Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Honda 2014 CRF 250 M Supermoto

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    yiqit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Yamaha WR / X - MT03

    Honda yeni lansmanını yaptığı CRF250M 20mm alt ve özellikleri revize edilmiş ön ve arka süspansiyon ile ağır yaylar, 17 inç jantlar at both ends ile donatılmış, geniş, street-spec lastikler, ve daha güçlü bir arka fren.

    CRF250L, CRF250M gibi 250cc sıvı-soğutmalı, SOHC tek silindirli motor üreten 23bhp ve 22Nm tork verilerine sahip. enjeksiyonlu bir motora sahip olan motorda 6 ileri vites bulunuyor...

    2014 Honda CRF250M arasında oval kesitli çelik gövde, alüminyum maşa, 43mm Showa USD çatal Pro-Link süspansiyon (Showa monoshock), arkasında 296mm ön fren disk ile ikiz piston calipers, 17 inç jantlar giyen 90/100, kurumsal internet bağlantısı (ön) ve 130/70 (arka) lastikler ve dijital alet kümesi. Boş ağırlığı 145kg olan ve kırmızı ve siyah. renk seçenekleri ile geliyor.

    Acaba Türkiye'ye gelirmi nereden tam bir bilgi alabiliriz ?
    ercan41, Sepetçioğlu ve polo34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    dazzler gibi bu da gelmez. hondanın o kadar güzel motosikletleri var bize halen cbf 150 yi satıyor..

  3. #3
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Hacim o nasil bir tercumedir yaw, bu google da iyice bozdu

    Guzel motor bence, param olsaydi ilk motor olarak almak isterdim ama gecti artik bizden

  4. #4
    yiqit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Yamaha WR / X - MT03
    Yazılar alıntıdır. Kaynak (M.D DeliEmin)

  5. #5
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    TR'ye gelir mi diye bize niye soruyon, açıp Hondaya sorsan ?

  6. #6
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TR'ye gelir mi diye bize niye soruyon, açıp Hondaya sorsan ?
    dostum CRF250L için arayıp sormuştum
    %50 şeklinde konuşuyorlar.
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum CRF250L için arayıp sormuştum
    %50 şeklinde konuşuyorlar.
    Zaten gelecek deseler de güvenmem ben onların lafına.

    Bana göre CRF-L'nin yanında bu modelden bir parti getirecekler, belki belki 2.parti de gelir. Sonra gelmez. CRF-L ile devam ederler.
    Dr.MZÇ bunu beğendi.
    #sürenadam

  8. #8
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    hondanın bu motoru getirmesi için yeterli cogunluga ulaşması gerekmektedir.. buda arz talep meselesi demektir .. hondaya mazdığım mailde bu motorun gelip gelmeyeceğini sordum .. gelmeyecegini söyle3diler.. fakat yeterli çogunluga ulaşılırsa getirmemezlik yapacaklarını sanmıyorum .. bence mail atmanızda fayda var .

  9. #9
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondanın bu motoru getirmesi için yeterli cogunluga ulaşması gerekmektedir.. buda arz talep meselesi demektir .. hondaya mazdığım mailde bu motorun gelip gelmeyeceğini sordum .. gelmeyecegini söyle3diler.. fakat yeterli çogunluga ulaşılırsa getirmemezlik yapacaklarını sanmıyorum .. bence mail atmanızda fayda var .
    Şimdi cbr 250 müşterilerini bide buna mı kaptırsınlar?

    Honda Türkiyenin bitmek bilmeyen küçük hesaplarına bu motorda kurban gider

    Ayrıca SM demiş Honda ama arka 130 ön 100 olmamış Cbr250 nin 140/110 ebatları olmalıydı en az

  10. #10
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    130 ideal boydur sm için daha büyüğüne gerek yok .. aslında 250 cc için çok normal..

    günümüzde sm kullanan çok az .. cbr 250 müşterisini kaptırmazlar.. aslında .. onlr zatren belli bi olguya kapılmışlar.. ama sm her motorcunun içindeki büyümeyen cocuktur bana göre .. birazda imkan dahilinde modellere yönelseler herkez binebilse
    telike bunu beğendi.

