Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Belderia CD 250 cc İçeri Bi Bakın

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    bu motoru kullanan varmı ya? zevkli ve adrenalini yüksekbir makina olsa gerek
    TRANSALP XL700


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    cbr 125 R
    iyice suyu çıktı bu cglerin yakında 1000 lik cg görürseniz şaşırmayın.
    motosiklete binmek sex yapmak gibidir bi defa bindigin zaman sürekli binmek istersin

  3. #23

    Üyelik
    23 Kasım 2012
    Şehir
    Muğla Bodrum
    Motosikleti
    Yamaha Crypton
    benimde hoşuma gitmiyor değil yani.

  4. #24

    Üyelik
    27 Mart 2014
    belderia 250 yi ne amaçla kullanıcan ona göre sana olumlu olumsuz yanlarını anlatıcam

  5. #25
    Sosyete59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2014
    Şehir
    edirne
    Motosikleti
    Kanuni windy s
    benim motorum 125 lik son hızı deneme fırsatım oldu 115 gördüm babam yanda arabayla gidiyordu motorda 125 iken arabada 115 i gösterdi 250 cc 140 ı rahat görür düşüncesindeyim

  6. #26

    Üyelik
    27 Mart 2014
    yorumlardan gordugum kadarı ile cg modifiyeleri bazılarına saçma geliyor gelir çünkü türk milleti parayı bastırıp hazıra konmaya alışmıştır
    bir ürünü geliştirip ona kafa yormak onu güçlendirmek onu kendi eseriniz yapmak herkezin harcı değil bir arkadaş dalga geçmiş yakında cg 1000 yapacaklar diye eger yapan olursa ben alnından öpüyorum 1000lik motorlara 50 60bin lira verenlere ibret olur
    güvenli bir sekilde cg modifikasyonu destekliyorum benimde belderia 250 full modifiyeli bir cg var belki varışlara girse derece alır ama geçti benden
    bu iş sırf güçle bitmez frenler bilyalar lastik şase baglantıları bunlarda modifikasyonun parcalarıdır bunlar olmadan güvende olamazsınız
    120 yapan bir motora eger 150 nin üzerinde bir hıza çıkaracaksanız bu şaseye frenlere ve motora 2 kat fazla yük biniyor demektir herşey orantılı olmalıdır herşey birbirine bağlıdır
    şöyle düşünün 2500tl o motor alın 2500tl modifiye masrafı yapın eder 5000tl sonra 300cc ye kadar olan motorların yüzde 90 nıyla oynayın bunların içinde 20000tl olanlarda var
    evet arkadaşlar kaliteden ödün vermeyin herseyin en kalitelisini alınki sonuç tam olsun
    cg modifiyesi yapacak arkadaşlar alibabaya bakmayıda unutmayın cg nin bütün modifiye parçaları var

  7. #27
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    ızh planet şasesine de aynı motordan koymuşlar ve 4400 tl sepeti de dahil :D sepet derken yan tarafa bağlanan ve motosikleti 3 teker yapan sepetten bahsediyorum :D

  8. #28
    ugur sengul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Motosikleti
    SYM GTS250İ EVO SYM JOYMAX250
    tam bir yufkaci motoru abi herkesin zevkine saygim varda bu nedir abi ya Allah rizasi icin yapmayin...

  9. #29
    kırsehır_onr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Kırşehir
    belderia cd kuba çita r dan iyimidirki hangisi pişman etmez

  10. #30
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Vallahi bir arkadaşımda full 200 lük silindir de dahil komple alt takımı olarak bir cg var sizlere nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum onun deyimiyle "makine altımda çıldırıyürrrr" (Adana lı kardaşımın farkı) :D Ama iyi birşeymi derseniz tavsiye etmem ne kadar güçlü olursa olsun motorun ağırlığı belli lastikleri belli resmen bisiklet lastiği kullanıyoruz (bende çita 170fx sahibi biri olarak söylüyorum) o yüzden yani her gaz verişinizde böyle bir motor yerinde durmucaktır ki özellikle 120 den sonra cidden eliniz ayağınız bile titremeye girebilir bide durdurması var ön arka pompalayarak bile zar zor g*t baş ayrı oynatarak anca durdurabiliyoruz ama zevk meselesi işte Tavsiyem deneyiminiz yoksa 150cc üstü motor sakın kullanmayın 200 250 filan çok kolay gibi görünsede lan altı üstü cg bunun her tarafı 200 lük olsa nolur filan demeyin yoksa ani bir gaz hamlesinde tekeriniz sağa sola kayarken önünüz dikilince anlarsınız :D 100 125 zamanla deneyim sonrasında zevki olarak sizlere kalmış İyi forumlar 2 TEKERİMİZ VAR ONLARDA DÜZ BASSIN İNŞ

  11. #31
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Motor hala satışta ve muhtemelen piyasadaki en ucuz 200-250cc motorlardan biri.

