Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bumoto Calibre 250RR İnceleme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni nesil, biraz pahalı görünen çinlilerden cidden ümitliyim. Kullandığım model de aynı durum geçerli. İnsanlar "hele bir 1000 kmyi devirsin" diyorlardı. 8000 km'ye neredeyse sorunsuz yaklaşan arkadaşlar var(servis hatası dışında). Ben her allahın günü kullanıyorum, çeşitli şekilde test ediyorum motoru. 2500 km yi geçtim hala bir sıkıntı çıkarmadı. Yağına ve suyuna dikkat ettikten sonra ben kolay kolay bir arıza vereceklerini sanmıyorum. Buarada süspansiyon ayarlarına çok güvenmeyin. Daha doğrusu en sert veya en yumuşak gibi ayarlardan kaçının, o kısımlarda çok dayanıklı değiller sanırım. Bizim modellerde o konuda bazı sıkıntılar yaşandı mesela. Ancak belli bir miktar sertlik-yumuşaklık ayarı yapılmasına izin veriyor olması bile çok güzel birşey.
    Bakalım Syanur, şu anlık iyi gibi. Zamanla daha net anlayabileceğiz...

    Diğer dediklerine de katılıyorum.
    Önce emniyet, sonra hareket...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Benim motorlu araçlarda en çok önemsediğim şey dayanıklılık ve motor aksamındaki kusursuzluktur. Bu motorun sınıfına göre birkaç beygir az vaya fazla üretmesinden çok daha öncelikli olmalı.

    Yani bir modeli aldığım zaman 25.000 km sorunsuz ve performanslı kullanıp sattığımda en ez benim kullandığım kadar alanda kullanabilmeli. Cailbre 250RR bu konuda nasıl sadece alıp bilinçli kullanan insanların elinde olursa bunu görebiliriz. Ama elimizde cbr250 örneginde olduğu gibi çıktığı yıl 1000-2000 kullanıcıya ulaşıp(birçoğu acemi ve bilinçsiz kullanıcı) sadece 3-5 inin motor indirdiği(kullanıcı hatası veya üretim) bi istatistik almak münkün olmayacak. Bu yüzden montaj, işçilik ve üretim kalitesi standardı hakkında elle tutulur fikir edinmek zor.

    Bence bu motorları Ülkemizde Honda ve kawasaki ile kıyaslamak hala mümkün değil. Bizim insanımızın ticaret anlayışı düşünüldüğünde(genelde sadece satış, ürün hakkında bilgi sahibi bile değiller ve bügün onu yarın başka motoru satıyor olacaklarından) uzun sürede münkün değil..

    Ama bu çin yapımı spor tarz motosikleti japonlarla kıyaslayıp birazda fanatikçe yerin dibine sokmadan önce, görüntü ve ayrıntılarda nekadar geliştiklerini görmek sevindirici Bu bana baya haz verdi.

    Diğer yandan performans önemlidir ama motorum olmasa ve elimde 7000 tl param olsa cbr125 yerine Calibre250R yeterince cazip gelmiyor.

    Karburatörlü oluşu, devir kesici olmaması ve SS sürüş pozisyonu üzerinde suzuki yazmıs olsaydı da çok eksi özellikler benim için. Özellikle bu segmentte
    Shrieker ve Tsubasa bunu beğendiler.

  3. #43
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Yalnız benim anlamadığım şey Hyosung ve bu motorda ters maşa var, Honda ve Kawasaki'de yok. Onlarınki klasik maşa olmasına rağmen kaliteli de daha iyi mi çalışıyor, çin/koreliler sadece pazarlama taktiği olarak mı koyuyor yoksa hakikaten işe yararlığı var mı ? Ne olursa olsun daha ilk gördüğümde "oha heriflere bak ters maşa koymuşlar" oldu düşüncem. Bir de bu sınıftaki bir motora ters maşa gerçekten gerekli mi onu tartışmak lazım. Bu vesileyle -o fiyata alacağımızdan değil de- yeni Ninja 300'e kaydırgan debriyaj koyup ters maşa koymayan Kawasaki'yi kınamak istiyorum
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  4. #44
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorlu araçlarda en çok önemsediğim şey dayanıklılık ve motor aksamındaki kusursuzluktur. Bu motorun sınıfına göre birkaç beygir az vaya fazla üretmesinden çok daha öncelikli olmalı.

