Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

125-150 cc racing ten 600cc ye geçen kaç kişi var ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    600lüklerde çukur tümsek gezerken sağ ele mukayet olmak gerekir diye düşünüyorum.150likle bile hala arada gaz verebiliyorum çukura girince olan sarsıntıyla

    600lük kullanmadım hiç ama kullanıyor olsaydım 1000 km lik tecrübeyle şuanki sağ el hassasiyetim yüzünden önümdeki araçlara bikaç kez patlayabilirdim.yada korkarak sürekli el debriyajda ayaklar yerde gezerdim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Ben size dun yasadigimi anlatiyim umarim yardimci olur , dun bir tandigim suzuki dl650 vstrom la geldi bulusmaya , merak etttim kapaliyken motor biniyim dedim ayakliktaydi motor bindim motoru duzlestitirken canim cikti okadar agirki . Bende 150 lik motor kullaniyorum ve oyuncak gbi oynayabiliyorum motor dururken . Insan binince anliyor hakim olamayacagini ama cok daha konforlu orasi ayri . Arkasina atladim biraz tur attik yok boyle birsey ... gaza dokundugu gibi 100 hic alisik degilim benim motordan dolayi , on teker kalkmak istiyor , arka lastik patinaj cekmek istiyor ben tabi arkada otururkenki gozlemlerimi soyledim . Birde sole bir yani var gaza dokundugunda cikan ses , cukurlardan gecerkenki yumusakligi , goruntusu , gaza verdigi tepki,yolda giderkenki dengesi apayri bir konu tabii kullanmayi becerebilene , sahsen bana al kullan dedi ama kullanmadim ve bu tecrubeylede kullanamazdim cunku ustune ototurdugunda o iriligi anliyorsun ve korkuyorsun . Asla 150 den 650 lige gecmem dunku gozlemlerimden sonra . Kesinlikle ilk once 250 sonra eger guveniyorsak 650 kolay gelsin umarim yardimci olmusumdur

  3. #23
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    saolun arkadaşlar. vstorm gibi modeller evet gerçekten büyük heybetli benim bahsettiğim gsr600 honda 600 hornet yamaha fz6 tarzı motorlar yani naked onlar bahsettiğiniz motorlar kadar ağır değiller yada hakimiyeti daha kolaydır diye düşünüyorum.

  4. #24
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    Ben 600 cc sahibi değilim fakat 600 cc kullanmıştım üç gün boyunca gsxr600 ve 150 sahibiyim.Genel olarak 150 ile kıyaslarsan ağır tabi ama gixxer ın ağırlığı gayet tutması etmesi kolay bi ağırlık geldi bana.Boyum kısa olmasına rağmen zorluk çekmedim geri çekerken 150 de bile sorun yaşıyorum onu saymıyorum . Güç olarak tabi korkunç güçlü fakat bileğine güveniyorsan motor seni üstünden atmaz tutup saçma sapan gaz vermezsen.Virajlar 150 de bisiklet kadar kolay oyuncak gibi ama gixxer da pozisyonun vs. kontrayı iyi bilmen gerekiyo aksi taktirde öyle 150 gibi kolay dönmüyor ilk başlarda şaşırıyorsun.Bir de frenleri çok kuvvetli tabi önde çift disk dokunmatik öne yığılıyor.Dikkat etmek lazım.Onun dışında bi sorun yaşamadım çabuk alıştım üç gün boyunca sıkışık trafiğe de girdim otobana da çıktım arada gazladım da ve gayet keyifliydi sorunsuz geçti.Tekrar 150 ye bindiğimde beni rahatsız eden bi hafiflik hissetiğimi hatırlıyorum.O ağırlık bana güven vermişti çok oturaklıydı.Hakkını veremeyeceğim için önce ninja 300 sonra 600 e geçiş yapıcam.Hem daha sağlıklı hem 600 ü çok daha iyi kullancağımı düşünüyorum 300 den sonra


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)