2 Sene honda activa 2.5 - 3 aydır honda fizy kullanıcısıyım.
Honda cbr 600 RR alsam kullanabilir miyim ? Sıkıntı yaşar mıyım ?
Scooter dışında tecrübem yok.
2 Sene honda activa 2.5 - 3 aydır honda fizy kullanıcısıyım.
Honda cbr 600 RR alsam kullanabilir miyim ? Sıkıntı yaşar mıyım ?
Scooter dışında tecrübem yok.
geçilmez...
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
okadar buyutulmemelı bence eger kendini dusunuyosann gdip sıkı bi egitim alırsın 3-4 seans sonra cok rahat surersın bence . he ben kendime guveniyorum kaza yapsamda ölmem ölsemde bise olmaz diyosan gene alına bilir her turlu gecersın yeterki istek olsun bıseler ıcın
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
bence geçilmez
3-4 yıl mopet
4-5 yıl scooter
1-2 ay ybr
3-4 ay 250 cc choper kullandım
yinede kendimi yetersiz görüyorum 600 ve 1000 cclere
sen bence 250 cc mi motor al maximum
aslında 600 cc ve üzeri biraz ego tatmini bi olay
egolarını tatmin etmek için büyük paralar parcanıyor
600 cc bi motor en az 15.000 TL yakıtı çok yakar.bi yeri arıza yapsa keza parcalar pahalı
yani hep masraf
al bi 250 cc 150 km hızı yapar buda bence her yolda fazlasıyla yeterli
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
mevzu sadece hız yapmak değil ki 30.000 tl lik araba ile 200 km yapılır ferrari ile de ama sürüş zevki tasarım estetik gazın verdiği tepki ve bir çok neden var aynı durum motrosiklet için de geçerli.scooterden 600 lük makinaya direk geçiş pek mantıklı değil vitesli motor deneyimi olması lazım bana göre ki ben de aynı durumu yaşıyorum.
kullandıgın motosıkletler cok basıt motosıkletler. gazı verdın mı gıdıyorlar. sahlanma dertlerı vıteslı kadar yok. Keske 1 sene scooter kullanıp 2. sene vitesli bi motosiklete gecseydın. En azından 600cc ıcın gecıs donemını kısaltırdın. Scooterdan 600luge gecmek cok sakıncalı bence. 250lilige gec onda ogren yarıs motosikleti nasıl kullanılır, sonra 600lugune gecersın. 600luk bı yarıs motosikleti alabılecegın en guclu motosıkletlerden zaten. Level 1'den Level 10'a atlamak olmaz degıl mı ?.
normal bı arac kullanıcısı ferrari suremez. kalkamaz Ferraride yavas bı kalkıs yapmak ılk seferler ıcın cok zor. dırek gazlıyor araba kıc atıyor allah korusun kalktıgın gıbı gırersın bıyere. 600luk ıcın de gecerlı bu. Ben sahınden Seat Leona bindim, frene bi dokundum cama yapısıyodum şahinde freni sonuna kadar ıttırsen bıle duramıyosun zınk dıye. gaz desen sokak arasında 4e attım 5ı ıstıyordu 5e gecsem 6yı da ısterdı. tehlıkelı araclar ve motosıkletler bunlar. Tecrübe lazım.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Yorumlarınıza teşekkürler.
Geçilir. Sadece alacağınız risk fazladır.
Genemi sen..Sukuter bitti 600 basladı..gecilmez..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
pardon da bu konusma usulu nedır ? neyse ıkılı tartısmaya gırmek ıstemıyorum sızden de aynısını beklıyorum. sadece cevaplıcam yorumunuzu.
-- Ben ferrari sürmedim, abim surdu ki abimin 6 senelik arac tecrubesı var. Araba'lardan da cok hoslanıyor oyle olunca cidden iyi bir sürücü kendisi. O bile Ferrariyi zar zor kaldırdıgını soyledı. ilk seferde gazladım gıttım arkası kaydı dedı ikince seferde cok zorladım ama yıne de yavas yavas kaldırmayı becerdım dedı. aslında alısmak gerekıyor. Ferrarinin o gaz-debriaj hassaslıgına o pedalların hassaslıgına alısmak gerekıyor dedi. Bu kadar tecrübeye ragmen bunu soyleyebılıyorsa cidden zor demektir ferrari. tabi belli bi tecrübeden sonra şahini sürmekten farkı kalmıcaktır. Seat Leon'da bile gördüm ben bu gaz-fren ve debriaj pedallarının hassaslıgını. 'kalkmadı' terimini de yanlııs anlamıssınız. lütfen biraz daha dıkkatlı okuyun.
