarm cinsi ir alarm tavsiye ederim. Aynı zamanda açıp kapama kumandası görsel olanları var. bende yurtdıiından almıştım. Çalışmaya, harekete karşı duyarlı elinizdeki kumandadan durumu size gösteriyor.
Herşey gönlünüze göre olsun.
sevgiler
-
10 Haziran 2013, 14:05
#17
Bana yeterli olan sey. Kaskim ve korumalarim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)