Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

motorcu motorcuya karşı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    arkadaşlar herzaman araç sürücüleriylemi yollarda tartışıcaz.bugün bir motosiklet sürücüsü ile tartıştık... bir motosiklet in yanından geçtim biraz da hızım vardı. fakat sürücü ışıklarda yanıma gelip bağırmaya başladı.napıyon lan sen vs... gibi bende arkadaşım bağırma neden bağırıyorsun yakışıyormu ikimizde motorcuyuz dedim.fakat şahıs halen bağırıyor yoldan geçen herkez bize bakıyor.tamda cadde üzerinde.ben inanın bak ikimizde motosiklet sürücüsüyüz kelimesini en az 5.6 kez kullandım. fakat adam anlamıyor. bende gel arkadaşım ozaman dedim 50m. ileride sokak arasının önüne çektim park ettim. el işareti yapıp gel dedim. ilk gelmedi 2. 3 kez yapınca geldi.fakat cadde üzerinde yine bağırmaya başladı bende gel sokağın içine orada konuşalım kavga istiyorsan gel ilk sen vur dedim fakat şahıs halen bağırıyor ne yapçaksan burda yap diye . arkadaşım rezil mi olucaz gel sokağa ilk sen vur dedim .ama birtürlü gelmedi .bende işkembeden konuşma gel dedim gelmiyosanda çek git dedim. inanın bu arada iki motorcunun kavga edişi çok kötü olacak her kez bize bakıcak oh iyi oldu diyecekler diye aklımdanda düşünceler geçiyor. sonra seni bıçaklarlar falan gibi cümleler . sonuçta çekti gitti. insanlarada rezil olduk.ama allahtan kavga edip birbirimize girmedik. ama bu arkadaşımıza buradan yazıklar olsun diyorum hiç yakışmadı. ama hepte işkembeden konuştu. kendisini şiddetle kınıyorum. saygılar...
    YERUÇAĞI ve Volkan76 bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Neden bağırıyordu onu da yazsaydın keşke, vardır herhalde bir sebebi.

  3. #3
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Uçan dekmeyle girecen yerde yuvarlanırken hala bağırır :]
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  4. #4
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    ne bileyim adam bağırıyordu. yanından geçtim hızlı diye de yazdım ona kızmıştır belki. belkide sorunları vardır. ne bileyim. hepimiz motorları kullanırken sağ sol yaparak gitmeyen varmı. pizzacılar ters yönden roket gibi geliyor ... ben sadece yanından hızlı geçtim hepsi bu....

  5. #5
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Motorcu motorcuya bunu yapar mı?
    (Sana soruyorum, bağırana değil)
    khaledome ve Tolga Can bunu beğendiler.

  6. #6
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Siz yanından geçerken muhtemelen boş bulunduğun bir andı. Korkmuş olmalı.
    Keşke büyütmeyip kusura bakma gibisinden bi el işaretiyle geçiştirseydiniz.

  7. #7
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Honda cbf 250
    Alıntı izmir3535 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne bileyim adam bağırıyordu. yanından geçtim hızlı diye de yazdım ona kızmıştır belki. belkide sorunları vardır. ne bileyim. hepimiz motorları kullanırken sağ sol yaparak gitmeyen varmı. pizzacılar ters yönden roket gibi geliyor ... ben sadece yanından hızlı geçtim hepsi bu....
    Benim yanımdan çok süratli geçmiş olsaydın bende sana tepki gösterirdim. Belki adamı silme geçtin. Belki çok süratliydin. Geçen apaçinin biri yanımdan silme geçti ışıklarda durdurup ağzını burnunu hoşaf ettim. Mesele motorcu taksici kamyoncu değil. Trafikte saygılı şekilde araç kullanmak.
    khaledome, taglis, Tolga Can ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  8. #8
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    adamı yolda tokatlarsan kızar tabi. uçan memeliler

  9. #9

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Diğer motorcuları tehlikeye atacak hamle niye yapıyorsun ki? CBR600RR'la şerit arası yanımda hızlıca geçeni vardı. Etmediğim küfür kalmadı. Kırmızı ışık falan olmadığı için geçti gitti ama aynı sonuçlanabilirdi .

  10. #10
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı beyazit60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim yanımdan çok süratli geçmiş olsaydın bende sana tepki gösterirdim. Belki adamı silme geçtin. Belki çok süratliydin. Geçen apaçinin biri yanımdan silme geçti ışıklarda durdurup ağzını burnunu hoşaf ettim. Mesele motorcu taksici kamyoncu değil. Trafikte saygılı şekilde araç kullanmak.
    senin tepkinde çok saygılı olmuş zaten bide yazıyorsun burada güzel bir örnek gibi.
    hattoi ve bursalıali bunu beğendiler.

  11. #11
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    olm motorların yanından öyle hızlıca geçmeyin bak. motor aynası zaten ufak bir de yakından geçiyorsunuz ödümüz bokumuza karışıyor. ben hep arkasına yanaşır beni gördüğünden emin değilsem kornaya basar fark ettiğini belli ederse yol isteyip geçerim. motorcu motorcuya en azından bunu yapmalı
    Volkan76, onurpark, tr100a ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  12. #12
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar olur öyle şeyler. Olur dediğim hızlı gideriz, makas atarız. Yani ben de kurallara inanın çok uyan biriyimdir fakat arada apaçilik yanım bastırıyor. Ben sürekli kurallara uyuyorum diyen bir adam (ani şerit değiştirme, sinyal verme, gaz açmama vs.) yalan söyler. Ben elbette ki olayı bilmiyorum fakat izmir3535 arkadaşımız farkına varmadan bir yanlışlık yapmış olabilir. Her hızlı gideni, silme geçeni bağıracak, döveceksek, buna ne gücümüz, ne de vakitimiz yeter. Belli ki arkadaşın sinirli bir yanına denk gelmişsiniz. Olabilir böyle şeyler...

