Kimileri yağmurda sürmek tehlike,Kimileri dikkatli sürersen bişey olmaz diyor sizce nasıl ?
Kimileri yağmurda sürmek tehlike,Kimileri dikkatli sürersen bişey olmaz diyor sizce nasıl ?
1.) CBF-150 2.)HYOSUNG 250-GT
3.)CBR250 4.)HYOSUNG 650-NAKED
5.)KAWASAKİ Z-750 6.)HONDA 600F 7.)BMW1200 GT...
yağmur başlarken ilk 15-20 dakika tehlikeli.
yol üstünde serpilen egsozdan çıkan mazot ve benzin artıkları yolu kayganlaştırır.
ama uzun süren yağmurlar tehlikeli değildir
hızını ona göre ayarlayıp ve dikkatli sürersen , bir şey olmaz
Yavaş kontrollü gitmekte fayda var ani frenlik durum oluşmasın diye, fren yapınca kayabilirsin ki genelde kayılır o yüzden çok dikkatli olmak ve lastiklerin uygun olmasına dikkat etmek gerekir...
600f le zorlama bence solugu hastanede alma sonra
normalde de motosiklet sürmek tehlikelidir.
Gökhan YAŞDAL
Lastiklerinin ıslak zemin performansıda çok önemli,
eğer ıslak zeminde çok başarılı lastiklere sahipsen, yağmur da yolu tamamen yıkadıysa, bence yol tutuşunda da, virajlarda da kuru zeminden daha iyi verim bile alınabiliyor.
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Tehlikelidir.
benim motosikletimde ön arka 130 60 13 michelin pilot sport sc var.Yol keşke hep ıslak olsa diyorum.Yağmurda motosiklet sürmek çok zevkli oluyor.Lastikler kuru yoldan 2 kat daha fazla yola tutunuyor.Bunu frenlere aslınca bile anlıyorum.Islak zemin süpeer.Bir şey belirtmek isterim bundan önceki nylon bazlı cst lastiklerim nokta kadar ıslanlık olsa kendini çok bırakıyordu.Fren sıkınca yada dönerken kesin ve kesin adamı üzerinden atıcak kadar kayıyordu.
Sür gari
kuru bir haftadan sonra yağan hafif yağmur yolu çamurlu bir hale getirir. Yerler kaygan olur.
Tekerler kalite ve deneyim varsa tehlike yoktur diyemeyeceğim. Tehlike her daim vardır. Sizde de dikkat olursa sorun olacağını sanmıyorum.
Sözüm meclisten dışarı, yanlış anlaşılmak istemem. Bunun zevkli bir yanı olamaz. bile bile yağmurlu havada motor sürecek kadar zevk sahibi kaç kişi var acaba ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Yağmurda motosiklet sürmek (sürebilmek) tehlikelidir, bir o kadarda zevklidir..
Ama dedikleri gibi gaza gelmeyeceksin, hızını mümkün olduğunda düşük tutacaksın. Ani frenden, ani gaz açmadan ve virajlarda "yatmaktan" kaçınacaksın..
Yaptığın her dönüşten önce mümkün olduğunca yavaşlayıp döneceğin kısma çok dikkat edip yolu anında tarayacaksın..
Ha bunun yanında giyimine, korumana ekstra dikkat edeceksin..
O zaman biraz daha tehlikesi azalmış olacak. Ama hala tehlikeli olduğunu unutmayacaksın..
Yağmur yağdığı zamanlar yolumu fazlasıyla uzatarak gideceğim yere giderim, çünkü çok severim.
Bir söz de vardı; "Yağmurda kullanmıyorsan, motosiklet kullanıyorum deme."
x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
-arcadiril.blogspot.com-
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Yağmurda sürmek tehlikelidir ama algıların açık ekipmanların tam lastiklerinde iyiyse çok zevk alırsın.
Hızlı ve akıcı trafikte sürmek tehlikelidir çünkü millet olarak sürücülük yeteneğimiz ortada, yağmur yağdığı an her yerde kaza var.
Şehir içinde trafikte sürmek hem tehlikesiz hem zevklidir.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Tabi bende yağmurlu havada severim AMA yağış bittikten sonra daha zevkli çünkü kaskın camına damla geliyor temizleyemiyorsun
1.) CBF-150 2.)HYOSUNG 250-GT
3.)CBR250 4.)HYOSUNG 650-NAKED
5.)KAWASAKİ Z-750 6.)HONDA 600F 7.)BMW1200 GT...
Trafikte tehlikeli ama çok kullanılmayan ara yollarda dikkatli olursan gidersin hızına dikkat etmen gerekli motoru yatırmaman gerekli ani fren veya ani gazı açmaman lazım çok dikkatli olmak ister.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
Senin görüş mesafen daralıyor , sürücülerin daralıyor , otomobil sürücüleri kötü havalarda bir motosikletin yolda olmayacağını düşünüyor.
Işıklandırman daha az görünür oluyor ve görünenin ne olduğuna kanaat getirmek zorlaşıyor (diğer sürücülerde senin motosiklet olduğunu anlamakta zorlanıyor).
Fren mesafen uzuyor , yol tutuşun zayıflıyor .
Gece yağmur damalaları vizöründe parlıyor ( yağmur kaydırıcı kullanabilirsin)
Vizör içeriden buhar yapıyor ( buğu önleyici yada pinlock kullanabilirsin)
vs . vs .
Kıyafet konusu ; kötü hava yoktur , uygun olmayan kıyafet vardır derler. Katılıyorum.
Ben kullanıyorum memnunum
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)