-sokak arası dedigim tek seferlikti ki geceydi. gunduz vaktı surmem. Oyle cok sıkısık da bı sokak degıl. Ben oturdugum yerı tanıyorum ne yapcagımı da bılıyorum. yılın hergunu 6vıtese takmaya calısmıyorum. lutfen daha dıkkatlı konusun. Benım bunu soylemedekı kastım arabanın bu kadar guclu oldugunu gostermektı. Şahin'de 2vitese atarsınız 3.yü istemez. Fakat Leon oyle degıl. Sahınden ınıp ona bınınce arabayı tutamadım zaten. ve ayriyetten soylemek ıstıyorum yasım 17. Trafik canavarı olmak ıcın ugrassam bıle olamam cunku ehlıyetsız arac kullanmam trafikte. Koy yollarında ayda 1-2 kere kullanıyorum arkadasla. 17 yasında olmama ragmen arabayı ıyı kullandıgımı dusunuyorum fakat bu trafige cıkıp delı gıbı kullanabılırım anlamına gelmıyor. eger su an altıma arabayı alıp trafige cıkarsam zorlanırım. surerım kullanırım fakat cok yorulurum. hiç tecrubem yok cunku. Bu kadar acıklama yapmak zorunda bıraktınız ya 2 soruyla.. bu acıklamayı sızın ıcın degıl, burdakı ınsanların benı yanlıs tanımaması için yaptım. İyi günler
Think Nothing! Just Twist The Wrist
bir sezon olsun cbr 250 ile haşır neşir olmak lazım en azından 250 cc bi vitesli motorla tecrübe edinebilirsin..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Bir arkadaşımda cbr 125 r repsol , diğer bir arladaşımda cbf 150 var.Cbr 250 yerine bu dediğim motorları bir sezon kullanmış olupta geçsem sıkıntı olur mu ?
kardeşim kim geçilir diyosa yanlış diyor. anket ac ve sonucu gor. Buradaki, motosikletten anlayan insanların hepsi geçilmez diyecektir. kullandıgın scooterlar cok basıt. gazı verırsın gıderler, gazı kacırınca sahlanıcak benı fırlatıcak dertlerı yok. 600cc bi makina seni kalkısta bile sakatlayacak kadar gucludur buna emın ol. Buradaki hiçkimseniin sana kastı yok. Hiçkimse senin kötülügünü düşünüp gecme demıyor. Geçme dıyenlerın hepsı, emın olabılırsın kı senın ıyılıgını ve cevrendekılerın hatta dıger ınsanların da ıyılıgını dusunen ınsanlar. bu tur makınalar hız ıstıyor. Cevır gaz kolunu dıyor. bagırıyor. buna karsı gelmek de zor. bu yuzden, en fazla 250cc bi makina gecmenı tavsiye ediyor herkes. aslında 250cc bıle fazla normal sartlarda. sonucta az buz hız yapmıyor. 180e cıkabılıyor. 180km hızla arabayla bıle kaza yapsanız sonucu hıcbır zaman ıyı olmuyor. bu yuzden daha dıkkatlı cevaplar verıp ınsanları dıkkate almak lazım. he yok dınlemem dıyorsan, burada konu acmıcaksın arkadasım. alıcaksın 600lugunu basıcaksın gazına.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Vitesli motor sürmeyi bildikten sonra 1000rr da kullanırsın. Önemli olan yüksek hızlarda motora yön verebilecek misin ? Fren yapabilecek misin ? Gaz ve debriyaj hassasiyetini ayarlayabilecek misin ? Vites düşürdüğünde arkayı kitlersen 600 lük racing seni affetmez, virajda gazı fazla açar arkayı salarsan 600lük racing affetmez, ani bir hızlanmada gazı biraz fazla kaçırıp tekere getirirsen yine affetmez. Kısacası sende çok iyi biliyorsun ki en azından bir süreliğine ufak bir makine ile alışmak lazım. İstediğin cevaba gelince vitesli motoru teorik olarak sürmeyi bildikten sonra 1000rr ile piste bile çıkarsın. Önemli olan nasıl sürdüğün.
Mesaj alındı herkese teşekkür ederim.
bence en ıyısı 1000 lık hc ugrasma 600le falan ha 1 .2 yl yasmasıın ha 6 ay bısey farketmez dostum
şimdi hiç tartışmayacak gerek yok o böyle şu öyle diye.bi arkadaşımız çok güzel yazmış
geçilir ama alcağınız tehlike büyük olcaktır diye.durumun en güzel cevabı bu
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
Geçilir niye geçilmeyesin ? Makina hızlı diye 300 basacak halin yokya. Boş bi alanda iyice öğrenirsin sonra çıkarsın trafiğe. Sanki uçakmı sürecen yani burda herkes abartıyor olayı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)