Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

honda rcv1 v4

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:14 ----------

    not: bakmak beles, dokunmak yasak, fiyati 13.000 olsa alirim, 8000den fazla vermem seklinde yorumlarin onune gecmek icin fiyati 200.000tlden fazla, bize gelirse de olur 300.000ciiik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    V4'ü görünce heyecanlandım Tamam güzel paylaşım ama okuduklarından birazını anladıysan yazsan daha güzel olurdu. En azından 1000cc mi olacak, öyle gibi duruyor. Bir de VFR1200 var zaten, sanırım bu direk spor bir model olacak? Fiyatında felan değilim, bana özelliklerini anlat
    #sürenadam

  3. #3
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    En son bir otomobilin lansmanında Honda nın CEO su 1000 cc lik V4 SS yapıyoruz ve yakında piyasaya süreceğiz gibi bir açıklama yapmıştı. Aprillia RSV4 e rakip olmak adına.. İyide yapmışlar görünen o ki ama detaylar için daha beklememiz gerekecek gibi görünüyor
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  4. #4
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Elektrikli bişi bu galiba?

  5. #5
    KeoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    TRABZON - AĞRI
    Motosikleti
    KTM EXC 300
    coq demisti rcv yapiyolar diye bir iki ay oncede fiyat konusunda umarim saka yapiyorsunuzdur

    edit fiyat dogruymus ne yazikki avrupa satisi Honda RC213 (unofficial name) street bike was going to cost £70,000-£80,000 ($110,000 to $125,000)

    turkiyede bu motora ancak hayallerimizde bineriz

  6. #6
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Eğer yüksek fiyatlı birşey olacaksa büyük ihtimalle prestij adına, Panigale R modeline daha doğrusu Desmosedici modeline felan karşılık çıkartırlar. CBR1000RR devam edecekse eğer bunun fiyatı normal bişey olmayacak demektir.
    #sürenadam

  7. #7
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Mobilden girince bit kadar resimlerde egzos göremedimdi, ama var sanırım. O zaman elektrikli değil bu. E niye pahalı bu kadar?

  8. #8
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Fiyata bakılırsa japonların milli içkisi çayı falan neyse artık iyi kafa yaptığı kesin...

    Tamam parası çok olup önemsemeyen adama veya koleksiyonerlere limited edişın motor yapıyosunda o fiyatı yapıştırmakla bitmiyor iş...

    Başka bir örnek de Lexus LFA. Amerika fiyatı 400.000 USD. Ferrari 458 italianın hem teknik hem performans, hemde egzotiklik ve imaj olarak altında kalmasına rağmen fiyatı 2 katı. Bir üst sınıftaki Lomborghini avendator dan bile pahalı... Vur deyince öldürüyor adamlar

    Japon abiler bu güne kadar hep bu işi ötünden anladı ve öyle devam edecek gibi duruyor. Avrupalı yine malı götürür...

  9. #9
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Tamamen Dünya Superbike Şampiyonası'nda yarışması için üretilmiş bir makina. 4-5 sene öncesine kadar üreticiler hem pist hem yol için ürettikleri modelleri güzelce bi modifiyeden geçirip Dünya Şampiyonası'na sokuyorlardı. Ancak Aprilia ve BMW'nin gelişiyle işler değişti. Honda'ya kıyasla bazı yerlerde 2 katından fazla fiyata satılıyorlardı. Bu şu demek; Honda, temeli kendinden çok daha gelişmiş motorlarla mücadele etmek zorunda kaldı hep ve 2007'den beri şampiyonlukları yok, sadece arada tek tük yarış galibiyeti alabildiler. Superbike'a bir motor sokabilmeniz için seri üretim olması ve piyasada belli bir adetten fazla satılmış olması gerekiyor, eskiden 1000'di bu sayı şu an kaç bilmiyorum. Yani öyle kafanıza göre motor yapıp giremiyorsunuz bu şampiyonaya (MotoGP'ye girebilirsiniz ama). Honda'da Aprilia ve BMW'yi gördükten sonra "vay,demek öyle ha!" demiş olacak ki, gözünü karartıp MotoGP'de kullandığı makinanın bir benzerini seri üretime geçirmeye karar vermiş. E haliyle fiyatı da yüksek oluyor. Büyük ihtimal hem CBR 1000RR hem de bu motorun üretimi birlikte devam edecek, cadde kullanıcıları ve amatör/yarı-amatör pist yarışçıları CBR 1000RR'ı kullanırken para derdi olmayan yarışçılar/takımlar RCV'yi alıp pistlerin tozunu atacak.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  10. #10
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    8.000den fazla vermem