    Yani bir modeli aldığım zaman 25.000 km sorunsuz ve performanslı kullanıp sattığımda en ez benim kullandığım kadar alanda kullanabilmeli. Cailbre 250RR bu konuda nasıl sadece alıp bilinçli kullanan insanların elinde olursa bunu görebiliriz. Ama elimizde cbr250 örneginde olduğu gibi çıktığı yıl 1000-2000 kullanıcıya ulaşıp(birçoğu acemi ve bilinçsiz kullanıcı) sadece 3-5 inin motor indirdiği(kullanıcı hatası veya üretim) bi istatistik almak münkün olmayacak. Bu yüzden montaj, işçilik ve üretim kalitesi standardı hakkında elle tutulur fikir edinmek zor.

    Bence bu motorları Ülkemizde Honda ve kawasaki ile kıyaslamak hala mümkün değil. Bizim insanımızın ticaret anlayışı düşünüldüğünde(genelde sadece satış, ürün hakkında bilgi sahibi bile değiller ve bügün onu yarın başka motoru satıyor olacaklarından) uzun sürede münkün değil..

    Ama bu çin yapımı spor tarz motosikleti japonlarla kıyaslayıp birazda fanatikçe yerin dibine sokmadan önce, görüntü ve ayrıntılarda nekadar geliştiklerini görmek sevindirici Bu bana baya haz verdi.

    Diğer yandan performans önemlidir ama motorum olmasa ve elimde 7000 tl param olsa cbr125 yerine Calibre250R yeterince cazip gelmiyor.

    Karburatörlü oluşu, devir kesici olmaması ve SS sürüş pozisyonu üzerinde suzuki yazmıs olsaydı da çok eksi özellikler benim için. Özellikle bu segmentte
    Motoru yakından görseniz ve belli bir süre sonra 125cc nin yetmeyeceğini düşünürseniz, emin olun calibreyi seçerdiniz.


    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız benim anlamadığım şey Hyosung ve bu motorda ters maşa var, Honda ve Kawasaki'de yok. Onlarınki klasik maşa olmasına rağmen kaliteli de daha iyi mi çalışıyor, çin/koreliler sadece pazarlama taktiği olarak mı koyuyor yoksa hakikaten işe yararlığı var mı ? Ne olursa olsun daha ilk gördüğümde "oha heriflere bak ters maşa koymuşlar" oldu düşüncem. Bir de bu sınıftaki bir motora ters maşa gerçekten gerekli mi onu tartışmak lazım. Bu vesileyle -o fiyata alacağımızdan değil de- yeni Ninja 300'e kaydırgan debriyaj koyup ters maşa koymayan Kawasaki'yi kınamak istiyorum
    Bu benim de dikkatimi çekti. İlla ki bi espirisi vardır onun. Fren bağlantı tarzı daha değişik geldi bana.

    Yzf r125 teki arka maşayı baktığımızda, diğer motorlardaki balkon demiri göze hiç hoş gelmiyor
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  5. #45
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    çinlilin adı cıkmış bi kere =)
    adamlar eger kawasaki hondadan daha iyi motosiklet yapsalar bile bizler yerin dibine sokmaya devam edecegiz
    anlamadım evet kagıt üzerinde bakıldıgında eksiği var gibi gözüküyor
    ama kullanıcı biraz kullandıktan sonra onu dinlesek?
    şuan bu motosiketi varsa başka kullanıcı onu da dinleyelim?
    test eden varsa onu dinleyelim
    bakalım neler varmış ortada bir görelim
    evet ön yargılıyız hepimiz
    belki kırar bu bizim ön yargımızı?
    # motosikletle.blogspot

  6. #46
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bu motorları Ülkemizde Honda ve kawasaki ile kıyaslamak hala mümkün değil.
    Seni anlıyorum ama ben de şunu söylüyorum. Bu motoru Kawa veya honda ile kıyaslamak mümkün.
    1- Ne kadar bütçen var,
    2- Motordan beklentilerin neler,
    3- Motorun vaad ettikleri neler,
    4- Senin motora verebileceklerin neler,(bakım vs, vs,)

    Bunları düşündüğün zaman çok absürt segment farkları olmayan hertürlü motoru kıyaslarsın. Kıyaslayabiliyor olmalıyız yani. Ama bizim millette kıyaslamak demek denk demek anlayışı var. Sonra "e ozaman japon alın madem" deyince de kitleniyor muhabbet...