    Fiyat 2500 civarı, daha ne olsun? Neredeyse CUB motor parasına

  12. #32
    ÖZALTIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha Rx-115, Yamaha Passol 2
    Genelde şehir içi kullanmalık kuba çita 170F düşünüyoruz. 2 tane alacağız ancak şehirler arası de kullanabilmek için biraz daha güçlü olsun istiyoruz. biri 150 cc 11.2 hp diğeri 230 cc 14.5 hp 2.5 hp için risk alıp bu motoru almaya değer mi?

  13. #33

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Standart köylü motor. Kawasaki aynı CC ile 28 beygir,160 km son hız çıkartıyor.

  14. #34
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Diğerlerinden bir farkı yüksek torklu imiş 17.5NM, amma güç olarak çok da farklı değil. Çok yüksek süratlere çıkabileceğini sanmıyorum ama en azından CG100, CG125 gibi 80-90'a zorla çıkmayacaktır, çok daha rahat hızlanacaktır. GPS'de 120 belki 130 görebilecektir amma yüksek devirlerde titreşim nasıl olur, dayanılır mı bilemem.

    CG kopyası motorlardaki bu titreşim mevzuu çok düşündürücü. Ehliyet sınavına CG100 ile girmiştim (Salcano Tiger 100) 5000 devire kadar hadi neyse katlanabiliyorsun ama ondan sonra zangır zangır titriyordu alet. 5000 devir altında kullanırsanız da eh işte göstergeye göre 40-60 civarı yapıyordu.

    "CG100 amma da titriyormuş" derken mondial cg125 vardı bir de ona bakayım dedim, aman yarabbi! Demek ki markaya göre, kullanıma, aşınmaya göre titreşim ciddi ölçüde artabiliyormuş bu cg motorlarda.

    Bir de anlayamadığım bir nokta da şu, ne diye bunların hepsi aynı kırmızı renk? Piyasada farklı renkleri de mevcut ama apaçi kardeşlerimiz ille de gidip o kırmızısından alıyor, neden acaba? Misal kanuni Breton da bunlarla aynı ama beyaz depo kuyruk, mat siyah şasi motor şanzıman çok daha güzel görünüyor, hatta farklı bir motormuş gibi görünüyor.

    Evet arkadaşlar niye illa kırmızı? Ve niye illa CG?

  15. #35
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Şasesi ve lastikleri çok ince 15-16 beygir gücü var ama o gücü kullanmaya korkarım. Ama bu alet kısa mesafede Bajaj Pulsar'ı tokatlayabilir. Uzun yolda Pulsar'ın su soğutma farkından ve üstten egzantrikli olmasından biraz geride kalacaktır.

  16. #36
    yayan-bay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    aprilla pegaso 650
    motosikletimin olmadığı , kısıtlı bir bütçe ile izmir de "0" km sini bulsaydım ; kesinlikle almayı düşündüğüm motosiklet tir.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    adamlar sırf apaçilere çalışıyor.ilanlara bakarken sıfır km kuba çita gördüm bakayım dedim adamlar fabrikadan 200 cclik silindir uyumlu motor çıkartıyor !

    ahanda ilan : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13558326/detay

  18. #38
    Syrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2014
    Teker yapmaya birebir :D

  19. #39

    Üyelik
    18 Ağustos 2015

    Ben Bir Deliyim Aşkından

    Kardeşim o 200cc motor her iddasınada girerim motoru güzel yapılmışsa 170 garanti görür o bi tane gencimiz demiş ya hayal gücü felan gelsin bende Motoran MTR 125 var getirsin bi tane araba 145-150 net görmesse motoru yakcam kendi ibremle 160 gördüm arabaylada denedik hafif yokuş yukarı 140 vurdum sadece orjinal dişlisi 15 ben 16 taktım istediğin 125 oynanmamış motor getir her türlü çıkarız en son ibre denemeye çıktımda sibob kesti piston param parça motoru piyasaya süreyim 125likerin oynanmamış olmak şartıyla KRALINI GETİR. bide Köylülerin hepsi aynı sadece cc yüksek 250cc makineyide hertürlü kaldırır o şase hiç bi sıkıntıda olmaz 110 120 gelince savuruyosa lastiklerini değiştir ondan sonra çık bidaha dene bak bakayım bi gram savurcakmı.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)