  11. #11
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Km de kaçkuruş yakıyor acaba
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  12. #12
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen Dünya Superbike Şampiyonası'nda yarışması için üretilmiş bir makina.
    Bence alakası bile yok. Ducatinin 2007 de Desmosedici modeli ile yaptığının aynısını yapacaklar. Aynı şekilde bu modelin de yıllarca üretilmeyeceği kesin. Olay motoGP deki motorlarını yola adapte edip prestijli bir şeyler oluşturmak ve yüksek fiyattan satmak. Koleksiyonculuk işi. Ducati de aynısını yaptı, tamamen fantezi olayı bu. Bu motor ile SBK ya felan gireceklerini yada öyle bir düşünceleri olduğunu hiç sanmıyorum. Böylesine pahalı bir motor ile ancak GP de yarışılır, SBK da iflas olur. 1 tane uydu takımı bile bu motoru sipariş etmez. Şuanda MotoGP de bile uydu takımları CRT adı altında yollarda kullanılan motor kısımları ile yarışıyorlar(şase prototip yine). Sebebi prototip makinaları kiralamak oldukça pahalı ve uydu takımlarının başarıları neredeyse 0. Bu yüzden daha ucuz yollu bir çözüm buldular. Tamam Honda zengin ve büyük bir marka ama Suzuki ve Kawasaki bile GP de yarışabilecek parayı bulamazken Hondanın bu motor ile sadece fabrika takımı olarak bile SBK ya katılması mümkün değil. Zaten apriliada bile güçle alakalı bazı kısıtlamalara gitti SBK komitesi. Hondanın böyle GP'den çıkma prototip gibi bir alet ile direk katılmasına izin vermezler.
    #sürenadam

  13. #13
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamen Dünya Superbike Şampiyonası'nda yarışması için üretilmiş bir makina. 4-5 sene öncesine kadar üreticiler hem pist hem yol için ürettikleri modelleri güzelce bi modifiyeden geçirip Dünya Şampiyonası'na sokuyorlardı. Ancak Aprilia ve BMW'nin gelişiyle işler değişti. Honda'ya kıyasla bazı yerlerde 2 katından fazla fiyata satılıyorlardı. Bu şu demek; Honda, temeli kendinden çok daha gelişmiş motorlarla mücadele etmek zorunda kaldı hep ve 2007'den beri şampiyonlukları yok, sadece arada tek tük yarış galibiyeti alabildiler. Superbike'a bir motor sokabilmeniz için seri üretim olması ve piyasada belli bir adetten fazla satılmış olması gerekiyor, eskiden 1000'di bu sayı şu an kaç bilmiyorum. Yani öyle kafanıza göre motor yapıp giremiyorsunuz bu şampiyonaya (MotoGP'ye girebilirsiniz ama). Honda'da Aprilia ve BMW'yi gördükten sonra "vay,demek öyle ha!" demiş olacak ki, gözünü karartıp MotoGP'de kullandığı makinanın bir benzerini seri üretime geçirmeye karar vermiş. E haliyle fiyatı da yüksek oluyor. Büyük ihtimal hem CBR 1000RR hem de bu motorun üretimi birlikte devam edecek, cadde kullanıcıları ve amatör/yarı-amatör pist yarışçıları CBR 1000RR'ı kullanırken para derdi olmayan yarışçılar/takımlar RCV'yi alıp pistlerin tozunu atacak.
    Superbike ın en büyük sempatisi ve motoGPden daha çok sevilmesinin sebebi yollarda kendi bindiğimiz modelleri yarışırken görmek... Tamam makineler aşırı modifiyeli özel çatallar bilmemeneler yine pahalı parçalarla donatılmış makineler ama yinede binek modeller işin temelinde...