  11. #11
    yiqit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Yamaha WR / X - MT03
    Honda Türkiye yi aradım. 2013 Yılı içinde motorun Türkiyede satılması söz konusu değilmiş ancak her yıl sonu yapılan model değerlendirmesi gibi birşeyler söyledi o toplantıda hangi modelleri getirceklerini seçiyorlarmış bunun için 2014 Ocak ayında tekrar aramamı söylediler.

  12. #12
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi cbr 250 müşterilerini bide buna mı kaptırsınlar?

    Honda Türkiyenin bitmek bilmeyen küçük hesaplarına bu motorda kurban gider

    Ayrıca SM demiş Honda ama arka 130 ön 100 olmamış Cbr250 nin 140/110 ebatları olmalıydı en az
    Jessenin dediği gibi 130 luk normaldir aslında WR250'de de 130 kullanıyorlar. Ayrıca istersen 140 takabilirsin. Ön lastiğin 100 olması benim de garibime gitti ama. Genel olarak ince lastiğin kıvraklık ve yüksek süratte dengesizlik yaratacağını düşünürsek SM için ideal ama ön tarafın 100 olması sanki tutuşu da biraz olumsuz etkileyebilir gibi düşünüyorum. Zaten üzerindeki lastikler çok kaliteli olmayacağı için zamanı geldiğinde orjinal lastik yerine 110 / 130 yada 110/140 alınabilir.

    Bir de CBR250 nin müşterisini kaptırmak diye bişey saçma aslında. Zaten yine paralar Hondaya gidiyor. Hem de CBR dan çok da farklı fiyata sahip olmayacak. Tam tersi CBR dan sıkılmış insanlar için belki de cezbedici bir model olabilir aslında. Tabi bunları sana değil Hondaya söylüyorum Adamlar uyuzun önde gideni, sanki batacaklarmış gibi 2 modelin 40 yıl hesabını yapıyorlar. Zaten emin olun, tekerlerden farklı olarak CRF-L den başka bir farkı olmayacak bu motorun. Belki belki ön amortisörler daha kalın olur ve sadece ön fren diski daha büyük olabilir ama çok düşük ihtimal bunlar bile. Yani zebillen CRF-L satıyorken şunlarda da 3 ay da 1 10'ar 10'ar getirtseler ölmezler eminim...
    #sürenadam

  13. #13
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    türkiye vergilendirme sistemine göre motor gelmiyor onu anladık bazı modeller astarı yüzünden pahallıya geliyor onuda anlamıştık .. fakat aynı motorun sm olanı niye gelmez bunu anlamıyorum işte sonuçta üretiliyor bu motorlar fabrikada.. 10 tane CRF 250 L sipariş verirken 10 tanede sm sipariş ver elinde kalmayacak ki zaten satacaksın .. hatta daha fazla satacagına bahse bile girerim ..

    ayrıca siyah beyaz .. ve siyah kırmızı crf gerçekten çok güzel. bu gelen cros modeli tüm dünyada tek renk ne saçma

  14. #14
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı yiqit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Türkiye yi aradım. 2013 Yılı içinde motorun Türkiyede satılması söz konusu değilmiş ancak her yıl sonu yapılan model değerlendirmesi gibi birşeyler söyledi o toplantıda hangi modelleri getirceklerini seçiyorlarmış bunun için 2014 Ocak ayında tekrar aramamı söylediler.
    Bla bla, bana da söylenenler aynı.. Piyasada olsa alacağım motosikletlerden.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  15. #15
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Benim bu Lastik ebatı açıklamasını aklım almadı niyeyse 250cc bir motorun son hızı kaç olacak ki 100'lük ön lastik yol tutuşu olumsuz etkilesin?
    650cc endurolarda bile lastikler 100-90/19 şeklinde?
    ve bu aletler 170/180km/h hızlara çıkabiliyor?

  16. #16
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Niye ön lastik sadece son sürate göre mi belirleniyor? Benimki de 110 luk, ama motor 110u zor yapıyor.

    Burada kıyaslanan 110 ile 100 lük profil. Daha kalın lastiğin ince olana göre avantajı da var dezavantajı da. Yani toplamda genel bir olumsuzluk değil benim kastetiğim.

  17. #17
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye ön lastik sadece son sürate göre mi belirleniyor? Benimki de 110 luk, ama motor 110u zor yapıyor.

