Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

klx250 yada duke200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    merhaba arkadaşlar
    iyi hafta sonları dilerim. Bu ay sonunda yada içinde bir motor almaya karar verdim.
    İHTİYAÇLARIM
    1)hafta sonu genelde şehir içinde kullanıp bazı zamanlar yakın istanbula 100 km civarında geziler yapmak.
    2) hafta içi trafiğin en yoğun olduğu saatlarde (18.00 19.00 ) aralıgında çamlıcadan çekmekoye spor salonuna gidebilmek. (15 km araba ile 1.5 saat suruyor)

    Bütçem 8-9 arası.
    2010 model ve üstü 2. el temiz makinalara bakıyorum.

    Tereddütlerim
    1) boyum 178 kilom 88kg 125 lik yamahaları denedım fakat boyum yetmedi.kawazakinin selesi biraz daha alçak ama yinede ayaklarım tam olarak yere basmıyor.
    2) duke bütçe olarak beni zorluyor fakat kullanımı daha kolaymış gibime geldi.
    3) daha once Keeway Super Light türü bir motorum vardı. cok binmedim ama biraz tecrübem var .(A2 almıştım)
    4) uzun yıllardır MT bisiklet sürüyorum bu yuzden de bu tarz motorlara sıcak bakıyorum

    kesinlikle bu iki motordan birini alamak istiyorum dolayısı ile hiçbir şekilde ss türü birsey düşünmüyorum.

    mumkunse kullanıcı arkadaşlarımdan tavsiyeler rica ediyorum.

    zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Saygılarımla


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Öncelikle iki motor arasında dağlar kadar fark olduğunu bilmelisin.KLX250 enduro , duke200 naked bir motordur.KLX250 yumuşak amortisörlü , daha çok dağ bayır gezmek için tasarlanmış bir motordur.Ancak her türlü yola uygundur.Asfalt , otoban , köy yolu , toprak yol traktör yolu ... her yola gelir.Duke200 amortisörleri sert bir asfalt motorudur.Asfalt dışına çıkamazsın.Sert amortisörler nedeniyle yoldaki bütün çıkıntıları hissedersin ve iç organların yer değiştirir.Ama KLX250 gibi bir motorla toprak yolda bile normal yolda gidiyomuş gibi rahat gidersin.Senin kullanım amacın burda çok önemli.KLX250 ciddi arazi motorudur.Yolun bittiği yerde ormanın içine bile dalarsın.Selesinin yüksek olması seni korkutmasın.Üzerine oturunca 10 cm kadar sele aşşağı iner.Ben 1.73 boyla üzerine oturduğumda iki ayak uçlarımla yere değebiliyodum.Senin 5 cm daha uzun olduğunu düşünürsek sele yüksekliği hiç sorun olmaz.Ancak ikinci el klx250 yerine sıfır km bi Honda CRF250 alabilirsin.Her iki motor arasında çok fark yok.Ama sıfır alman çok daha iyi olur.Hem Honda servis konusunda daha iyidir.
    cenkito bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çalındı almayı düşünmüyor
    Ben her türlü Duke 200 diyorum hem seri motosiklet hem çok iyi kaçar trafikte fazla beklemessin aralardan giriş çıkışlarını kolaylaştırır bence al derim de senin kararın duke 200 seni bütçe olarak zorluyorsa Duke 125 al derim aşa yukarı 2 side aynı


    Youtubeye Duke 1 25 Onboard yazarsaniz şehir içi kullanımı görürsünüz nasil seri oldugunu

  4. #4
    alper_sahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 200
    duke candır. anlattığına bakılırsa senin motorun duke dostum. ama abiminde dediği gibi honda crf250L candır. gerçekten çok güçlü bir motor ama dediğim gibi duke düşürebiliyorsan ikinci elde 8-9 bin liraya ki sitelerde var ihtiyaç sahipleri 2bin -3 bindeki dukeleri 8-9 liraya veriyor al derim. cross la rahat edemessin belliki günde 2-3 saatini motorla geçiriceksin ve genelde asfalt yada düzgün yolsa sürüş yapıcaksın ktm işini görür fazlasıyla hemde inan. klx güzel fakat kriterler uymuyor ama ktm öyle değil hem 8 liraya sıfır durumda 2bin km de bi ktm alırsan 9-10 liraya bile satıp başka alternatifleri deniyebilirsin.