    Şimdi Honda böyle şampiyonaya özel motor üretir sonrada diğer firmalarda buna ayak uydurursa superbike ın yanında bide normalbike şampiyınası icab eder olur.. E amaç altımızda sokakata bindiğimiz modelleri yarışırken izlemek değilmiydi

    @Kürşattekin

    Sen bize şunu söyle yeter... Bu Honda yağ yakiyirmi, yakmiyirmi

  14. #14
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    bize vurmaz bu aletler yine hayallerimiz de kalır bence :D
    4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
    Yanlamak biz de ata sporu!

  15. #15
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi Honda böyle şampiyonaya özel motor üretir sonrada diğer firmalarda buna ayak uydurursa superbike ın yanında bide normalbike şampiyınası icab eder olur.. E amaç altımızda sokakata bindiğimiz modelleri yarışırken izlemek değilmiydi
    Aslında kalın kısım aynen Aprilia'nın yaptığı, Honda'nın değil Honda sadece tepki veriyor. Aprilia RSV4 Factory APRC'nin ABD fiyatı 23.000 dolar. Bizde 55.000 TL. Aprilia 23.000 dolarlık makinayı Superbike'a sokuyorsa, Honda 100.000 dolarlık makinayı neden sokmasın ?

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanın böyle GP'den çıkma prototip gibi bir alet ile direk katılmasına izin vermezler.
    Gerek ve yeter tek şart seri üretim olması ve belirlenen adetten daha fazla satılması piyasada. Bunu başardıktan sonra Superbike'a girebilir motor. Aprilia'da bahsettiğin güç kısıtlaması adamlar motorun stok halinde olmayan dişli tahrikli eksantrik mekanizmasını yarıştırdılar (motorun stok halinde zincir tahrikliydi mekanizma). 1 sezon kadar bunla yarışmalarına müsade ettiler çünkü o bahsettiğim dişli tahrikli eksantrik resmi fabrika parçası olarak ayrıca satılıyordu. Sadece fiyatı motorun kendisinden fazlaydı 2011 başında yasakladılar. İnternette bu parçanın 25.000 Euro gibi bir fiyata sahip olduğu söyleniyor. Eğer bu doğruysa Aprilia 2010 senesinde 23.000 dolar + 25.000 euro = en az ~ 55.000 dolarlık bir makinayla yarıştı demektir (diğer modifiyeleri hiç saymadım). Bu durumda Honda neden 100-110 bin dolarlık bir makinayla girmesin (zenginin malı züğürdün çenesi ) ? Tek yapması gereken yeterli satış adetini yakalamak. Bütün bunlarla birlikte Honda'nın Superbike'da daha önce de Fireblade'den farklı bir modelle yarıştığını ve şampiyon olduğunu da unutmamak lazım - VTR 1000.

    Son olarak şunu da ekleyelim, internette iki farklı versyon olacağı, birinin fiyatının 40.000 euro diğerinin ise 200-250 bin euro olacağı gibi gibi uçuk kaçık dedikodular var. Bekleyelim görelim.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  16. #16
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kalın kısım aynen Aprilia'nın yaptığı, Honda'nın değil Honda sadece tepki veriyor. Aprilia RSV4 Factory APRC'nin ABD fiyatı 23.000 dolar. Bizde 55.000 TL. Aprilia 23.000 dolarlık makinayı Superbike'a sokuyorsa, Honda 100.000 dolarlık makinayı neden sokmasın ?
    Şimdi bu makine superbike katılır katılmaz bilemem(asıl amaç bence bu değil gibi egzotik makinam var diyebilmek) ama fabrika takımı istiyorlarsa yarıştırırlar no problem orası. Ama parillianın fiyatının bir mantığı alınabilitesi var, Ducati R serilerininde ve pigniale ninde öyle. Keza MV lerin altın-krom olmayanlarının da Neticede ayrıcalık isteyen adamın motoru bunlar.. Ama sen bu sınıfı es geçip direk desmosedici RR tarzı na girersen çoğunluk için birkaç foto ve youtube videosundan öte gitmez.

