Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

''Klasik'' Dönüşüm Başladı.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    bsabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    ADANA
    Mafsallı Motosikletimi Rigid şaseye ceviriyorum.Biraz bobber Görünümünde.İngiliz Motosikleti Olan çift silindir monoblok Bsa.Yapım aşaması sizin için resmettim.Son haline gelemedik daha.Şasenin ve motorun üzerinde bulunduğu bölüm değişiklikler yapıldı.Üzerindeki parcalar takıldı.İyi seyirler.
    Üzerindeki parçaların seneleri ve Hangi motora ait oldukları
    1948 arka harley jantı
    1949 Bsa koltuğu
    1968 Model Deposu
    1952 model Golden flash stop lambası
    1956 model Bsa Direksiyon
    1974 Triumph cene ve Ön düzen
    1969 Km saati
    1952 ön jant
    1949 Bsa Sağ Çanta
























    soa, ferdinandd, DALGIC_800 ve 9 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Eline koluna saglik hocam. Bakalik nasil bir sanat eseri cikacak meydana

  3. #3
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Elinize sağlık, güzel bir iş çıkacak gibi

    Bikaç sorum olacak, bu tür işlere merakımdan,

    * Metre, su terazisiyle ölçüp el ile büküp, göz ile oldu/olmadı kararını vermek sağlıklı sonuca ulaşmamız için yeterlimi acaba, ( yanlış anlamayın hakikaten merakımdan soruyorum, yarım mm hata yalpalatmazmı motosikleti )

    * Genel parça maliyetleri ( montaj aparatlarından, zımpara kağıdına kadar listeleseniz muhteşem bi bilgilendirme olurdu)

    * Oluşum aşamasındaki detayların işçilik zamanları da belirtilse, bu tür çalışmalara hevesli olan arkadaşlarımıza öncülük edebilecek bi paylaşım olurdu.

    Bukadar farklı parçayı gayet güzel bir bütün haline getirmişsiniz, bu bile muhteşem şuan için Arka lastik hariç gözüme batan hiçbir detay yok, emeğinize sağlık
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  4. #4
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Tam bir klasik görünümü var ben çok beğendim elinize sağlık güzel çalışma olmuş.

  5. #5

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Taş düşürmek için mükemmel!!

  6. #6
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Elinize sağlık, çok güzel koleksiyonluk bir eser çıkacak gibi duruyor. Ben de sele altındaki o tüpü merak ettim. Nedir o?
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  7. #7
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    devamını bekliyorum meraklar....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  8. #8
    omeruby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    125 ZNU
    Kolay gelsin çok güzel olacak gibi. Benimde bir projem var .Ancak muayenede sıkıntı çıkar mı böyle değişimlerde. Polis çevirmelerinde vs. sonuçta şase ve motor numarası sabit kalsa da görünüm vs. değişiyor tamamen. Siz nasıl bir çözüm buldunuz buna ?

  9. #9
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Süper birşey çıkıcak ortaya sabırla bekliyorum takipdeyim

  10. #10
    bsabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    ADANA
    teşekkür ederim sağolun.son haliyle resmedeceğim ozaman daha güzel olacaktır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık, güzel bir iş çıkacak gibi

    Bikaç sorum olacak, bu tür işlere merakımdan,

    * Metre, su terazisiyle ölçüp el ile büküp, göz ile oldu/olmadı kararını vermek sağlıklı sonuca ulaşmamız için yeterlimi acaba, ( yanlış anlamayın hakikaten merakımdan soruyorum, yarım mm hata yalpalatmazmı motosikleti )

    * Genel parça maliyetleri ( montaj aparatlarından, zımpara kağıdına kadar listeleseniz muhteşem bi bilgilendirme olurdu)

    * Oluşum aşamasındaki detayların işçilik zamanları da belirtilse, bu tür çalışmalara hevesli olan arkadaşlarımıza öncülük edebilecek bi paylaşım olurdu.

    Bukadar farklı parçayı gayet güzel bir bütün haline getirmişsiniz, bu bile muhteşem şuan için Arka lastik hariç gözüme batan hiçbir detay yok, emeğinize sağlık
    Su terazisi metre elle bükme demişsiniz: önce parcaları yerli yerine koyuyoruz.küçük kaynak puntaları atıyoruz.göremediğiniz işaretli noktalar var resimde görünmüyor.Daha sonrada boru büküm aletleri var bunlarla istenilen acılarda büküm gercekleştiriliyor.Su terazisi kolay bulunan bir malzeme çok milimetrik ayar yapmasada doğruyu veriyor.yarım mm sapma motoru yalpalatmıyor.1 santim olsa dediğiniz olurdu.
    Maliyet : maliyet sizsiniz.ne kadar çok para harcamak isterseniz onu harcarsınız.Çamurluk yaparken sac kullanıldı krom sac kullanılsaydı başka,alüminyum kullanılsaydı başka fiyat olacaktı.seçenekleri siz belirlersiniz.Çok fazla nikelaj isterseniz bu daha maliyettir bazı yerleri boya yapmak isterseniz başka bir fiyat cıkar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

    Alıntı babaduru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam bir klasik görünümü var ben çok beğendim elinize sağlık güzel çalışma olmuş.
    teşekkür ediyorum ileri günlerde sonuç çıkıncada bakarsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taş düşürmek için mükemmel!!
    Ancak böyle ifade edilebilirdi.Gercekten taş düşürme makinesi olacak.Şasesi değiştiği için böyle kabulleneceğiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

    Alıntı özcan1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık, çok güzel koleksiyonluk bir eser çıkacak gibi duruyor. Ben de sele altındaki o tüpü merak ettim. Nedir o?
    motosikletin yağ deposudur orası.Yağlama bazı eski motorlarda böyledir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devamını bekliyorum meraklar....
    Ramço biliyon elimizden gelir.

  11. #11
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Merakla bekliyorum,şimdiden ciddi emek var.

  12. #12
    10SuzAsLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2011
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    Pulsar-200NS
    çok güzel iyi çalışmalar takipdeyim .
    Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...

  13. #13
    bsabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    ADANA
    Alıntı omeruby adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin çok güzel olacak gibi. Benimde bir projem var .Ancak muayenede sıkıntı çıkar mı böyle değişimlerde. Polis çevirmelerinde vs. sonuçta şase ve motor numarası sabit kalsa da görünüm vs. değişiyor tamamen. Siz nasıl bir çözüm buldunuz buna ?
    Polis görse herhangi bir sıkıntısı olmaz.Polis bunun hangi tür şase olduğunu bilmez.İlgilenecekleri kısım evrakıdır.Evrakları tam.Tüvden geciyor.Olması gereken eski motosikletlerde farı ve stop lambası.1936 model motoru geciriyoruz tüvden ne fren lambası var ne uzun kısası tek devre lamba yanıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merakla bekliyorum,şimdiden ciddi emek var.
    teşekkürler,emeğimizin tamamı 1 aya cıkabilir insallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Alıntı 10SuzAsLa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel iyi çalışmalar takipdeyim .
    takipte kalın.Yeni şeylerde var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

    Alıntı [Turan] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper birşey çıkıcak ortaya sabırla bekliyorum takipdeyim
    teşekkür ederim sağolun.
    omeruby bunu beğendi.

  14. #14
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Elinize sağlık süper çalışma da merakımdan soruyorum,bu eklediğiniz kaynak şasi fabrika çıkışı bir motorun şasisi kadar dayanıklı oluyormu?Oluyorsa ne ala,olmuyorsa ne kadar dayanıklı?

    Bu arada söylemeden edemeyeceğim,tel jantın bu tarz motorlara çok yakıştığını düşünen biri olarak diyorum,arka jantınızı çok beğendim.Çelik jant ile değiştirmezseniz daha güzel olacağını düşünüyorum.

    Çalışmalarınızın devamı temennimle
    Korkarak yaşayamazsın!

  15. #15
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı bsabora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su terazisi metre elle bükme demişsiniz: önce parcaları yerli yerine koyuyoruz.küçük kaynak puntaları atıyoruz.göremediğiniz işaretli noktalar var resimde görünmüyor.
    Daha sonrada boru büküm aletleri var bunlarla istenilen acılarda büküm gercekleştiriliyor.Su terazisi kolay bulunan bir malzeme çok milimetrik ayar yapmasada doğruyu veriyor.
    yarım mm sapma motoru yalpalatmıyor.1 santim olsa dediğiniz olurdu.Maliyet : maliyet sizsiniz.ne kadar çok para harcamak isterseniz onu harcarsınız.
    Çamurluk yaparken sac kullanıldı krom sac kullanılsaydı başka,alüminyum kullanılsaydı başka fiyat olacaktı.seçenekleri siz belirlersiniz.
    Çok fazla nikelaj isterseniz bu daha maliyettir bazı yerleri boya yapmak isterseniz başka bir fiyat cıkar.
    Alıntı bsabora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polis görse herhangi bir sıkıntısı olmaz.Polis bunun hangi tür şase olduğunu bilmez.İlgilenecekleri kısım evrakıdır.
    Evrakları tam.Tüvden geciyor.Olması gereken eski motosikletlerde farı ve stop lambası.1936 model motoru geciriyoruz tüvden ne fren lambası var ne uzun kısası tek devre lamba yanıyor.
    bsabora sağol açıklamaların için, ilgiyle takipteyim Dediğim gibi şimdiden çok güzel görünüyor, kötü bi sonuç çıkması imkansız gibi şu saatten sonra, bomba bi iş çıkacak ortaya besbelli
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  16. #16
    frantisec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2012
    Şehir
    Kocavezir- Adana
    Motor adına güzel işler.Ruh var ruh.Olmazsa olmazı bu işin.

  17. #17
    konur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2012
    Şehir
    Darıca, Kocaeli / Şişli, İstanbul
    Motosikleti
    Bisan RoadStar 250
    Eline sağlık abicim. Sizleri böyle bunlarla uğraşırken görünce nasıl canım çekiyor bilemessin Abim sana bir soru sorucam ama lütfen beni yanlış anlama. Ben 20 yaşındayım üniye yeni başladım. Abi sen ne işle meşgulsün? Ve böyle çalışacak geniş alanı nerde buluyorsun? Bende ilerde ona göre meslek seçeceğim de onun için soruyorum lütfen yanlış anlama
    _-Konur-_

  18. #18
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    elinden ne uçan nede kaçan kurtulur valla...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  19. #19
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Takipteyim elinize kolunuza sağlık çok iyi bir calısma bittiği zaman çok guzel olacak gibi duruyor hadi bakalım

  20. #20

    Üyelik
    06 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    elinize sağlık güzel iş çıkacak eminim....size krom boya uygulamalırı ile ilgili destek verebilirim yeni geliştirilen toz boya ile krom görünütüsü elde ediyoruz kendi motorumuza uyguladık görmenizi tavsiye ederim....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)