Hyosung GT250R Vs Kawasaki Ninja250R Resimli Karşılaştırma
-
Reklamlar
-
mükemmel bir çalışma emeğine sağlık tek tek fotograflamıssın
-
Genel olan kanıları belirtmişsiniz diye düşünüyorum. 2 motoruda kullanma fırsatım hiç olmadı. Sadece Denizli Mt den bir arkadaşta önceden Hyo vardı ordan biliyorum Hyo yu. Deli gidiyodu ve ön görüntüsü çok güzeldi. Arka tarafı pek sevmiyorum hyo nun. Ninja hakkında hiçbir fikrim yok. Ama 250 cc motor istediğimden karşılaştırmaları sürekli takip ediyorum. Ninjanın kalite farkı açık bencede. Ama Ninja Hyo arasından Hyo yu denemek isterdim diye düşünüyorum. Güzel çalışma teşekkürler...
"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
oraya 2012 kırmızı-siyah veya kırmızı-beyaz hyosung u getir dahada gelişti hyo ama velakin ninja hyodan nasıl güçsüz oluyor anlamıyorum :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
oraya 2012 kırmızı-siyah veya kırmızı-beyaz hyosung u getir dahada gelişti hyo ama velakin ninja hyodan nasıl güçsüz oluyor anlamıyorum :D
2011 model hyo var bi arkadaş da daha ama gene siyah kırmızı siyah olsa görüntüsü gerçekten güzel olurdu
-
Ninja bariz fark atar gt250 ye. Ozellikleri de yazsaydiniz daha belli olurdu.
-
petra adlı üyeden alıntı
Ninja bariz fark atar gt250 ye. Ozellikleri de yazsaydiniz daha belli olurdu.
Bu şekilde bi cümle kurmak pek doğru değil diye düşünüyorum kawasaki kalitesi tartışılmaz elbette ama hyosung hız konusunda yabana atılacak bi motor değil 2 sürücü ortak yazdı bu yazıyı farklı birşey olsa belirtirdik hiç süpheniz olmasın
-
Hyosun V-Twinden gelen güç sayesinde(tork ve v twin'in paralel çift silindire göre ivmelenme üstünlüğünden kaynaklanıyor) ivmelenme olarak ninjadan daha iyi.
Son hızda ise beygir olarak daha güçlü olan kawasaki alır götürür.
Ninjada kısmen dik oturuşa rağmen bir ivmelenme hissetmiyorsunuz. GT250R da fark edilmesine rağmen bir de Comet ile gazlayın yüzünüze tatlı bir tebessüm koyacaktır. Çok feci ivmeleniyor
Virajlara girdiğinizde kawasaki bıçak gibi çizgisini korurken. Hyosung'u çizgisinde sizin tutmanız gerekiyor (Arka amortisör ve lastiklerin kalite farkından kaynaklanıyor)
-
Oo 05 plaka hemşehri motoru varmış orada
Teşekkürler bilgilendirme için ama tercihim fuar döneminde kesinlikle Hyosung olacak benimde. O sürüş pozisyonunun (ss) tadını Ninja veremiyor.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
-
Kesinlikle ss tadını ninja vermiyor
-
Bence de ninjanın tek sorunu, ince ebatlardaki lastikleri. Hyo nun Lastikleri koy Ninjaya; tip, kalite, fark, hepsi onbir numara olur
Everybody can't be motorcylyst...!
-
Acaba olur mü ninja ya 150 lik lastikler gerçi jantin da büyümesi lazim
-
-
ikiside birbirinden güzel duruyor bilemedim ki şimdi
motosiklete binmek sex yapmak gibidir bi defa bindigin zaman sürekli binmek istersin
-
2013 ninja çok feci cidden
-
Denizli İl Temsilcisi
harbiden beklenen topic ti bu bide cbr koysaydınız keşke 3 ünü yan yana bu kdar detaylı görebilseydik ömürlük topic olucaktı ama emeğe saygı güzel olmuş insanların kafasında bazı sorulara cevap oldunuz
-
karşılaştırma diye buna denir. gerçekten herşey yer almasa da yer alan bütün konular güzel ve tarafsız irdelenmiş. konuyu genişletebilirsiniz mesela kağıt üzerindeki verileri bir kenara bırakacak olursak hangisinin selesi daha alçak? hangisinin selesi daha rahat? vs gibi...
-
Phoenixs adlı üyeden alıntı
...(kawa)Motor gücü olarak Hyo dan birazcık daha zayıf 5 defa roll vs gibi işlemler de yaptık ve ...
....(hyo) oturuş pozisyonu bence çok kötü ama racing kullanılıyorsa rahatsız bi oturuş pozisyonu olması gerektiğini düşünüyorum......vites geçişleri kalitesiz olduğu açık ve net ortada ....
Bu yazılanlardan amatör bir inceleme olduğu belli oluyor. Elbet profesyonel bir inceleme olması beklenemez ama yanlış yönlendirmeler de oluşmamış değil.
Emek harcamışsınız, elinize sağlık.
-
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Acaba olur mü ninja ya 150 lik lastikler gerçi jantin da büyümesi lazim
Bu konuyu geçenlerde merak edip internette araştırmıştım. 150'lik takılabiliyor ve salıncağı büyütmeye gerek yok. Ancak lastik yan duvar yüksekliği 60 değil de (150/60) 70 olursa (150/70) belli bir kilodan (80 falandı sanırım) ağır sürücüler viraja yattıklarında lastiğin esneyip salıncağa sürtmesi gibi bir sıkıntı olabilirmiş. Ninja 250 kullanıcıları 140'ın daha sağlıklı bir seçim olacağını söylüyorlar. Ama 150/60 çok takan var. 150/70 takan da var, hatta 160 takan bile var Sorunuza cevap vermek gerekirse, 150'lik lastik için arka salıncağa veya janta müdahale etmek gerekmiyor.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Bu yazılanlardan amatör bir inceleme olduğu belli oluyor. Elbet profesyonel bir inceleme olması beklenemez ama yanlış yönlendirmeler de oluşmamış değil.
Emek harcamışsınız, elinize sağlık.
Amatör den çok ayrıntıya girmedik insanlara kawa nın hyo dan yavaş olduğunu söyleyince bi çok insan kabul etmek istemiyor ama gerçek bu motorlar yukarda kafadan atmıyoruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)