Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

er6f mi gsr 600 mü fazer mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    @ero___

    Olayı küçük abdest muhabbetine dönüştüren sizsiniz hatta yaptığınızla ilgili bir söz vardır''hata kendinde olsada suçlu ara gözler''diye o hesap işin içinde çıkamayınca seviye düşürüp üste çıkmaya çalışıyorsunuz,tebrikler.

    Mesajlarımı okuyup cevap yetiştirme zorunluluğunuz yok siz gibiler için o mesaja özel not bile yazdım sonuna,ama anlayana tabi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılanı doğru okuyup doğru anlasanız bunlara hiç gerek yok virajda boy boy fark açıyordum dedimMantıklı düşünene bu ne demek ?Arkadaşın beni geçmesi için attığım farkı kapatması daha sonra geçmesi demek bu yüzden sidik zoruyla dedim.
    Ayrıca cbr kullanan belki yeni başladı motora tam devrini veremiyor korkuyor vs.vs bir sürü sebep var.işinize gelen yerleri alamadan önce genel düşünmeyi öğrenin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

    Birde titan zır stock değildi ufak tefek dokunuşlarım vardı ve motosiklet aşırı bakımlıydı rüyanda göremeyeceğin temizlikteydi

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmadi-%3B.html
    dostum extrem sana katılıyorum, boş ver senın bilen bılıyor japn motorunun uzun ömürlü olması hakkında yaptığın açıklamalarıda yanlış anlayanlar vardı.kimseye bir şey ispatlamak zorunda degılsınn demi?
    extrem_015 bunu beğendi.

  3. #43
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı aadrenalin16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fazer eskı bırkere boru sasi 2003 model vede fazeri kullananda iş yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------



    gsr tork egrısı olarak güzel lakın ufak bır kazada şasinin kafadan kopması adamı uzuyor,dogal olarak piyasada ırçok gsr tamır görmüş şasiyle geziyor.fazerin fren ve amörtısor sorununu çözmek gaye basıt,yzf r1 ön kaliperlerını (çift pistonlu klıperler,şuan s2 fazerde kullanılıyor ve ben gayet memnunum)takarsın.amortisöre gelıncede ister teleskopik ters çatal çıkma amörtisör takıp sertlık yumuşaklık ayararını yapar kafana göre takılırsın.1.500 tlne patlar.gel gelelim kaynaklı sasiden bın kat ıyıdır.
    Kazada zaten motosiklet eski kasa fzs 600 değilseki(onlarda çelik şasi var)yeni fazerların gsr dan bir farkı yok darbe alan alüminyum şaseye güven olmaz.kafadan kopmuş kopmamış önemli değil hatta yurtdışında motosiklet kaldırımdan olduğu yerde düşse şasesi zarar görse işi yarayacak parçaları ayıklanıp geri kalanı hurda metal olarak kullanılıyor.
    Fren olarak orijinalden konuşup karşılaştırma yapıyoruz eğer öyle bir işe girilecekse olmuşken en iyisi olsun deyip brembo kaliper ana fren merkezi,çelik hortumlar,dot 5 hidrolik,brmbo padler neler neler yapılır.

    Amortisörde konusunda ön amortisörden söz etmiyorum arka amortisör maşaya düz bağlı linkli değil.amortisör çeşitlerini link pro link vs.bunları araştırıp öğrenirseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

    Değişim işlerine girildimi karşımıza neler neler çıkıyor önemli olan stock karşılaştırma ve olaya yancıl bir yaklaşım yerine objektif bir yaklaşım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------

    Alıntı aadrenalin16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum extrem sana katılıyorum, boş ver senın bilen bılıyor japn motorunun uzun ömürlü olması hakkında yaptığın açıklamalarıda yanlış anlayanlar vardı.kimseye bir şey ispatlamak zorunda degılsınn demi?
    Aynen hocam iyi dileklerin için teşekkür ederim,millet öyle bir hale geldi ki artık söyleneni istedikleri gibi anlıyorlar,ben elimden geldiğince doğruları yazmaya çalışıyorum.

  4. #44
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    [QUOTE=extrem_015;3302141]Kazada zaten motosiklet eski kasa fzs 600 değilseki(onlarda çelik şasi var)yeni fazerların gsr dan bir farkı yok darbe alan alüminyum şaseye güven olmaz.kafadan kopmuş kopmamış önemli değil hatta yurtdışında motosiklet kaldırımdan olduğu yerde düşse şasesi zarar görse işi yarayacak parçaları ayıklanıp geri kalanı hurda metal olarak kullanılıyor.
    Fren olarak orijinalden konuşup karşılaştırma yapıyoruz eğer öyle bir işe girilecekse olmuşken en iyisi olsun deyip brembo kaliper ana fren merkezi,çelik hortumlar,dot 5 hidrolik,brmbo padler neler neler yapılır.

    Amortisörde konusunda ön amortisörden söz etmiyorum arka amortisör maşaya düz bağlı linkli değil.amortisör çeşitlerini link pro link vs.bunları araştırıp öğrenirseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    kardeşim kendım bu işlerde profum pro lınkı de çok ıyı bılırım lakın sonradan oda takılıyor,hatta kımısı boyu yetmedıgı ıcın pro lınkkk takıp motoru alçaltıyor..sasi konusunda evet darbe alınca bıle tehlikeli,ama bız genelde ıkıncı el alacağımızı düşünürsek bu motorları gsr olsun fazer olsun yınede kaynaklı sasıdense darbe almış sasıyı tercıh ederım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

    işi bilen olduğum için senı anlıyorum zaten
    ezbere bir şey yok bende,mekanık dedın mi hertürlü tartışırım,benı bılen bilir,senın yasadıgın sorunu yasamamak için ,herkeze yorum yapmıyorum

  5. #45
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    @ aadrenalin 16

    Sonradan takılan orijinal gibi olamaz ama kafaya takıp illa yapacağım dersen cüzdanda doluysa olmayacak şey yok.
    Şasi konusu dediğim gibi alacağımız motosiklet alüminyum şase ise en makbul olanı hiç hasar almamış olmasıdır.
    Çünkü bunun üstünde canımızı taşıyoruz artçımızın canını taşıyoruz.

    Dediğim gibi yaptığım karşılaştırma iki motosikletinde stock haldeki karşılaştırmaları yoksa makineler için yapılacakların haddi hesabı yok yeter ki cüzdan kabarık olsun

    Sen meraklısın sanırım bir örnek bak tabi yurtdışında bu işler daha kolay:http://www.vfrdiscussion.com/forum/i...track-project/

  6. #46
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    en çok video izlerm youbeden,sadece meraklısı degıl yıllarımı race motorlara performansa verdım.bı projem var zaten turbo xx projem var.link için teşekkürler.

  7. #47
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Bende her türlü tartışırım yeter ki karşıdaki boş birisi olmasın seviyeyi düşürmesin birazda bilgili oldu mu tamamdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

    linkteki arkadaşta vfr nin bazı huylarından sıkılmış ki komple racing motor amortisörleriyle donatıyor makinayı
    aadrenalin16 bunu beğendi.

  8. #48
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    [QUOTE=extrem_015;3302149]Bende her türlü tartışırım yeter ki karşıdaki boş birisi olmasın seviyeyi düşürmesin birazda bilgili oldu mu tamamdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

    linkteki arkadaşta vfr nin bazı huylarından sıkılmış ki komple racing motor amortisörleriyle donatıyor makinayı [/QUO
    arka masanın on yuklemesındekı üçgenden kastı lınk zaten onu kısa tutup,masada ıyılsetırmeler yapıor gıbı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------

    burada usta yok ,onuda geçtim adamlar bir 4 sılındır motor alıp burada ahkam kesmeye başlıyor vede yurtdiinda elin ecnebısı burdakı ustaya tas basar.ben ecnebılerı takıp ederım ,manuellere uyarım tork anahtarı kullanırım ,piyasadaki bır çok ustayıda cebımden çıkarırım şükür.ama burada boş beleş sallamakla olmuyor.

  9. #49
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Maşanın yapısı itibariylede orjinale göre tekerin geri sekmesi artıyor.motorun iki teker arası mesafesi ne kadar kısa olursa o kadar güzel viraja girer.

    Bu vfr lerin 98 ile 2001 yılları arasındaki üretimlerine bayılıyorum motor bloğu kayadan farksız eksantirik sistemi sağlamlık açısından harika.

  10. #50
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    aynnen gıdonuda asagı almış(üst mesnetin altında) fena ,v4 tıtresıımınıde bayağı yumusatcak ,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

    turbo konusunda bılgın varmı?avatarında turbo var .
    xx 1100 e turbo uygukayacagım nasıpse.mıtsubıshının t03 turbounu kullanacam nıyetım 1 bar basmak kafi.zaten benzın otomatıgı yüksek devıre uygun degışmeme gerek yok.enjektorlerı olcecm 375 cc altındaysa degısecegım ama bence ölçmekte fayda var.povercomander kullanacağım,gereken güzel bır harıta çizecegım.oksijen sendsörunun kaldırabıldıgı baıncı ölçecegım .işim çok hava gırıs kutusunu sağlam bır yerde alemınyumdan döktürmem lazım( maketınını yapıp).v.s

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------

    vasteget ayar kolunu kendım vıdalı ypıp turbo basınç unıtesınıde 1 bara ayarlayacağım kol sayesınde.bırde ıkı tur bov kullanmayı düşünüyorum ,bır düşük bırde yüksek basınç için iki bov takacağım.
    Ahmet Abi bunu beğendi.

  11. #51
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Derim her zaman altındaki motor sana yetmiyorsa sat isteklerini karşılayacak bir motor al sonradan yapılanlar asla orijinalini tutmaz tutamaz çünkü bir motosiklet fabrikada tasarımından,parça üretimine,arge çalışmasına kadar ne varsa ince hesaplar düşünülürek mühendislerin elinden geçerek yapılıyor.

    linkteki adam belli viraj delisi sat vfr'yi al bir racing makina gazla ama yok illa çıkıntılık yapacak ya bir söz vardır göze batan çivi çekici yer diye ;) çok göze batacak modifikasyonlar bazen dahada kötü sonuçlar doğurabilir.

    Yani konu dağıldı dediğim gibi stock şartlarda sağlam bir gsr fazerdan üstün modifiye ayrı bir dünya...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:25 ----------

    1 bar öyle çok azımsanacak bir basınç değil heleki orijinal motora komple motor içine girmeyi düşünüyormusun ? yoksa stock motoramı takacaksın turboyu ?

  12. #52
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    yınede zevkler değişkenlik gösteriyor,kımıs tork egrısı dık olduğu için vede kuyruk tasarımından gsr der,kımısı kafa grenajı vede 7 bıne kadar alçk seyreden egrıyı ,şehır içi ehlileştırılmıs bır ata benzeterek bundan keyıf alır.tamamen işin ucu zevke kaçıyor derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

    gıydırecegım tabıkı,xx i seçmemin amacı çok sağlam bir makina,calıfornıa subap yayları ve tıtanıum subaplar kullannacagı,pistonuda amerıkada yüksek basınca dayanıklı piton yapan bıryer varm,arkadasım kaptan ona ölçüleri verecegım ısmarlaycagım ,orjınl pistonuda yanıında gönderecegım,daha önce slka230 500 hp ye çıkarrttı kendısı bıturbo

  13. #53
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Tabi mesela amortisör diye yazıyorum devamlı ben ama adama mesela iki motoruda sürdürsen belki aradaki farkı anlayamacak bile
    Kullanıcının isteklerine hangisi daha yakınsa onu seçmesi en doğrusu olacaktır

  14. #54
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    genelde naked makıneyı tatlı hızlarda seyır edenler tercıh eder,çunkı adamlar hızı sevmez,ama arada araç sollamak durumunda kalınca altındaki gizli gücü ortaya çıkarmak için de elinden geleni ardına koymaz.eger gazcıysan grenajlı makınaya bınersın aterı oyunu gıbı gazların(bilinçli olmak sartıyla)rüzgar yemezsın.ama çoğunun fıkrı, bu saydıklarımın yanından bıle geçmiyor desem yerıdır.tamamen görsellıge kapılan çok.