    Birde alternatiflerin arasına SYM WOLF SB 250 NI de ekliyebilirsin oda sitede 7000tl ye kadar bulmak mümkün olan ve performansı kalitesi rahatlığı ile ün salmış modellerden...

  5. #5
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Naked vs Enduro oluyor bu durumda. Kesinlikle ve kesinlikle KLX 250 diyorum Süper eğlenceli bir oyuncak. Yolun bittiği yerde KLX başlar. Duke ise minicik bir kız oyuncağı.

    Bu arada CRF mi KLX mi dersen . Kullanım amacına göre buda değişir. KLX daha fazla enduroya yatkın diyebilirim. CRF daha rahat daha geniş bir motor.
    cenkito bunu beğendi.

  6. #6
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Duke hakkında atıp tutanlar olmuş gördüğüm kadarıyla
    Duke iyidir yol için idealdir

  7. #7
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    senin anlattığın ihtiyacları duke karşılar
    araziden hiç bahsetmemişsin klx arazi motoru

  8. #8
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    ------------------------
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  9. #9

    Üyelik
    23 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Yamaha WR125R-YAMAHA R25
    ben 2011 model klx250 kullanmış biri olarak kesinlikle tavsiye etmiyorum sıfır aldığım motorda enjeksiyon problemi vardı hem ki bu problem bi tek benim motorda da değil bütün seride var yazın 40derece sıcağında jikle açıyor 2000d/dak da 3-4 dakika çalışıyor devir düşmüyordu.sattım kurtuldum ama alacak arkadaşlara da kesinlikle tavsiye etmem bir de çok gürültülü ses adamın kafasını şişiriyor stok egsozla

  10. #10

    Üyelik
    01 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Duke 200 al beygiri de iyi sikilmazsin

  11. #11
    My Life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Tekirdag
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Yaklaşık 1 ay kadar aynı soruyu sordum kendime.. klx 250 mi? duke 200 mü? diye. didik didik ettim bu toprakları
    ve sonunda bir klx 250 sahibi oldum.
    memnunmuyum? çok fazla !
    ama tabi bu memnuniyet de tamamen ihtiyaçlarım dogrultusunda.. karar verme aşamasında genellikle şehir içi kullanımında daha aktif kullanacagım için ve eşsiz tasarımından dolayı hep duke200 istedim ama olmadı, kullanıcılarının istanbulda bulunan KTM bayiilerinden ardı arkası kesilmeyen şikayetleri ve trakya bölgesinde bir KTM servis/bayiinin olmayışı beni klx250 e yönlendirdi.. duke kısmet degilmiş diyorum.
    KLX den şimdilik çok ama çok memnunum, önceleri şehir içi ve yakın mesafe şehirler arası kullanım için düşündüğüm motosikleti KLX sayesinde daglara bayırlara taşıdım
    ve inan bana bu çok keyifli..
    şehir içinde ki şu set, tümsek, kasis, rampalardan rahatlıkla geçerken tadına doyamıyosun, gereksiz yavaşlamak zorunda kalmıyosun.. bu da sana arazi kabiliyeti yüksek bir motora bindigini hatırlatıyo ve kendini arazi de buluveriyorsun
    trafikte yogun saatlerde ve şehirler arası kullanacagını söylemişsin, gerek sele yüksekliği, gerek kıvraklıgı kullanım kolaylıgı gerekse şehirler arası mesafelerde ki ara hızlanması ve son süratinin daha hızlı oluşu açısından duke bu konuda daha çok işine yarayacak gibi..
    ama şunu söyliyeyim; alacagın bir KLX de bahsettigin O şehiriçi kullanımı bir kenara, hafta sonu gelsede bi şile'ye kaçsam dag bayır coşsam diye düşündürtür insana
    cenkito ve KeaSH-07 bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    11 Nisan 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Triumph Street Triple 675
    Zaten KTM hic amortisorlerini dusunmuyor canım cok sert yerdeki cekirdegi bile hissediyosun. Ktm al kafan rahat


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler