Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Dikiz aynalı kask, güzel fikir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Sahibinden de gördüm, çok güzel ve kullanışlı bir uygulama. Çokda zor olmasa gerek bu sistem ancak güvenlik açısından artısı eksisi nasıldır bilemiyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-reevu-arkadan-gelen-araci-gosteren-kask-123615711/detay


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    sağlamlık tartışılır bence.. çene açılır kasklar bile tereddüt konusu bence

  3. #3
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    enteresan bi olay.aslında çok gerekli motosiklet aynaları genel anlamda pek görüş sağlamıyor. böyle bişey lazım.

  4. #4
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    valla kaskta devrim yaratabilecek bişey tabi bunu zaman gösterir, kullanışlı mı bu şekilde üretim sebebiyle güvenlik konusunda bi sıkıntı olur mu, denemeden kullanılmadan belli olmaz, ama tutarsada iyi icat derim..

  5. #5
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    galiba görüntü ense kısmından girip üstten aynalarla dolaşıp vizöre geliyor. böylece üst kısımda bir miktar boşluk olması lazım. öyleyse pek güvenilir değildir bu

  6. #6
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    -Kaska ekstra ağırlık ekler
    -Kaskı darbeye karşı güçsüzleştirir
    -Dikkatinizi dağıtır
    -Özellikle gece arkadan gelecek olan ışıklardan ötürü gözünüzü kamaştırır

    Çok güzel bir fikir olsaydı bugüne kadar çok satardı zaten. Ama değil malesef.

    Motosiklet aynalarınız yetersiz geliyorsa aynalarınızı değiştirin.

  7. #7
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    fikri güzelde uygulaması yanlış .ortadaki plastik çıkıntıyı bile biz göremiyoruz .iki gözümüzün ortasında burun var ama biz onu şaşı olmadıktan sonra göremeyiz
    buda öyle birşey gözün onu algılaması için 10 cm önümüze getirmeleri lazım.neden bunu kask markaları çıkartmayıpta duyulmamış bi marka yaptı ki?

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Beğenmedim, kask zaten kafaya yapışık duruyo çenelik dudağımın yarım santim önünde, alnım kaska sıfır. Nereye koyacaklar aynayı. Kaskın boyutlarını büyütür ergonomisini düşürür, rüzgar direncini artırır. Rüzgar direnci boyuna fazladan baskı demek rahatsızlık kaynağı. Eğer akıllıca bişey yapmak istiyolarsa kaskın arkasına kamera koyup vizörün bi köşesine görüntüyü yansıtsınlar nasıl yapacaklarsa.

  9. #9
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Zamanında Suzuki A.Ş. motosiklet satışlarına katkı ve çapraz satış düşüncesiyle bu üründen getirmişti.

    Açıkçası kaskı taktığınızda "vay amk" demeden edemiyorsunuz. Ama arka taraf çatır çatır gözüküyordu.

    O sene gelen serilerin en büyük handikapı ağırlıklarıydı. 2 kiloya yakın olması, bizlere çok uygun fiyatla verileceğinin bile gölgesinde kalmıştı.

    Kreativiteye iyi puan versem dahi gramajdan kaybediyor malesef.

  10. #10
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı clemenze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanında Suzuki A.Ş. motosiklet satışlarına katkı ve çapraz satış düşüncesiyle bu üründen getirmişti.

    Açıkçası kaskı taktığınızda "vay amk" demeden edemiyorsunuz. Ama arka taraf çatır çatır gözüküyordu.

    O sene gelen serilerin en büyük handikapı ağırlıklarıydı. 2 kiloya yakın olması, bizlere çok uygun fiyatla verileceğinin bile gölgesinde kalmıştı.

    Kreativiteye iyi puan versem dahi gramajdan kaybediyor malesef.
    Taktikleri yanlış bu kask sonuçta devrim gibi birşey karbondan yapıcaklar 1050-1200 gram arası birşeye gelir o düzenekle 1.4 1.5 kiloya saglarlardı fiyatıda pahalı olurdu ancak özel bir kask olurdu.

  11. #11
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taktikleri yanlış bu kask sonuçta devrim gibi birşey karbondan yapıcaklar 1050-1200 gram arası birşeye gelir o düzenekle 1.4 1.5 kiloya saglarlardı fiyatıda pahalı olurdu ancak özel bir kask olurdu.
    O dönemdeki serinin bazısının 2 kiloyu geçtiğini bile anımsıyorum(Özellikle büyük bedenlerde).

    Zaten o kasklar muhtemelen diğerlerine nazaran daha fazla motosiklet alan bayilere falan hibe edilmiş olabilir?

    Seninde dediğin gibi özel bir kask olması muhtemel bir ürün idi.

    Taktik yanlışını sadece ekipmanda yapmıyor motosiklet satışında dahi malesef bunun izleri var!

  12. #12
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım



    1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu

  13. #13
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Bu yeni bir icat değil.Tek sürenler için belki kullanışlı olabilir. Ardçılı sürücüler tarafından benimsenmemişti.

  14. #14
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Arkayı nasıl görecez yaw.ben o kısmı hala anlamadım.Şaşı falan olmayalım gözleri tepeye dike dike

  15. #15
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS

  16. #16
    macar_93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda CBF 150 x MZ etz 125 (92)
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım

    http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif

    1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu
    ''Bunun arkayı görebilmesi için içinde kafanın olmaması lazım '' deyince yorumunuz okumayı kestim. Kusura bakmayın.

    Arkadaşlar ! Hangi yeni ürün yeterli olmuşturki. Ne bu acımasız yorumlar böyle. Bu kask çeşidini kaçımız yakından gördük. Eğer bu kask güvenlik ve ağırlık yönünden kullanışlı olursa eğer yarışlarda çığır açar. Ben bu kaskın bi benzerini italyan bi motor programında görmüştüm. Arkadan ışık belirli şiddetten fazla gelince kararıyordu.Gayet kullanışlıydı gerçekten. Üstte boşluk olur yorumlarınıda pek anlam veremedim. Gerekli sağlamlık sağlanınca üstteki boşluk sizi niye rahatsız etsin. Biraz daha mantıklı ve yapıcı yorumlar yapalım lütfen =)

  17. #17
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    gerenk yok onun yerine motorun stop lambasının oraya bir kamera koyup göstergelerin orayada bir ekran daha iyi çözüm olur

  18. #18

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım

    http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif

    1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu
    şehir içinde gayet kullanışlı olur, ve arkayı görebilmek için kafaya delik açmaya da gerek yok

  19. #19
    OGUZHANKY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VT 750 C Shadow
    Biraz fantezi olacak ama aslında askeri jet kasklarından lazım. Bilgiler (hız, mesafe, kör nokta görüntüsü, navigasyon, gece görüşü vs.) vizör ekranına gelecek. Tabi bunların hepsi sesli komutla gerçekleşecek piyanist irfan abiyi göreve davet ediyoruz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)