  15. #55
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    girmessen zaten o girecek yer bulur bi ara meşur bi hulk vardı bilirsin belki stock motora verdi basıncı verdi basıncı kemik kıran hesabı paramparça oldu motor o yüzden sordum

    1100 xx i biliyorum xx sonunda bu arada arkadaşta var makinası biraz daha dülük devri çevirmesi sebebiyle oldukça sağlam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:40 ----------

    naked motorun yapılış amacı zaten bu sürücü rüzgardan çok etkilenip az gazlasın ölmesin ama zevkide fazla olsun ana mantık bu ;) yoksa al bir yarış motoru bloğunu tak çıplak şaseye sonra ağla ay rüzgardan kollarım ağrıyor filan falan diye ....

    bende dedimya adam amortisör farkını tepki farkını vs.anlayacak seviyede değil zaten hangisi tip olarka hoşuna giderse onu alıp geçiyor

  16. #56
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    daha once ıkı tane xx sahıbı oldum, 9.500 devırde 299 görüyor maasallahı var,muhendısler zamanında malıyet hesabı yapmamışlar,dırek kaliteye odaklanmışlar,denge süper ,ön amörtisör borularının ıcını degıstırıp ayarlı amortısor takacağım,kaval ve boruları degısmedende oluyor,aır fuel kontrol(analog lanı tercıhım) gps takılacak,on farı sokup yerıne ıntercooler koyacağım,eskı ram aır gırıslerıne elıps far yapacağım,youtube da var turbo xx 3 ,nasıpse projem bu daha sayamadığım bırsuru sey var bu projemde.en önemlisi yapacağım seyler sağlıklı olacak ınallah...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:48 ----------

    maalesefbu arada 3 fazerım oldu suanda 4 cu fazerım mevcut s2 versıyonu ön kalıperler r1 v.sartçi basamağı ,v.s bıkac farkı var ve en onemlısı 2008 r6 nın mtor teknoljısını ve bloğunu taşmakta ,sıkıştırma oranı az olsada vede debrıjay kapağı ve mılın ustten yırması gibi gibi... memnunum.ama bu proje için satacağım fazerımı.r6 dan bırde sanzıman dıslılerı farklı tabı

  17. #57
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    motor içine girecekmisin diye şundanda sordum mesela 0.4-0.5 bar civarı bir basınç basarsan eski kasa makinası sağlam bi xx stock halde bile senin isteklerini karşılabilir ;) t2 turbo ile 0.4.0.5 barda rahat 220-230hp alırsın.
    orijinali 150 beygir civarındaydı sanırım makina bu değerleden sonra başka bir makina olur...

    bence madem bu işe kalkıştın öhlins komple takım amortisör al hem ön hem arka ;) gidon amortisörü brembo fren sistemlerini araştır,apaçiler gibi sadece gidişe para yatırma gitmek kadar yol tutmak durmakta önemli biliyorsun. s2 lerin farkını biliyorum eski kasanın eksik yönlerinin törpülenmiş hali