    VTR1000 sp1 iyi ve özel bir makinaydı(954RR ye alternatif ve biraz daha pahalı) şimdi bunun V4'ünü yapsa honda daha makbule geçer.

  17. #17
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Züğürtün çenesi derki ; Bence bu alet desmosedici modeli bişeyler olarak çıkacak piyasaya. Başka amaçlar(yarış neyim) güdmeyecek... Tahmin bunlar tabi, öylesine düşünüyorum. Çünkü eğer alımı kolay bir model olursa işin cılkı çılacak. Hem süperspor modeli olarak(spor da değil, süper!sport) 1000RR mevcut olacak. Onun bir gömlek üstü olarak bu RCV1 in 40.000 € luk versiyonu olacak, daha da egzotik bir alet arayanlar için yok bilme kaç 200.000€ luk(böyle bir fiyat söz konusu bile olmayacak ondan eminim) bir modeli olacak... Saçmalık olur hani. Ve bununla SBK ya katılmaları 1000RR açısından iyi olmaz diye düşünüyorum. Hem bu motoru geliştirecekler, hem GP de ki motora bu RCV1 den daha farklı bişeyler katmak için(prototip özelliğini korumaları gerek) arge yapacaklar hem de bir yandan 1000RR ın gelişimini devam ettirecekler. Bana çok zor geliyor.

    Ayrıca Aprilia ve BMW nin yaptığı bişey yok aslında. Yıllardır japonların dönme dolapta döndüklerini yüzlerine patlattılar resmen. Çok acayip motorlar yapmadılar bence, yapılabilecek en başarılı motorları yaptılar sadece. Bunu yıllardır Ducati yapıyordu zaten, olması gerekenden 250cc ve 50cc daha az hacimle yarışarak şampiyonluklar elde ettiler. 2 silindir ile yıllardır japonlara kafa tutmayı başardılar. Bu işe 4 silindir ile girişen aprilia ve bmw ciddi fark yarattılar. Sadece Aprilia başarılı olsaydı durum biraz farklı olurdu. Ancak Ducati, aprilia ve BMW ye şuanda bakınca, japonların bir süredir bu işi çok başarılı ilerletemediklerini anlıyorum. Bu sene Kawa iyi bir çıkış yakaladı, hepsi bu. M.Biaggi P.island düzlüğünde(oldukça kısa) virajdan çıktıktan sonra 3 tane uydu takımı motorunu yakalayıp tek tek sollayabiliyorsa oturup düşünme zamanı gelmiştir

    Honda bu yarışlardaki başarısız sonuçları honda ne şekilde çözer bilmiyorum ama bu motorun 1000RR ın yerine yarışmasını görmek istemem doğrusu.
    #sürenadam

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Eger 70bin euro civarinda bir fiyata çekilirse, peynir ekmek gibi satilir.
    Bugün sbk'da yarisabilecek CBR 1000 RR'lere bile 55bin eurodan baslayan fiyatlar çekiliyor.
    Yani makina pahali degil.
    Ten Kate'den hazir bir CBR isteyin bak kaç para istiyorlar?
    Ben istedim ordan biliyorum.
    Sagolsun Kenan;
    abi ayipsin sana 55bine baglarim isi dediydi.
    Yanimdaki eleman az daha sandalyeden dusuyordu fiyati duyunca.
    Bu dedigim Kenan binlikle sbkda yaristigi yil.
    Sene olmus neredeyse 2013
    fiyatini duymak bile istemiyorum.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)