    Ben de geçen kfc dağıtıcısı arkadaşı kovaladım yakaladım ışıklar da. Çünkü sürekli kırmızı da geçiyordu. Kendisini güzel güzel uyardım. Tamam abi daha dikkatli olurum dedi yoluna devam etti. Tabi onu kıvama getirene kadar hamuru laflarımızla yoğurduk biraz .
    Önce emniyet, sonra hareket...

  13. #13
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Honda cbf 250
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin tepkinde çok saygılı olmuş zaten bide yazıyorsun burada güzel bir örnek gibi.
    Senin hayatını tehlikeye sokan adamı tebrik mi edersin? "Tebrik ederim çok güzel silme geçtiniz az daha öldürüyordunuz beni tekrar denemek istermisiniz" mi derdin Trafikte her insana saygım vardır amaaaa benim canıma malıma kastı olmadığı müddet.
    khaledome ve HRider bunu beğendiler.
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  14. #14
    c90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2009
    Şehir
    salihli
    Motosikleti
    CBR 500R 2014 HONDA
    arkadaşlar nedir bu motorcu motorcuya kelimesi
    insan insana saygılı olmak zorunda
    yapılan bir hata sonucu özür dilemek bir aşağılık değil bir yücelik örneğidir
    insanız şaşarız
    haa hatayı yapan özür diliyor diye de suyun üstüne tere yağı gibi çıkıp insanı ezmeye çalışmak ise
    özür dilemenin tersine en adi ve bayağılık göstergesidir
    <<ŞAŞAR BEŞERİZ>>
    sgurdal, fz6_fazer ve bursalıali bunu beğendiler.
    KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
    Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
    Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest

  15. #15
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı beyazit60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin hayatını tehlikeye sokan adamı tebrik mi edersin? "Tebrik ederim çok güzel silme geçtiniz az daha öldürüyordunuz beni tekrar denemek istermisiniz" mi derdin Trafikte her insana saygım vardır amaaaa benim canıma malıma kastı olmadığı müddet.
    yine de sizi tebrik etmek isterim, sana yakışan çözümü bulmuş arkadaşa gereken hoşaf tarifini uygulamışsın. zaten başka da ne yapabildirdin.?

  16. #16
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yine de sizi tebrik etmek isterim, sana yakışan çözümü bulmuş arkadaşa gereken hoşaf tarifini uygulamışsın. zaten başka da ne yapabildirdin.?
    Ne yapacak bir gun hosaf olur.

  17. #17
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    arkadaşlar ben zaten okadar lafa sustum . hızlı geçmiş olabilirim ki şehir içindeki bir trafikte hızlı geçtim. hızım 60 veya 70 tir. kavga etmemek için hep altan aldım.tüm metanetimi korudum ve kavga olmadı sadece sözlü atışma. fakat bazı arkadaşlar hemen dümdüz ediyor ağız burun ağız burun dümdüz ediyosan ağızının burnunun dümdüz edilmesini de göze almak gerekir. karşınızdaki sizden kuvvetli olabilir. neredenbiliyorsun dayak yemeyeceğini. çok cüneyt arkın filmi seyretmiş arkadaşlar var. hemen dümdüz ediyorlar. saygılar...
    yasdal bunu beğendi.

  18. #18
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    kramer kardeş; arkadaşı dövüşe davet etmişin de dövüşmek haklıyı haksızı ayırt etme yöntemi değil bilakis genelde güçlü olanın güçsüzü hırpaladığı bi müsabakadır.
    dövüşmek istemeyen davasında haksız mıdır?
    bağırıp çağıran hasım dövüş mü istemektedir?
    olayda haklı olduğunu, arkadaşın haybeye bağırıp çağırdığını mı düşünüyorsun?
    bu sitede onca kaza, kavga, dövüş topiği okudum, bi kişide demediki "aga ben hırtlık ettim, hatalıydım"
    haydi geçmiş olsun.
    Khutuck ve otopsici bunu beğendiler.

  19. #19
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    adam bağırıyor napıyon lan birde dinlemiyor. bağırma diyorum.tam bişey anlatıcam dinlemiyor. yoldan geçenler durup bizi izliyor. bende sokak arasına davet ettim ne var bunda birderdin varsa gel dedim. o bana vurmadan ben zaten elimi kaldırmam.ama vurursada yapacak bişey yok. daha napıcam. dinlemeyi ilmeyen bir insan adam olsa bağırmaz niye bağırıyor insanları toplamak için. mert olan insan öyle palyolça gibi yaygara yapmaz. rezil olmayalım diye sokak arasına davet ettim. bana bağırdığında hakaret ettiğinde hemen yumruk atsam daha mı iyiydi? kavga etmeden olay bitti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

    KUVVETMİRA . senin yanında biri geçse ne yaparsın? sçu sadece geçmek?ki şehir içinde herkez birbirinin yanından geçmiyor mu? ben adamı silme geçmedim ki. suçlumuyum ben? ozaman sen kimin yanından geçtiden suçlusun. öyle şey mi olur. sen benim yanımdan geçtin diye sana hakaret mi etmem lazım. ozaman şehir içinde araç kullan ma . git dağda bayırda kullan yanından biride geçmez

  20. #20
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    izmir3535, yazdıklarından anladığım hem adamın dibinden gümbür gümbür geçmişsin, hem de adam sana kızınca "gel gel, ara sokağa gel" diye tehdit etmişsin. Kusura bakma ama dost acı söyler, serserilik sende.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)