  18. #58
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    zaten fren konusunda yapacağım seyler çok ,mesela kombıe yapılmış orjınal xx te,sadece depo altı borular ınce çelik,diğerlerı normal boru,ben dıgerlerınıde çeik yapacağım,zaten balatalrıda sınter bakır kullanıorum,iphone yada würt dot 5 ,bunları yapacgım.öhlıns denemedim xx te ama ,ecnebıler öhlıns takmamış xx e içini değiştirmişler.öhlıns takabılırım bellı olmz,eyvallah.
    turboya gelınce t2 ler t3 ler kadar sağlam değil,t3 u çok araştırdım.zamanında bu işe dünya para yatıran tecrubelı arkadaşlar sag olsun.1 bar ıyetım nukadar prof yapacağım netıcede orjınal xx 156 hp (son çıkanlar2002 den sonraları),eskılerı zaten 99a kadar karburatorlu ve 164 hp.
    kısacası benım bu yapacağım proje sonucu motordan yaklaşık totalde 400 hp umuyorum...
    adamlar buaya r1 e 1.5 2 bar basıolar ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:10 ----------

    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor içine girecekmisin diye şundanda sordum mesela 0.4-0.5 bar civarı bir basınç basarsan eski kasa makinası sağlam bi xx stock halde bile senin isteklerini karşılabilir ;) t2 turbo ile 0.4.0.5 barda rahat 220-230hp alırsın.
    orijinali 150 beygir civarındaydı sanırım makina bu değerleden sonra başka bir makina olur...

    bence madem bu işe kalkıştın öhlins komple takım amortisör al hem ön hem arka ;) gidon amortisörü brembo fren sistemlerini araştır,apaçiler gibi sadece gidişe para yatırma gitmek kadar yol tutmak durmakta önemli biliyorsun. s2 lerin farkını biliyorum eski kasanın eksik yönlerinin törpülenmiş hali
    sadcece bılmekle yetınme bence kullanmalısın ımkan bulursan tavsıyemdır.aradakı fıyat farkını gerçekten hakedıyor..ben yatıyorum harlı geceler.özelde msj attım sana.face kullanıyorsan ekle kardeşim ok.ıyı geceler dılıyorum.

  19. #59
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    t2yide basınç düşük olduğu için önerdim 0.5 barda falan hemen tırtlayacak bir turbo değil dizellerde bile kullanılıyor,ben stock motor için dedim 400 beygir gibi amacın varsa dayayacaksın t3 ile 2.75 basıncı t3 sanırım o kadar dayanıyordu tam emin değilim sonra lsatikçileri zengin edeceksin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:22 ----------

    Alıntı aadrenalin16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten fren konusunda yapacağım seyler çok ,mesela kombıe yapılmış orjınal xx te,sadece depo altı borular ınce çelik,diğerlerı normal boru,ben dıgerlerınıde çeik yapacağım,zaten balatalrıda sınter bakır kullanıorum,iphone yada würt dot 5 ,bunları yapacgım.öhlıns denemedim xx te ama ,ecnebıler öhlıns takmamış xx e içini değiştirmişler.öhlıns takabılırım bellı olmz,eyvallah.
    turboya gelınce t2 ler t3 ler kadar sağlam değil,t3 u çok araştırdım.zamanında bu işe dünya para yatıran tecrubelı arkadaşlar sag olsun.1 bar ıyetım nukadar prof yapacağım netıcede orjınal xx 156 hp (son çıkanlar2002 den sonraları),eskılerı zaten 99a kadar karburatorlu ve 164 hp.
    kısacası benım bu yapacağım proje sonucu motordan yaklaşık totalde 400 hp umuyorum...


    adamlar buaya r1 e 1.5 2 bar basıolar ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:10 ----------



    sadcece bılmekle yetınme bence kullanmalısın ımkan bulursan tavsıyemdır.aradakı fıyat farkını gerçekten hakedıyor..ben yatıyorum harlı geceler.özelde msj attım sana.face kullanıyorsan ekle kardeşim ok.ıyı geceler dılıyorum.

    fazer tarzım değil 600 cc racing makinam var tr tek temizlikte 100.000lirada versen yok benim işimde bu ;) onunla takılıyorum ama eşten dosttan denk gelirse falan fazer denemek iyi olur tabi.

  20. #60
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Ohoo karışmış buralar.


    Sonuç olarak GSR mı FZ6mı ER6 mı karar verin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)