YBR 125 Esd Bayırlarda Çok Zorlanırmı
-
27 Haziran 2012, 22:15
#1
arkadaşlar ben 0 ybr 125 esd alıcam inşallah yaz sonuna doğru merak ettiğim konu ise 2 kişi ile (sürücü 65 artçı 95 kilo) dağ yollarında şehir bayırlarında felan zorlanıp ömrü kısalırmı motora bir zarar verirmi yada fazla benzin yakmasına sebep olurmu acaba cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim (birde motorla boludan istanbula gitmeyi düşünüyorum tek başıma benzin parası olarak ne kadar masraf çıkarır acaba ?)
Reklamlar
-
27 Haziran 2012, 22:27
#2
kmde en fazla 10 kuruş yakar diye hesap et..2 kişide sorun yaşamazsin ama üzerine binen yük motorun ağırlığından fazla olunca düşük hacimli bütün motorların soluğu bi parça kesilir..düzgün kullandığın sürece motora zarar vermez..
-
27 Haziran 2012, 22:30
#3
demek oluyorki bu durumda 95+65= 160 ama motorun ağırlığı 126 yazıyor sitesinde bu durumda çok zorlar motoru öylemi yani o zaman artçı alamıcam arkama :(
-
27 Haziran 2012, 22:35
#4
Ybr uzun yolda 2 kişi biraz bayılır, sizi Mondial 150 Mc-x her yere götürür.
-
27 Haziran 2012, 22:36
#5
mondial almayı düşünmedim düşünmüyorum düşünmeyeceğim ybr de karar kıldım ne olursa olsun
-
27 Haziran 2012, 22:52
#6
Kullanıcı ve artçı ağırlığını motosiklet ağırlığına oranlamak mantıksızdır. Trafikteki her aracın azami yükü vardır. Tahminimce 150 kg civarıydı azami yükü ybrnin 10 hp olduğunu hesaba katarsak, 160 kg ile bayır yukarı aşırı zorlanır sende 65 olsaydın 130 kg ile 2.vites çıkabilirdin fakat o da biraz zorlardı bencede en iyisi mc-x al hem cc hem tork ve hp bakımından yüksek ve azami yükü 160 kg.
-
27 Haziran 2012, 22:54
#7
o artçı ağırlığı ve güç istiyorsan mcx falan düşünme derim..tabii yinede iyi bir alternatiftir ama senin ihtiyacın tvs apache ;)
-
27 Haziran 2012, 22:57
#8
zaten ben 65 kiloyum artçım 95 kilo
-
27 Haziran 2012, 22:59
#9
yav zaten ybr alıcam kesin kararım diyo niye motor öneriyosunuz. )
bayırı yokuşu çıksada alacak
çıkmasada lacak motoru..
çıkar heralde niye çıkmasın 1 viteste yavaş yavaş..
türkiyenin her yeri bayır deilyaa ki oda elektrikli bisiklet deill.
bişeyi merak ettim hadi çıkmıyo dediler ne yapacaksın ?
-
27 Haziran 2012, 23:00
#10
ama sonuçta oda bir çinli ben kararımı vereli uzun zaman oldu başka bir model düşünmüyorum en uygunu bu benim için
-
27 Haziran 2012, 23:01
#11
ben 160 kiloyla ybr mbr dinlemiyorum. Ama titan işte. Yokkı sıfırı? Ybr genede fena motor değildir. 160 kiloyla tamam rampada biraz bayılır ama iyidir. Yani dostum o zaman 250 cc bişeyler bak.
-
27 Haziran 2012, 23:06
#12
ona göre kullanıcam motoru arkama ağır artçı almamaya dikkat edicem
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
adem80 adlı üyeden alıntı
ben 160 kiloyla ybr mbr dinlemiyorum. Ama titan işte. Yokkı sıfırı? Ybr genede fena motor değildir. 160 kiloyla tamam rampada biraz bayılır ama iyidir. Yani dostum o zaman 250 cc bişeyler bak.
o kadar bütçem yokki
-
27 Haziran 2012, 23:07
#13
eby78 adlı üyeden alıntı
o artçı ağırlığı ve güç istiyorsan mcx falan düşünme derim..tabii yinede iyi bir alternatiftir ama senin ihtiyacın tvs apache ;)
Yanlış anlama ama tvs mcx yanında sönük kalır iki motorunda torkları aynıdır. Fakat hp ve ağırlık konusunda mcx öndedir. Mcx 10 kg civarı hafiftir ve yarım hp fazladır extra olarak 10 cc fazladır mcx. Ondan dolayı daha rahat nefes alıp hızlı tork atar. Hemde apachiden ucuzdur.
-
27 Haziran 2012, 23:10
#14
arkdaşlar bana motor önermeyin fikrimi değiştirmicemki ybr almaya karar verdim başka motor düşünmüyorum ben sadece yokuştaki performansını merak ettiğim için açtım bu konuyu birde uzun yola gidicem tek başıma (65 kilo) büyük ihtimalle 2 kişi olarak geri gelicem +70 kilo motora zarar verirmi bolu istanbul arası ?
-
27 Haziran 2012, 23:13
#15
hiç bişey olmaz ybr ye sıkma canını
-
27 Haziran 2012, 23:13
#16
arkana 120 kglik artçı da alsan bu zıkkım motor rampayi çıkacaktır ama 2 değil de 1. vitesle..yine tekrarlıyorum..küçük hacimli motorsikletlerde motorsikletin kendi ağırlığından fazla ağırlığı motora vurursanız motor ne marka olursa olsun ilk önce sürüş rahatlığı bozulur,sonra senin kıçının rahatı bozulur,ve motorun rahatı bozulur..yani zorlanır..aynısı tüm commuterler için de geçerlidir..niçin? çünkü bütün commuterler düşük hacimli ve hafif motorsikletlerdir..saçma diyen arkadaşım öpüyorum gözlerinden senin tüm yaptığın yol kadar artçılı kullanmışliğım vardır
-
27 Haziran 2012, 23:23
#17
Ybr bayırda artçılı düşük viteste çıkar zorlanır, Rüzgarda düşük viteste ilerler, zorlanır. Yani ybr alacaksan bunlara katlancaksın. Enfazla 10 kr yakar diyede hesap etme. Artçılı rüzgarda sıkıştırınca litresi 4,26 dan alınan benzin ile km de 14 kr yaktı. YBR artçılı kullanımı normal seyirde ideal. Zorlu koşullarda yemiyor.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
27 Haziran 2012, 23:29
#18
4/3ten sonrasinda gaz yemediğini ya da hızlanmadiğini farkettiğin halde gaz verirsen 20 kuruş dahi yakar tabi tüm motorlu araçlar için geçerlidir..rüzgara karşı giderken allah canını alır ybrnın ama 125 cc de yamaha daha iyisini yapana kadar en iyi commuterdir..nokta..
-
27 Haziran 2012, 23:31
#19
delileoo adlı üyeden alıntı
4/3ten sonrasinda gaz yemediğini ya da hızlanmadiğini farkettiğin halde gaz verirsen 20 kuruş dahi yakar tabi tüm motorlu araçlar için geçerlidir..rüzgara karşı giderken allah canını alır ybrnın ama 125 cc de yamaha daha iyisini yapana kadar en iyi commuterdir..nokta..
125cc klasmanında YBR 125 CB 125 en iyileri.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
27 Haziran 2012, 23:35
#20
cb içi kötünün iyisi diyebilirim..niçin? yıl olmuş 2012 önce o şambriyellerinden kurtulup gelsin cb sahipleri gönül koymasin sakın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)