    Burada kıyaslanan 110 ile 100 lük profil. Daha kalın lastiğin ince olana göre avantajı da var dezavantajı da. Yani toplamda genel bir olumsuzluk değil benim kastetiğim.
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jessenin dediği gibi 130 luk normaldir aslında WR250'de de 130 kullanıyorlar. Ayrıca istersen 140 takabilirsin. Ön lastiğin 100 olması benim de garibime gitti ama. Genel olarak ince lastiğin kıvraklık ve yüksek süratte dengesizlik yaratacağını düşünürsek SM için ideal ama ön tarafın 100 olması sanki tutuşu da biraz olumsuz etkileyebilir gibi düşünüyorum. Zaten üzerindeki lastikler çok kaliteli olmayacağı için zamanı geldiğinde orjinal lastik yerine 110 / 130 yada 110/140 alınabilir.
    ...
    Benim anlamadığım nokta da o zaten,
    100'lük lastiğin yüksek hızda stabilitesini kaybedeceği kanısına nereden varılıyor?
    Zira benim motorum 200+ hızlara ulaşabiliyor fakat üzerindeki ön lastik de 100'lük?
    ANGARAJ

  18. #18
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Genel geçer fizik kuralını söyleyim sana;

    Daha büyük ve daha kalın lastik daha fazla stabilite sağlar.

    Senin lastiğin belki 17" değil 19" olduğu için belki motorun ağır olduğu için, rüzgardan çok fazla (tasarım olarak) etkilenmediği için, amortisörlerin vs, daha uygun olduğu için motorun 200ün üzerinde sana normal gibi geliyor. Bir problem yok burada.

    Hem ince lastik yüksek süratlere ulaşamaz demek istemedim. Tam tersi Kalın lastiği yüksek sürate çıkarmak zordur mesela, çünkü sürtünmeden dolayı çok daha fazla güç gerektirir. Mümkün olduğunca ince lastik tercih ederler sadece son sürat denemeleri için. Benim demem o ki misal senin motorda 100 yerine 120 lik ön lastik olsaydı +200 kmh'lerde daha stabil olurdu. Teorik olarak...

    Peki ince lastik daha kıvraksa ben neden 100lük lastiği eleştirdim(hondanın bu küçük sınıf SM modeli için) ? Çünkü ince yüzeyli lastik motorun daha ani hareketler yapmasına el veriyor fakat bir yandan da bu ani manevralar sonucu oluşan daha büyük kuvvetlere(kaymaya) maruz kalıyor. Buna dayabilmek için de daha geniş bir yüzey alanı gerekiyor.

    Yani sallıyorum 70 lik bir lastik koyarsak ön tarafa, motor iyice fingirdek olur, çok çabuk tepki veriri ama ön taraf tutunma sorunu yaşar. 110 yerine 100 lük tercihinin de etkilerini kullanmadan bilemeyiz, belki kaliteli bir marka kullanırsan çok güzel sonuç alabilirsin.

    Bu mevzu böyle uzar gider. Bu çok değişkenli denklemi tasarım mühendislerinin çözmelesi gerek. Dediğim gibi ben sadece tahmin de bulundum. (İnce lastik ucuz olur, Honda bu sebepten bile takmış olabilir, kimse bilemez )

  19. #19
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Bu durumda Honda Miyendisleri sırf Malzemeden çalmak adına 100lük lastik takmışlar?
    Burdan ben bunu anlıyorum..

  20. #20
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Helaaaallll ,,,,,

    Honda mihindis'lerine göre bu profil bu motoru başarı ile taşırmış. Detaylarını bilemem. Ama çok daha çelişkili bir şey söyleyim, Yamaha mühendislerine göre WR125-250 modellerinde aynı ön teker kullanılırken arka için WR125-140'lık, WR250-130'luk teker kullandırmışlar. Gel de çık işin içinden... Hani maddi kaygılar felan da diyemiyorsun bu duruma ki zaten fab. çıkışı michelin ile geliyor diye biliyorum Yamahalar (X modelleri).

    Ben oturduğum yerden benzer modelleri kıyaslayabilirim, ve ilk defa gördüğüm bir olaya da şaşırırım. Tepkim bu sadece. Daha fazlasını Honda mühendislerine sormak gerek, tişikkirlir mihindis


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)