Motosikleti ALÇALTSAK ne gibi sonuçlar elde ederiz?
-
Reklamlar
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Bahsettigin cm lerde alcaltma bence hic bir isine yaramaz . Arabada yapilan alcaltma islemleri orjianl amortisorlerle yapildiginda hic bir manasi olmuyan bir islem , hatta faydasindan cok zarari olur . Yani bence sen bu hevesden vazgec sifir alicagin motorunun orjinalligini bozma . Suzuki zaten boyle bir avantaji olsa uygulardir alcaltma islemini .
Benim sahsi fikrim tabiki . Yinede sen bilirsin .
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Enduro motorların yüksek olmasının sebebi arazide kolaylık sağlamak ve amortisörlere fazla esneme payı bırakmak.
Siz madem şehir içi ve uzun yolculuklarda kullanmayı düşünüyorsunuz, bunun size bir eksisi değil artısı olacağını düşünüyorum özellikle şehir içinde rahatlık sağlayacaktır.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
Geçen hafta yaptığımız bir gezide bir arkadaşım Freewind kullanıyordu. Yapılı ve yüksek bir motor olmasına karşın aşağı yukarı 170 cm boylarında olan arkadaşım herhangi bir sıkıntı yaşamadan rahatlıkla kullanabiliyordu.Yanlış hatırlamıyorsam Özgür sen uzun boylu birisin,bu motorda motor alçaltma işine girmekle sadece motorundaki orijinaliteyi ve kullanım kalitesini bozmuş olursun.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Enduro motorların yüksek olmasının sebebi arazide kolaylık sağlamak ve amortisörlere fazla esneme payı bırakmak.
Siz madem şehir içi ve uzun yolculuklarda kullanmayı düşünüyorsunuz, bunun size bir eksisi değil artısı olacağını düşünüyorum özellikle şehir içinde rahatlık sağlayacaktır.
peki söz konusu yükseklik ve esneme mesafesinin etkisi yüksek süratlerde virajlar ve çeşitli sert hareketlerde yine artı mı olur eksi mi?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Hocam bu motosikletler ne hesaplamalar yapılarak / ne mühendislerin elinden geçiyor.Bırakın orjinal kalsın hayatınızla oynamayın iki teker bu
-
amortisörün yapısını elleyip bozmadıktan sonra esnemesi ve yol tutuşu değişmez motorun alçalmasına bağlı viraj kabiliyeti değişir ama onuda yüksek süratte sert virajlarda olur
-
Motor alçalırsa hız artar ama virajlarda sıkıntı olur tahminimce.
Ben yüksek motosiklet arıyorum sen indirmeye çalışıyosun Özgür
Ölümüne gidelim dedinde benzin mi yok dedik
-
motoseyyah adlı üyeden alıntı
Geçen hafta yaptığımız bir gezide bir arkadaşım Freewind kullanıyordu. Yapılı ve yüksek bir motor olmasına karşın aşağı yukarı 170 cm boylarında olan arkadaşım herhangi bir sıkıntı yaşamadan rahatlıkla kullanabiliyordu.Yanlış hatırlamıyorsam Özgür sen uzun boylu birisin,bu motorda motor alçaltma işine girmekle sadece motorundaki orijinaliteyi ve kullanım kalitesini bozmuş olursun.
hocam boyum 185, evet sürme fırsatım oldu ve inan ybr125ten sonra hakimiyette bir zorlanma olmadı...
yazan herkese teşekkür ederim, bu mesajla anladım ki gerek yok
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)