Dikiz aynalı kask, güzel fikir
-
Sahibinden de gördüm, çok güzel ve kullanışlı bir uygulama. Çokda zor olmasa gerek bu sistem ancak güvenlik açısından artısı eksisi nasıldır bilemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-reevu-arkadan-gelen-araci-gosteren-kask-123615711/detay
Reklamlar
-
sağlamlık tartışılır bence.. çene açılır kasklar bile tereddüt konusu bence
-
enteresan bi olay.aslında çok gerekli motosiklet aynaları genel anlamda pek görüş sağlamıyor. böyle bişey lazım.
-
valla kaskta devrim yaratabilecek bişey tabi bunu zaman gösterir, kullanışlı mı bu şekilde üretim sebebiyle güvenlik konusunda bi sıkıntı olur mu, denemeden kullanılmadan belli olmaz, ama tutarsada iyi icat derim..
-
galiba görüntü ense kısmından girip üstten aynalarla dolaşıp vizöre geliyor. böylece üst kısımda bir miktar boşluk olması lazım. öyleyse pek güvenilir değildir bu
-
-Kaska ekstra ağırlık ekler
-Kaskı darbeye karşı güçsüzleştirir
-Dikkatinizi dağıtır
-Özellikle gece arkadan gelecek olan ışıklardan ötürü gözünüzü kamaştırır
Çok güzel bir fikir olsaydı bugüne kadar çok satardı zaten. Ama değil malesef.
Motosiklet aynalarınız yetersiz geliyorsa aynalarınızı değiştirin.
-
fikri güzelde uygulaması yanlış .ortadaki plastik çıkıntıyı bile biz göremiyoruz .iki gözümüzün ortasında burun var ama biz onu şaşı olmadıktan sonra göremeyiz
buda öyle birşey gözün onu algılaması için 10 cm önümüze getirmeleri lazım.neden bunu kask markaları çıkartmayıpta duyulmamış bi marka yaptı ki?
-
Beğenmedim, kask zaten kafaya yapışık duruyo çenelik dudağımın yarım santim önünde, alnım kaska sıfır. Nereye koyacaklar aynayı. Kaskın boyutlarını büyütür ergonomisini düşürür, rüzgar direncini artırır. Rüzgar direnci boyuna fazladan baskı demek rahatsızlık kaynağı. Eğer akıllıca bişey yapmak istiyolarsa kaskın arkasına kamera koyup vizörün bi köşesine görüntüyü yansıtsınlar nasıl yapacaklarsa.
-
Zamanında Suzuki A.Ş. motosiklet satışlarına katkı ve çapraz satış düşüncesiyle bu üründen getirmişti.
Açıkçası kaskı taktığınızda "vay amk" demeden edemiyorsunuz. Ama arka taraf çatır çatır gözüküyordu.
O sene gelen serilerin en büyük handikapı ağırlıklarıydı. 2 kiloya yakın olması, bizlere çok uygun fiyatla verileceğinin bile gölgesinde kalmıştı.
Kreativiteye iyi puan versem dahi gramajdan kaybediyor malesef.
-
clemenze adlı üyeden alıntı
Zamanında Suzuki A.Ş. motosiklet satışlarına katkı ve çapraz satış düşüncesiyle bu üründen getirmişti.
Açıkçası kaskı taktığınızda "vay amk" demeden edemiyorsunuz. Ama arka taraf çatır çatır gözüküyordu.
O sene gelen serilerin en büyük handikapı ağırlıklarıydı. 2 kiloya yakın olması, bizlere çok uygun fiyatla verileceğinin bile gölgesinde kalmıştı.
Kreativiteye iyi puan versem dahi gramajdan kaybediyor malesef.
Taktikleri yanlış bu kask sonuçta devrim gibi birşey karbondan yapıcaklar 1050-1200 gram arası birşeye gelir o düzenekle 1.4 1.5 kiloya saglarlardı fiyatıda pahalı olurdu ancak özel bir kask olurdu.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Taktikleri yanlış bu kask sonuçta devrim gibi birşey karbondan yapıcaklar 1050-1200 gram arası birşeye gelir o düzenekle 1.4 1.5 kiloya saglarlardı fiyatıda pahalı olurdu ancak özel bir kask olurdu.
O dönemdeki serinin bazısının 2 kiloyu geçtiğini bile anımsıyorum(Özellikle büyük bedenlerde).
Zaten o kasklar muhtemelen diğerlerine nazaran daha fazla motosiklet alan bayilere falan hibe edilmiş olabilir?
Seninde dediğin gibi özel bir kask olması muhtemel bir ürün idi.
Taktik yanlışını sadece ekipmanda yapmıyor motosiklet satışında dahi malesef bunun izleri var!
-
ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım
1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu
-
Bu yeni bir icat değil.Tek sürenler için belki kullanışlı olabilir. Ardçılı sürücüler tarafından benimsenmemişti.
-
Arkayı nasıl görecez yaw.ben o kısmı hala anlamadım.Şaşı falan olmayalım gözleri tepeye dike dike
-
-
motorcu48 adlı üyeden alıntı
ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım
http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif
1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım
hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu
''Bunun arkayı görebilmesi için içinde kafanın olmaması lazım '' deyince yorumunuz okumayı kestim. Kusura bakmayın.
Arkadaşlar ! Hangi yeni ürün yeterli olmuşturki. Ne bu acımasız yorumlar böyle. Bu kask çeşidini kaçımız yakından gördük. Eğer bu kask güvenlik ve ağırlık yönünden kullanışlı olursa eğer yarışlarda çığır açar. Ben bu kaskın bi benzerini italyan bi motor programında görmüştüm. Arkadan ışık belirli şiddetten fazla gelince kararıyordu.Gayet kullanışlıydı gerçekten. Üstte boşluk olur yorumlarınıda pek anlam veremedim. Gerekli sağlamlık sağlanınca üstteki boşluk sizi niye rahatsız etsin. Biraz daha mantıklı ve yapıcı yorumlar yapalım lütfen =)
-
gerenk yok onun yerine motorun stop lambasının oraya bir kamera koyup göstergelerin orayada bir ekran daha iyi çözüm olur
-
motorcu48 adlı üyeden alıntı
ürünü birdaha inceledimde dünyanın en saçma icadı olduğu bir kez daha anladım
http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif
1.bunun arkayı görmesi için içinde kafanın olmaması lazım
hadi imkanları çok zorlasanız belki gözleri sonuna kadar yukarı kaldırıp martıları seyredebilirsiniz anca kafa tasının üzerine yerleştirmeleri lazım o boşluğu
şehir içinde gayet kullanışlı olur, ve arkayı görebilmek için kafaya delik açmaya da gerek yok
-
Biraz fantezi olacak ama aslında askeri jet kasklarından lazım. Bilgiler (hız, mesafe, kör nokta görüntüsü, navigasyon, gece görüşü vs.) vizör ekranına gelecek. Tabi bunların hepsi sesli komutla gerçekleşecek piyanist irfan abiyi göreve davet ediyoruz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)