    Birileri de ters maşadan bahsetmiş, hiç girmiyorum o mevzulara
    #sürenadam

  7. #47
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kıyaslanır neden kıyaslanmasın. Yalnız şöyle bir durum da var:

    - Ooo yeni motorun çok güzelmiş, ne bu Honda mı ?
    -Bu moto.
    -Hee bu motor olum işte hangi motoru soracam.
    - Bu moto dedim ya.
    -Hö ?
    Tsubasa bunu beğendi.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  8. #48
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    markasi disinda bir sorun yok bence, bu sorununda gercekten sorun olup olmadigi zaman icerisinde ortaya cikacaktir, belkide 50.000km boyunca 0 sorun yasiyacaksin, gayet guzel motosiklet bence. gule gule kullan.
    SonpoL bunu beğendi.

  9. #49
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    ilerleyen günlerde inşallah sıkıntısız bir motor olur...
    SonpoL bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #50
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyaslanır neden kıyaslanmasın. Yalnız şöyle bir durum da var:

    - Ooo yeni motorun çok güzelmiş, ne bu Honda mı ?
    -Bu moto.
    -Hee bu motor olum işte hangi motoru soracam.
    - Bu moto dedim ya.
    -Hö ?
    Akşam aynı diyoloğu oğlumla yaşadım

  11. #51
    Asterix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Bu Moto Calibre 250
    Öncelikle Bu Moto hakkında merakta olan arkadaşlar için yararlı bir konu olmuş elinize sağlık. Motorunuz da hayırlı olsun. Bende bundan 20 gün kadar önce Bu Moto Calibre 250 RR aldım. Motorum şu gün itibari ile 950km de. Genellikle 6 bin 6 bin kullandım motoru yalnız 10 11 bine geldiği de oldu tabi Söyleyebileceklerim;

    *Granajlar kalitesiz deniliyor ben anlamıyorum bir Honda Cbr 250 ' yi yan yatırdığımızı düşünelim 2 parça granaj siparişi verecek olsak allah bilir ne kadar para alacaklar ? Granajın süratli giderken çatlayabileceğini söylemiş bir arkadaşta tabi bunu yapan mühendisler onu düşünememişlerdir değil mi :D Granajlar Honda kadar kaliteli olmasa da çokta kalitesiz değil. Düştüğü zaman kaliteli Granaj'da kalitesiz Granaj'da çatlamıyormu ? çizilmiyormu ? ee o zaman neden herkes bu granaj olayına takmış anlamadım

    *En çok dikkatimi çeken bir konuda örneğin motor 1. viteste 12 bin devire ne kadar çabuk geliyorsa 2,3 ve 4. viteste de aynı şekilde hatta 5 de de pek bir fark yok 6 ya çekemedim çok seri anlayacağınız. 1 de 65 2 de 97 gördüm ki dijital gösterge kilometre sonradan ekleniyor biliyorsunuz.

    *Evet Bu Moto'yu Honda ile Kawasaki ile illaki kıyaslayamayız. Yalnız emin olun Bu Moto'nun ne Honda'dan ne Kawasaki'den geri kalır yanı yok diyebilirim. Bakın kendim kullandığım için söylemiyorum.

    *Motor'da Çift Egzantrik bulunmakta. Peki ya Honda Cbr 250RR'da ? Tek Egzantrik bulunmakta. Siz bu şekilde avantajlarını değilde yok granaj şöyle yok cart yok curt diye kullanmadan bilmeden yorum yapın anca.

    *Vitesinde kaçta olduğunu dijital göstergeden görebiliyoruz buda çok güzel düşünülmüş bence.

