[YT]eaRop_ZMwo0[YT] [/QUOTE] buda o motorun dedesi 1966 yılında japonlar yapmış video yüklemeyi unutmuşum
[YT]eaRop_ZMwo0[YT] [/QUOTE] buda o motorun dedesi 1966 yılında japonlar yapmış video yüklemeyi unutmuşum
O meşhur sahibinden ilanı ben askere gitmeden önce de vardı.Adam rahat satıcı şekli herhalde.Burada asıl değinmemiz gereken ise TR'de eski motorların gereksiz değerli olması.O motorun 20000 $ etmesi için pırıl pırıl kutudan çıkmış gibi olması lazım.Ama değil,eh işte diyeceğiniz durumda.Genelde bizde böyle.Hele sahibinden sayesinde herkes birden motosiklet simsarı haline gelince,fiyatlar da gereksiz olabiliyor.Örnek olarak kawasaki er 5 veya kle lerin fiyatlarına bakın,7 sene ara ile çıkan modeller arasında;ikisi de aynı kondisyonda olmasına rağmen sadece 500-1000 lira fark var.İngiltere'de motosiklet fiyatları kurdan hesaplayınca bizde aynıdır;mesela bizde 20.000 tl lik transalp pound fiyatını tl ye çevirince orada da yakın değerlerde çıkıyor.Ama ikinci el sitelerinde;örneğin orada transalp '95 4000 tl ye gelirken(bir de oradaki motosiklet kültürü köklü olduğu için motorlar taş gibi,bakımlı) bizde aynı motor sağı solu kırık,bildiğin badana ile boyanmış,sağında solunda bayburt kaplanı yaralı stayla falan yazılmış;dişlisiydi,pistonuydu ,elektronikti sıkıntılı haliyle 6000 falan istiyorlar.Hele sık bulunan bir alet değilse,herkes kendi malını antika zannediyor.
Kolpa Adamları
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
6 silindir 2 teker için çok gereksiz bir güç fazlası üretir bence...
Kucuk bir dip not , o motor Turkiyede tek degil. Saticinin bu konudaki bilgilendirmesi yanlis. Daha yeni bir tane CBX 1000 satildi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
o motorda senin görmediklerini gördüğüm için senin gördüklerin boş.anlıyonmu kardaş.ayrıca adanalıyık yazmadım adanadayık gördük yazdım.
yazdıklarım gayet düzgün mantıklı.20 bin dolar istenen motorda ne kablo sarkmalı nede kırık carık bulunmalı.neresi yanlış ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
hiç cbx 1000 yakından gördünüzmü ????? o motorun 32 yıldır bu şekilde kaldığınımı sandınız. elden gecmiş modifikasyona uğramış bir motosiklet olduğunudamı görmüyorsunuz. nerden çıkardınız bunu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
heheheh sana katılıyorum kardeşim..bir motor eski oldumu millet onu ne zannediyorsa.jawalara bakıyorum fiyatları 15 bin liralarda..üstelik kendi ülkesinde 500 euro falan daha iyisi hemde.millet hiçbir orjinalitesi olmayan motorlara dünyaları istemekte sakınca görmüyor.
1.video cok iyi de ilandaki Cbx e ne kadar klasikte olsa 40.000 tl vermem
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
birader sen alırsan o motoru 20 lirayada bant var haberin olsun.hayatında sen hiç gördünmü 20 bin dolar bir motora istensin ve bantlı kablolar sağdan soldan sarksın.Mümkünmü böyle birşey.hem 20 bin dolar isteyeceksin hemde bantla kablolar bağlı olacak birbirine.olmaz öyle şey.Ayrıca bir motorun antika klasik vs olabilmesi için en az 50 yaşında olması gerek.Boyası,çatısı,üzerindeki orjinal ekipmanları yerli yerinde duruyor olması gerek.bu motosiklet fantazi ürünü yapanın hayal gücüne kalmış.ha kötümü değil.çok güzel olmuş.
kabloların sarkmaması için 20 kaat istenen motorda olması gereken bir malzeme resmi koyayım.aşağıda gördüğün resimdeki silikon makaronların içinden elektirik kabloları gecer.Klipslerle çatıya tutturulur.İçinden gecen kablolar temasın sağlanması gereken yere kadar bu makaronla devam eder.jakları vardır ucunda bu jaklar birbirne gecer ve bu sayede bantlı kablo yada sarkan kablo olmaz.
valla sabaha kadar dinlerim ben bunun sesini
adamlar uğraşmış,saygı duymak lazım,bence güzel olmuş
Bulduğunuz tek kusur kablolarmı...
Sarkması mı rahatsızlık veriyor?...
Yürüyen aksamda, motorunda bişey olmasın,
kazası ya da boyası olmasın diye bakarız biz motora...
Bundan sonra kablolarına da bakıcaz anlaşılan....
Bsbora arkadaşın dediği gibi bir modelin klasik olması için 50 yıl geçmesine gerek yok....
Herkes tarafından sevilmiş, model olarak tanınan bir motor olması,
En önemlisi dayanıklı bir motor olması klasikleşmesi için yeterlidir....
Antika deyimi kullanmadım zaten.....
Son olarak kabloları uzattığınız yeter...
Zaten ilandaki resimde görünmüyor....
Siz biliyorsunuz..
Ama adam 20.000 $ istediği bir makinayı podyuma çıkarmışsa ,
3 kuruşluk bant yüzünden riske atıcağını sanmıyorum....
Toplayıp gerekli işlemleri yapmıştır.....
Tekrar söylüyorum... param olsa alırdım...
kablolarını ben bantlarım .... ))
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
ne oldu sen görmedin ben gördüm ama o motoru.bak adambant mevzusunu uzatmış silikon makaronuda göstermiş sana nasıl olması gerektiğinide anlatmış 20 binlik motorun nasıl yapılması gerektiğini anlatmış. 20 bin usd paran olsa alamazsın demedik o motoru.fiyatı 20 bin usd olan motorun kusursuz olması gerektiğini söyledik.sen şu an ki bindiğin motorunu alırken expertiz yapmışsındır yada daha önce aldığın bir motorun sağını solunu incelemeden aldın değilmi.ödediğin yada ödeyeceğin parayı hak ediyormu diye düşünmeden aldın yani.evet tavsiyem alırken motorun sağına soluna iyi bak gereksiz sallanan bir kablodan milyarlar ödediğin motorun küle dönebilir
Ben farklı bir şey söylemiyorum ki..
Adam o podyuma koyduysa halletmiştir diyorum..
Halletmesi de gerek...
Varsa başka kusuru sizin gördüğünüz onu da yazın...
Belki motorun o kabloları halledildikten sonraki değeri 22bin dolar...
O 2 bin doları da ondan düştü..
Buraya bu kadar yazı yazmamızın sebebi herkesin hayalinde olan bir motor ilanı linki verilmiş..
Siz kalkmış o para etmez diyorsunuz...
Kabloları sarkık, kuyrukta kırık var Vb...
Bu motorlar diğer motorlarla aynı kategoride satışa çıkmaz...
Elbette farklı kriterleri var...
Görmediğiniz nokta o...
Sen almassın , öteki arkadaş almaz...
Ama mutlaka hastası , meraklısı, alıcısı çıkar...
Hatta o kabloların sarkmasından zevk alan bile olur...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
arkadaşlar,isterseniz olur olmaz yorumlar yapmayın,sonuçta ortada bir emek,harcanmış zaman ve belli bir ekonomi var,bu motorsikleti yapan kişi çook yakın arkadaşım,yıllaqr öncede türkiyede ilk turbo HAYABUSA yı yapan kişidir(Volkan Mercimek).eğer sizlerinde böyle eski bir motora tekrar hayat veren bir projeniz varsa koyun siteye bizde yorum yapalım,kabloymuş,bantmış bunlar küçük şeyler,önemli olan ana temayı anlamak bence...
saygılar
yakından gördüğümde o arkadaki kuyruk kırıktı.yakın zmanda görmüştüm.bu haliyle kırıktı.kuyruğu oturtamamışlar sağa doğru yamuktu.egsozları böyle değildi.şimdi yenilenmiş.daha öncede ilanı verilmişti görmüştüm gene eski halinde bu fiyataydı.fakat eski ilanında ve yeni ilanında ortak nokta telefon yazılmamasıydı.başka cbx lerde vardı sahibindende birisi 40 milyar yazmıştı.ilan verende biraz mantıklı şeyler yazmalı.malın azlığı değer yaratır,serbest fiyat konulabilir ama kıymet değerinin üzerinde yazılan fiyatları abartı buluyorum ben.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
motoru yapan kişi tanımam bile gördüğümü söyledim ben.bu custom bir motor olmuş.ayrıca istanbulda bahri amcayı tanımıştım 15 sene önce zzr 1100 e nitro turbo vs takmıştı.ilkler ve motorlar değişebilir.
EVET ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SORULARINIZI YANITLAMAK İÇİN ÜYE OLMAK ZORUNDA KALDIM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA BİRBİRİNİZE DÜŞMEDEN BANA SORABİLİRSİĞNİZ İLANA ĞELİNCE 8 ADET İLANIM VAR O YÜZDEN TLF NUMARASI BULAMADIM ARTIK[B] BEN MOTORUN SAHİBİ VOLKAN MERCİMEK selamlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)