Dikkatsizliğe tahammül yok
-
Gerçekten bu tarz kazalarda dikkatsizliğe hiç tahammülüm yok. Kabul edemiyorum. Madem o otobana girdin ve madem altında duruma elverişli motorun yok girme öyle viraja arkadaş. İkincisine hiçbirşey diyemiyorum zaten Şunu da belirtmek isterim. Sırf bu yabancı arkadaşları yermek için bunu koymadım. Trafikte çok örneğini görüyoruz fazla kendine güvenin neler getirdiğini. Hepimize kulak küpesi olması açısından tamamen.
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
Reklamlar
-
o nasıl viraja girmektir arkadaş valla ikinci kazada yerde oturan muhtemelen yaralı olana acıdım direk üstüne ...
-
iKİNCİSİ GÜLDÜRDÜ YAHU....
SESLİ GÜLDÜM HEMDE ...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
bura nereymiş böyle akın akın motorcu dolu
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
-
arkadan gelen olmuşları toplamış resmen
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
o arkadan gelenin amacı neydi ne yapmaya çalıştı yada ne yaptı algılayamadım yahu
-
mLh adlı üyeden alıntı
o arkadan gelenin amacı neydi ne yapmaya çalıştı yada ne yaptı algılayamadım yahu
Baktığın yere gidersin olayının canlı örneğiydi arkadaş ! virajı terk etmeden kazaya takılı kaldı gözü büyük ihtimal.
-
ilk kaza (0:08) arka tekerleğin kayarak yol tutuşunu kaybetmesi ve hemen arından tekrar yola tutunmasından kaynaklanıyor. yani highside diye tabir edilen düşüş gerçekleşiyor. tahminimce kaymanın nedeni öndeki motosikletli ile aranın hızla kapanması ve yaşanan panik sonucu arkadaki firenin de kullanılması. viraj içerisinde arka firen arka firen asla kullanılmaz. virajda bir şekilde arka tekeri kızaklarsanız sonucu bu olur.
ikinci kaza (1:01) tamamen dikkatsizlikten kaynaklanıyor. ilk kazanın üzerinden biraz zaman geçmiş ve otomobil sürücüleri yakın alanda trafiği yavaşlatmış durumdalar. sağ şerit virajın dış şeridi ve keskin açılı bir viraj değil. dolayısıyla görüş alanı bakımından kabul edilebilir bir mazeret yok ortada. zaten bunun mazereti olamaz, görmediği yere duramayacağı hızda gitmemesi gerekiyordi. yardım maksadıyla durmuş yeşil aracı uygun görüş alanını olamasına rağmen dikkatsizlik sonucu geç farkediyor, güvenli bir duruşu sağlayacak frenleme için geç kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
ayrıca çarpışma noktasının ilk kazadaki motosikletliler olasının sebebi baktığı göne gitmesi olabilir ama bence asıl neden kendi güvenliği için ani alınan karar sonucu en az tehlikeli olan yumuşak diğer motosikler sürücülerini seçmesinden kaynaklanıyor.
-
17 Aralık 2012, 17:10
#10
ahaha :D 2.ye bak bodoslama dalmıs :D ulan ne guldum ya :D hakkaten kotuymus, onunu gorememek dıye buna denır, o vıraja o motorla o hızla gırmek 3 kısıyı de alır asagıya boyle. fakat bu vıdeo'dakı dıger onemlı noktaysa hatta vıraja hızlı gırmenın kaza yapmanın dısındakı önemlı olan şey insanlıgın cıdden olmeye yaklasmıs olması. ordan suruyle araba gecıyor carpmayalım dıye sıyrılıyor ve gaza asılıyorlar. ben olsam cekerım yolun ortasında bırakırım arabamı kosarım yardıma. motosıkletlılere helal olsun.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
17 Aralık 2012, 18:57
#11
lınkı paylasır mısınız mobılden goremıyoruz
-
17 Aralık 2012, 19:23
#12
rapidhacker5 adlı üyeden alıntı
lınkı paylasır mısınız mobılden goremıyoruz
Hemen geliyor buyrun
http://youtu.be/eofQKG7ICDQ
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
-
17 Aralık 2012, 19:54
#13
yau arkadan gelen yardı beni ya tam sığırmış
you can go fast but ı can go anywhere.(onroad-offroad-everywhere!)
-
17 Aralık 2012, 20:05
#14
Videoda ayrı ayrı kazalar var sandım, ilkini gördükten sonra ikincisini görmek için ileri sarıyorum sahne değişmiyor, sona kadar geldim gene aynı manzaralar.
Neyse şunu tam izleyeyim dedim, meğer dingilin teki de gelip bu garibanlara dalıyormuş
O dingil epey acemi gibi, dalış işlemini yaptıktan sonra hala gaz veriyor.
-
17 Aralık 2012, 22:43
#15
Levsy adlı üyeden alıntı
Videoda ayrı ayrı kazalar var sandım, ilkini gördükten sonra ikincisini görmek için ileri sarıyorum sahne değişmiyor, sona kadar geldim gene aynı manzaralar.
Neyse şunu tam izleyeyim dedim, meğer dingilin teki de gelip bu garibanlara dalıyormuş
O dingil epey acemi gibi, dalış işlemini yaptıktan sonra hala gaz veriyor.
Dingilin gaz verdiğini bırak sıkıştı kaldılar...
Yardıma koşan diğer motorcular kurtardılar 3 ünüde...
Ya yardım için duran arabaya ne demeli...
Durduk yerde kapısı ya çizildi ya da göçtü....
Asıl bahtsız bedevi araç sürücüsü...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
18 Aralık 2012, 11:45
#16
kazadan sonra hayır sever bir motorcu hemen sağa çekip, virajın olduğu noktaya gidip kaza olduğunu bildirecek ve trafiği yavaşlatacak bir haraket yapsaydı.
2. kaza olmazdı. Ben şahsen duran arabadan sonra zincirleme geliyor dedim. Kıza yazık oldu. Arada tosta çevirdi. Duran arabada iyi niyetten kaybetti.
ihmaller zinciri
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler