hangi araba ile veya motosiklet ile tekeri geri çevirirsen ileri gider,
ben streks münübüste renault europa ve kamyonda denedim geri giderken de ileri sayıyor km sayacı,
geri saymaması lazım.
hangi araba ile veya motosiklet ile tekeri geri çevirirsen ileri gider,
ben streks münübüste renault europa ve kamyonda denedim geri giderken de ileri sayıyor km sayacı,
geri saymaması lazım.
98 Beygir.....
dostlar bu nasıl iştir yav biri diyor ben geri geri giderken ileri sardı başkası yok saymadı olduğu yerde kaldı diyor bir başkasıda geri sardı diyor
şimdi hangisi normaldir hangisi olması gerkendir? yoksa bu km sayaçları çeşit çeşit mi de ondan mı herkes farklı bir tecrübe edinmiş??
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
ben çinli motorda denedim....geri gidiyordu...motoru orta sehpaya aldım...ön tekeri elimle geri geri bayagı bir çevirdim...sayaç geri saymaya basladı...
daha kaliteli motorlar da belki bu yoktur...en basiti motoru olan birisi şuan gidip denesin....
niye burda yazıp çizip çenemizi elimizi yoruyoruzki...
Anlaşıldı herkes kırmızı kutu içmiş bu hafta sonu.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Arabalarda sarması normal adam yolda geri dönücekken cıkıs yolsa tek gidiş işe ileri geri yapmaktanda R ye takar cıkar buda belki 2 Km geri gitmesini saglar ama motorda geri olmadıgından direk döner ve gider
Araba=Motor+İLERİ-GERİ
Motor=Bacak Güçü+İleri+İleri
Acıklayıcı oldu sanırım
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
olması gerekende geri giderkende ileri saymasıdır...
yoksa adam ön tekerdeki haladı söker matkabın ucuna baglar...verir elektriği bir saat çalıştı mı kmsi düşer..
ankara da bir kuryeden duymustum...km basına para alarak çalışan birisi paket götürdüğünde almış eline matkabı ön tekerdeki haladı söküp baglamıs ve ileri dogru çevirip km sını arttırmıs...benzın yakmadan km sı artıyor fazladan haram para alıyormus...
konu ile ne alakası var bilmiyorum da öyle yazdım işte
motor nereye giderse gitsin, lastiğin yaptığı km yi sayar. misal senin tekerin 1 m çevreye sahipse, 1000 tur atınca 1 km yapmış olursun. km sayacı tekerin döndüğü turu sayar böylecede yaptığı km yi hesaplamış olursun.
Gökyüzünün güzelliğini görmeyenler, kuşların neden uçtuğunu asla bilemeyecekler
vallaşuan acaip üşendim biliyormusun
abi biz koliyle aldık kırmızı haptan haftalık olarak tüketiyoruz yanına birde beyaz su çekiyoruz ohhh mis sabaha bişicik kalmıyor
hocam denklemi çözemedim valla? hani motorla bacak gücü içimden bir ses bu konunun ilerleyen kısımlarında motora x dersek diye başlayan mesajlar görüp sonuna türev integral yapıştırılmasından tırsıyorum
vay arkadaş ne dümenler varmışta haberim yokmuş yalnız evet geri giderkende sayması gerekir aslında ama hala kesin doğruya ulaşamadım
doğrudur hocam bende öyle düşünüyorum zaten de işte birde ben geri geri gittim geri sardı diyenler ne olacak?
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
ön tekeri sök, ters tak, geri geri saysın.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
abi valla bu işde fena kafam karıştı sizin gibi geri sarıyor diyende oldu yok geri sarmaz diyende oldu işin aslı varmıdır varsa nedir bilemedim . hoş aslı olmasa kerem yanmazdı aşkından ya kısmet bakalım öğreneceğiz zamanla bizde
abi şimdi iner denerim bu sefer benimki de bir ileri 2 geri sarar gelir buraya yazarım sonra yine millet uğraşır durur
ha onu diyorsun anladım valla bilmiyorum ki merakla bekliyorum bu konu sonucunda ne çıkacak. herkes farklı bişi dedi
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
diye motorlarda ve elekronik olanlarda nasıldır bilmem ama. piyasa işi basit motorlarda ( çin ) sayaç ileri giderken ileri atıyor geri giderken geri düşüyor. tekerden veya km telini sökerekten tersine km düşürme imkanı oluyor.helal paradan anlamayan bazı vatandaşlar kilometre teline makkap takaraktan düşük devirde km yi düşürebiliyorlar. sonrada bu motor daha yedi binde abi yok iki binde diyede satıyorlar.
olmaması daha iyi ama işin üç kağıdına kaçanlar onada çare bulurlar malesef.
O değilde neden acaba hiçbir mekanik kilometre sayacı, fabrika çıkışı yada yedek parça, neden 00000.0 da değildir illa bi küsürat vardır ya birkaç yüz metre yada birkaç kilometre. Demekki bu sayaçlar motosikleti geri ittirince geri sayıyor ve sayacın 00000.0 dan geri gitmesi km sayacına zarar veriyor ki motosikletin biraz geri ittirilme olasılığına karşı km saatini korumak istiyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)