    *Egsoz sesi olarak düşük devirlerde apayrı 8-9 bin devir ve yukarısında apayrı bir ses. Gerçekten mükemmel diyebilirim hani dışarıya abart egsoz sesi değil de tatlı kulağa hoş gelen bir ses veriyor.

    *Fren sistemi çok hoşuma gitti ben bu kadar beklemiyordum açıkcası. Arkayı kaldıran cambazlar Bu Moto'da çok güzel yapabilirler o dalgayı

    *Titreme olayı yüksek devirlerde oluyor evet yalnız ben hissetmiyorum diyebilirim. Öyle rahatsız edecek kadar titremiyor motor abartılacak birşey yok yani. Çoğu markada da var titreme zaten

    Kimse benim yanlış anlasın istemem. Honda,Kawasaki,Yamaha vs. motorların kalitesi yıllardır biliniyor. İllaki Bu Moto onun kadar kaliteli olamaz. Yalnız adamlar gerçekten 1-2 eksik yalnız birçok da fazlasını yapmışlar açık ve net. Hani karbüratör devir kesici eksikleri var ve olmaması gereken eksikler. Yalnız onun dışında birçokta avantajı var bunlarda göz önünde bulundurulmalı. Tüm motor kullanan arkadaşlara allah kaza bela vermesin.
    makseli ve SonpoL bunu beğendiler.

  12. #52
    ERCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şuan 4 kişiyiz sanırım forumda kullanan

    Ve hiç bi sorunu olan yok

    güzel bi durum bu..
    SonpoL bunu beğendi.

  13. #53
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Hayırlı olsun,güzel bir inceleme yazısı olmuş.
    Allah kazasız,belasız nice onbinler yapmayı nasip etsin..
    SonpoL bunu beğendi.
    [CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]

    [URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]

    [URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]

  14. #54
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Asterix adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    *Granajlar kalitesiz deniliyor ben anlamıyorum bir Honda Cbr 250 ' yi yan yatırdığımızı düşünelim 2 parça granaj siparişi verecek olsak allah bilir ne kadar para alacaklar ? .
    güle güle kullanın kazasız belasız..
    honda cbr 250 nin bu pazarda fazla payı olmasının nedeni
    yedek parcada ucuz olması
    yan grenajları komple bir tarafı 85 tl civarı yanlış hatırlamıyorsam
    bunu sipariş eden arkadaşlar var büyük grenajı 54 tl küçügü de 30 tl bişeydi galiba
    arkadaşlar hemen bu yazıyı okuyup cevap vereceklerdir
    =)
    bence kıyaslanabilir güzel motosiklet
    ama bu moto ismi biraz garip karşılanbilir türkiyede
    # motosikletle.blogspot

  15. #55
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    makseli ve Tsubasa bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  16. #56

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kokpitte gibi oldum bi an

    alet çok yakışıklı, maşallah
    SonpoL bunu beğendi.

  17. #57
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok güzel izledim sonuna kadar
    güle güle kullan..
    allah kaza bela vermesin kardeşim
    SonpoL bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  18. #58
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Vidyo'yu daha sonra editleyip, tekrar paylaşacağım arkadaşlar. Şimdilik kaldırdım. Çünkü ev yolum görünmektedir. Uyarısı için makseli'ye teşekkür ederim.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  19. #59
    ERCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    izleyemedim videoyu. editleyince bakarım artık

  20. #60
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Öncelikle Yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun.
    Riske girip geçmişini bilmediğiniz yeni bir motor almışsınız.
    Görüntü itibarıyla kesinlikle beklentileri karşılayacak gibi.
    Zaman içerisinde ne kadar kaliteli olduğu anlaşılacaktır.
    Yamaha Honda Kawasaki ile karşılaştırmaya gerek yok bence
    Made in China damgası ile piyasaya zaten 1-0 yenik başlıyor
    herhangi bir marka.
    Dediğim gibi ilerleyen zamanlarda her hangi bir kronik arıza
    veya üretim hatası bir olay olmazsa tutar diye düşünüyorum.
    Bu arada "Biraz daha koy sıfır cbr al cbf al yzf al veya 2. el
    japon al" ezberini bozan cesaretli kararınızı kutlarım...
    makseli ve SonpoL bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler