Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Lastik boyutu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Arkadaslar mondial 125 mh driftin arka lastigi 90-90-18 beni driftte sorun ettiren tek konu bu drifte en buyuk takilacak lastik hangisi valla mcxi gecsin kurbanda aliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    başlık, "mondial 125 mh en büyük lastik boyutu" olabilirdi.......!!!!!!
    birGarip..

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı I.Love.Drift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar mondial 125 mh driftin arka lastigi 90-90-18 beni driftte sorun ettiren tek konu bu drifte en buyuk takilacak lastik hangisi valla mcxi gecsin kurbanda aliyorum
    Niye sorun ki o. CBF150'nin YBR'nin de arka lastigi 90/90-18 adamlarin var bir bildigi ki onu takmislar. Kalin ama kalitesiz lastik takacagina ayni paraya ince ama kaliteli lastik tak. Hem o boyutta bir ton farkli model ve desende lastik var.

  4. #4
    I.Love.Drift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Ya mengu ne bileyim bisiklet tekeri gibi duruyo kaycak sanki

  5. #5
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Lastik boyutunu kafana gore degistirme.

    Lastigin ebati buyudukce motor daha zorlanir cunku normalde cevirmesi gerekenden daha buyuk bi lastik takiyorsun.
    Ayrica motorun suspansiyonu ve geri kalan butun aksami o lastik ebatina gore uretilmistir.
    Sen bi lastik ebati degistirdiginde geri kalan butun parcalarda olmasi gerekenden farkli calisir.

    Mengu16 da demis o boyutlarda daha kaliteli bi lastik isini gorur.
    We are many...

  6. #6
    Nejat 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    Biraz Karabük Biraz Mersin
    arkada cbf 150 lastiğini kullanabilirsin lastik tabanı 100 dür

  7. #7
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Lastikler kayıyo zaten,kalınlığı ile alakası yok.Yamaha ve hondaya da bu lastiklerden takıyolar aynı marka.CST.Kaliteli almaya kalkarsan çifti 220 TL michelin.Oda önü 2.75-18 yaparsan.Oysaki motosiklette bilhassa lastikler çok önemlidir.Malesef üreticiler bunu tınlamıyor,e kullanıcılardan da tepki olmayınca böyle oluyo.

  8. #8
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Kalın lastik alacağına 1 takım mişlen pilot sporty al yol tutuş gör
    zongoku bunu beğendi.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  9. #9
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı I.Love.Drift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beni driftte sorun ettiren tek konu bu drifte en buyuk takilacak lastik hangisi valla mcxi gecsin
    Beklentini tam anlayamadım arkadaşlarımızın cevaplarından yola çıkarak, "zongoku" arkadaşımızın paylaşımı aynı konu ile ilgili sanırım değilmi ?

    Önce orjinal lastiğin viraj alamadığı, frende kaydığı gibi şikayetlerini dile getirmiş, sonra viraj alabilen, fende kaymayan değilde, 9cm yerine 13cm genişliği olan şikayet ettiğinin dengi bişey takmış anladığım kadarıyla

    Bu senin düşündüğün : "beni 1000RR sorun ettiren tek konu bu 1000RR en küçük takilacak lastik hangisi valla mcxi geçsin" diye sormak gibi bişey!!! Lastik abi bu LASTİK! Heryerini süsle istersen ama lastiği kurcalama bence.


    Alıntı zongoku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim arka 130-70-18 duro. İlk yatırış deneyimimde 8 metre sürüklendim motorumla birlikte. 2. kötü deneyimimde kuru zeminde bile 30 la giderken frene hafif basmam da arkanın kaymasıydı.

    Ondan sonra anladım ki duro lastiklerle ne viraj alınır ne de fren atılır.İmkan varsa bi dakka durmamak lazım değiştirmek için. Sanırım bende önümüzdeki zamanlarda micheline yönelcem.

    Bu arada bilginize arkaya 130-70-18 çok kalın geliyo onuda bildireyim. Görünüş olarak güzel fakat sürtünme çok olduğundan hem hızı düşürüyor, hem de yakıt sarfiyatını arttırıyor.
    Bu arkadaşımızda böyle bir sevdaya kapılmış başta, sonucu tüm içtenliğiyle açıklamış. Olayın kalın lastikle değil kaliteli lastikle çözüleceğinin de altını çizmiş.

    Açıkçası bende hiçbir faydasının olacağını hatta beraberinde zararları dahi olabileceğini düşünüyorum. Kullanmak için değil, süs olsun diye takacağım diyorsan o olur

    Alıntı Nejat 78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkada cbf 150 lastiğini kullanabilirsin lastik tabanı 100 dür
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF lastik ebatları - ön: 2.75/18 / arka: 90/90 18 tubeless
    CBF Lastik ebatları bu şekilde değilmiydi, bende böyle hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltin
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #10
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Michelin lastik kullanan varmı aranızda?Çevremde çok övüyorlar ama hiç biri de kullanmamış.Böyle olunca boş bilgi oluyor malesef.Bu konuda yardımcı olacak arkadaş varsa sevinirim.

  11. #11
    Safahat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2012
    Şehir
    Tokat
    Michelin pilot spoty edindiğim bilgilere göre yola fevkalade tutuş yapıyormuş.Arazi çakıllı yolllarda kayma yapıyormuş.
    Asfalt otoban sağlam yollarda çok özel yol tutum ve frende etkili mesafesi var.

    Bizzat denemedim sadece arkadaş söyledi.Yinede tam bilgili kişilerdende yorumlar bekliyoruz.

  12. #12
    zongoku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Skygo SG 125-30
    Ben motoru aldığımda arkada 130 taban önde 110 taban lastikle geldi. Gezilerden fotolara bakabilirsin. Yani 125 cc bir motorda olması gereken lastik ebatlarının çok çok üzerinde bence. Heee görünüş 10 numara bak motorumda ona lafım yok. Ama yol tutuşu sıfır. Motorum lastik ebatlarından ötürü zorlanıyor. Ayrıca lastiğin yol tutuşunda kalınlıkla önemlidir tabi ama aslı önemli olan bence yumuşak hamurlu olmasıdır. Benim arka 130 taban duro marka. Sert desem olmaz taş gibi diyim sana. Arka taraf bir sağda bir solda. Ki benim motor grupta diğer 125 liklere göre daha ağır ve oturaklı motor olarak söylenir arkadaşlar tarafından sen düşün artık gerisini Yani dicem o ki ben 125 cc motor için kalitesiz ve çok kalın lastiklerle güvensiz bir şekilde motor kullanmaktan sıkıldım. Zaten dikkat edersen bu konuyu görmeden yeni bir konu açmıştım michelin lastikle ilgili. Dicem o ki görünüşü ve inceliği kalınlığı fazla kafaya takmaya gerek yok. Michelinin bu işi çözebileceğini düşünüyorum. Motoru yatırırken ha kaydı ha kaycak diye çekinip durmaktan bıktım artık. Ki lastikler yüzünden bir kere sola yatma 1 kerede bariyerleri ucu ucuna sıyırmak gibi olaylar yaşadım. Micheline geçicem hadi hayırlısı bakalım o nasıl olcak. Umarım yazdıklarım faydalı olur. Haaa şuda var michelinin 130 luk lastiği arkaya uyarsa onu takarım ama motor yine zorlanır. Ben hem motoru zorlamamak hem de yol tutuşu sağlamak istiyorum.
    turkish39 bunu beğendi.
    "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)