Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

motor rektefesi ve piston seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bende çin malı yuan 150gy3a dağ motoru motoru komple revizyona soktum vede şuan hazır komple söklmüşken pistonuda büyütmek istedim şuan üstünde 62 mm lik orjinal 150 cc piston var ben bunu 63.5 mm olanla değiştirmek istiyorum uyum konusunda çok sıkıntı olucağını sanmıyorm acaba rica etsem bana şu siteden http://www.rialli.com/ neler almam gerek söylermisiniz balata üst kapak vs tam olarak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    orjinaline rektefe ile koydur o pistonu. Üst kapağın içini pistona göre taşlattır veya komple 200 cc üst kapak at cg tipi ise motorun. Şimdi alt kısım alırsan uyarmı uymazmı bilemem.

  3. #3
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    motor cg tipi o zaman bana 200 üst kapak birde 63.5 piston lazım dimi birde şu debriyaj balatasında 200 lük dediği uyarmı

  4. #4
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    debriyaj tası aynıysa uyar. Ama aynımı ben bilmiyorum.pistonu hangi rektefeciye uydurtcaksın? İstersen önce rektefeci ile görüş öyle al pistonu segmanı. Belki kendinde vardır rektefecinin piston segman. Makineleri ona göre ayarlıdır. İstersen bi ustana veya rektefeciye danış piston konusunda öyle karar ver.

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    tamam adem cok sagol cevablar ıcın

  6. #6
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    bişey değil. Umarım problem çıkarmaz. Bende 125 lik titanı piston büyüterek ve üst kapağı taşlatarak 150 cc ye çıkarttım. 2 yıldır biniyorum. Hiç sorun çıkarmadı 2 yıldır. Mükemmel tork var motorda.

  7. #7
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bende azda olsa performans amaçlı istiyorum malum istanbul trafiğinde 120 130 yapma zorunda kalıyorsun sollamak gerektiğinde birde 200 lük karbüratör alsam işe yararmı ki oda

  8. #8
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    orjinal karburatöru usta ayarladı benim. Gerek yok dedi. Bi orjinali dene, yetmezse cg 200 karburatör takarsın. Hemen masraf etme yani karburatöre.

  9. #9
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    ok o zaman ben ustaya bi soram kurtarırsa alayım

  10. #10
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    bi dene. Benim karburatör 22 mm lik. Bi kaç ayarla kurtardı. İyi kaçıyor. Seninki kaçlık bilgin varmı?

  11. #11
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    24 lük dü sanırım sheng way mi ne öle bi marka

  12. #12
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Beyler afedersiniz de cg tipi motor ne oluyor ? Son zamanlarda cok slk duyuyorum bu terimi aciklarsaniz sevinirim.. tesekkurler

  13. #13
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    motorun yapısı hondanın eskiden ürettiği çinlilerin bircogunda kullanılan tek sılındırlı motor tipi

  14. #14
    delileoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    üst kapağı neden taşlatıyon yumurta? üst kapak büyük olmasın sıkıştırma oranı daha fazla olsun olmaz mı?

  15. #15
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    egzantrik zinciri yerine çubuk itecek kullanılan motorlar arkadaşım.
    24 lük karburatör 200 cc kaldırır arkadaşım. Olmadı ustaya hafif oynatıver. Uyar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi 01-08-2012 - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 31-07-2012 23:54 ----------

    Alıntı delileoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üst kapağı neden taşlatıyon yumurta? üst kapak büyük olmasın sıkıştırma oranı daha fazla olsun olmaz mı?
    olum piston büyücek üst kapağın altı 125 veya arkadaşın 150 cc ona göre kalacak. Piston daha fazla hava ve yakıt karışımı sıkıştıracak. Büyük patlamalar büyük yerde olur. 125 cc lik üst kapakta olan bi patlama aşadaki 150 lık pistonun 125 cc lik yerini asa itecek. Pistonun tamamının aşa sert bişekilde patlamadan sonra itilmesi için piston büyüklüğünde yukarda patlama olması lazım ki tam verim alınsın. Ben kendi dilimde böyle tarif ettim. Kafam bunlara çalışır. Zaten başka bişeye çalıştığı yok

  16. #16
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    ok bigiler için tekrar sağol

  17. #17
    delileoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    ben de patlama odası dar olsun genişlemesin ve dolayısıyla sıkıştırma daha fazla olsun diyorum..150lik silindir pistona 125lik üst kapak takmak sıkıştırmayi arttırır mı arttırmaz mı? sen krank kolunu da kısa takarsan silindirden de alırsan motor daha çabuk şekılde daha yüksek devirler görür ve deli gibi torka yani sıkıştırmaya sahip olur..üstelik yakıt da subaplar sebebiyle çok bi artış göstermez..ne diyon yumurta yanlış miyim?

  18. #18
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Olurda Rektifiyeci bulamassanız TOPKAPIDA DİKRAN USTA var ona danışın,
    onda piston segman vs tüm parcalar var,
    adamın işi motosiklet çünki
    Rektifiye yaptırmadan uygun ıse eger komple sılındır set alman daha mantıklı olur,
    zira rektıfıye ucretı sılındır ucretıne denk gelecektır...
    Kolay Gelsin...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  19. #19
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    yok bence üst kapak en az piston genişliğinde olmalı. Krank koluna bişey diyemem. Benim üst kapak pistona göre ayarlandı, deli gibi tork var. Ön dişli 15 ti 16 ya çıkardım yetmedi arka 40 dı 38 e düşürdüm hala motor yerinde duramıyor. 12.5 torklu cbf lere rampada sol çekiyorum
    mterayes26 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    adem abi benım vn 800 ü de harley davıdson yapabılırmıyız :D
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)