Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Önemli (!) Lütfen yardımcı olun...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı fikirdeyim
    Keşke benimde bi mv'm olsada bitane civatası sıyırsa (nazar değmesin)
    glock bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı Hedef_Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke benimde bi mv'm olsada bitane civatası sıyırsa (nazar değmesin)
    cıvatanın sıyırmasından ziyade, kafayı sıyırmakta var çok takıntılı insanım, birşey aklıma gelir hemen yaparım, eğer yapamazsam o zaman psikolojime yansıyor.
    Aslında bu durumda bu şekilde oldu.
    Neyse ilginize tekrar teşekkür ediyorum

  3. #23
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Kafanıza takılacaksa sökün bakın. Zaten diş sıyırıp sıyırmadığını söktüğünüzde anlarsınız.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  4. #24
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    hımm??? sökünce nasıl anlaşılır?

  5. #25
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Teknolojik bölümünü bilemiyorum , fakat eğer civatanın üzerinde diş sıyırdıysa dişin aşındığını görürsünüz. Civatayı çevirirken de civatanın rahat dönüşünden anlaşılabilir. Bir ustaya gösterdiğinizde şıp diye anlar.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #26
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    cıvatada herhangi bir sıyrılma deformasyon söz konusu değil
    cıvatanın yatağında sıyrılma ihtimali söz konusu, oda max. 2 diş...
    cıvatayı son kez sıktığımda ise hiçbir sorun oluşmadı ve gayet sağlam olduğunu düşünüyorum.

  7. #27
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Problem çokta büyük olmaz diye umuyorum. Stres yapmanız sadece sizi eskiticektir.
    Kişisel bir merak sorusu Corsacorta'ya sokakta mı biniyorsunuz?
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  8. #28
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    çok fazla işkilleniyorsunuz biri yalama olsada ne civata fırlar nede yağ kacırır burada (çorluda)bir tornacı dişi bozukan yere yay salıyorum demişti nasıl bir işlem olduğunu tam olarak bilmiyorum ama senin için öğrenebilirim ama sanıldığı kadar büyütülecek birşey yok

  9. #29
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Corsacorta'ya sokakta biniyorum evet, otoyola çıkıyorum zaman zaman şehir içinede giriyorum.
    ben yarışçı değilim, ama ileriye dönük pistte kullanmak gibi hayallerimde var...
    Az önce, vidayı tekrar söktüm ışık tutarak yuvanın içine doğru baktım, ufak tefek sıyırmalar olmuş fakat çok fazla tahribat olmadığını fark ettim.
    tekrar takarken işi sağlama alıp loctite sürdüm vidaya... Sorun çözüldü

  10. #30
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Demekki neymis agustalar civata siyiriyormus, alinmaz usta. Japondan sasmican.
    Saat 2 olmus ( hatirlatma servisi )

  11. #31
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    cıvata sıyırmak değil, zaman zaman kullanım sırasında cıvatalda eksilmede yaşanabiliyor!
    önce ki F4'te kaç kez eksoz korumamın cıvataları koptu, zincir muhafazamın vidası fırladı...
    aşırı sıcaklık
    aşırı sarsıntı
    aşırı devirlenme
    aşırı sert oluşu-esnek bir motosiklet olmayışı
    eğer kafam atarsa, komple söktürüp magnezyum şanzıman kutusu-kapağı taktırırım, benim de bazen manyakca huylarım oluyor.

  12. #32
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Bu motosikletle ilgili en büyük sıkıntınız bu olsun, Allah nazarlardan korusun
    Bana kalırsa böyle kullanmaya devam edin, arada Çinlilerdeki gibi civataları kontrol edersiniz, hatta hepsini kontrol edin sarsıntılı çalışıyorsa

    Agusta almayın beyler, baksana aşırı ısınıyor, aşırı vibrasyon var, bi de aşırı devirleniyor Acayüp arkadaşın dediği gibi Japon'dan saçmayacaksın
    glock bunu beğendi.
    ANGARAJ

  13. #33
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    al cbf 150 kurtul japondan şaşma

  14. #34
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Aldığın yere kesinlikle bir uğra sen. Eğer oradaki ustanın "ustalığına" güvenmiyorsan bildiğin eli ayarı olan başka bir ustaya götür. Ancak yine de oradaki diğer 4 vida içimizi rahatlatıyor. Nekadar yüksek devir çevirirse çevirsin, orjinal duran 4 vidayı söküp atacağını hiç sanmıyorum...
    glock bunu beğendi.
    #sürenadam

  15. #35
    possi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    makina kuduruyor demekki, vidalar zaptedemiyor o kadar gücü içinde

  16. #36
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Ustayla ve diğer bu işten çok iyi anlayan insanlara sordum (Ustama güveniyorum bu arada)
    Hiçbir sorun olmayacağını belirttiler.
    Dün gece, tekrar söküp baktığımda vida yatağının ilk 3 sırası hafifçe sıyırmış onun dışında tertemiz durumdaydı yaklaşık vida ve vida yatağı 5cm dersek
    geri kalanı hayli hayli tutar dediler, her ihtimale karşılık Vidanın üzerine Loctite damlatıp öyle yuvasına soktum, ehh sorunda çözülmüş oldu.
    Ama, Şerefsizler öyle bir yapmış ki hakkaten çok hassas en ufak kanırtmaya veya zorlama, yanlış yapmaya gelmiyor!
    Hassas olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmezdim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

    Şöyle bir durum var yalnız, bu sadece MV-F4'e özgü olmadığını sanıyorum,
    diğer 1000cc yüksek devir çeviren motosikletlerde de vida düşmesi-fırlaması-kırılması gibi durumlar yaşanabiliyor.
    Birkaç örneğe rastlamış ve şahit olmuştum daha önce.

  17. #37
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    yapıştırıcı sürdüysen olay bitmiştir
    bundan sonra sen çevirmeye zorlamadıktan sonra o vida titreşim gibi etkenlerle yerinden çıkmaz

  18. #38
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Motor sicakmiydi sokerken.

    Italyanlar vida bozuyor japonlar şasi kiriyor, koreliler krank kiriyor, cinliler kalp kiriyor , biz ne alicaz arkadas. uzaylilar in bu ise el tama zamani geldi bence.

  19. #39
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    hayır sıcak değildi, soğuktu

  20. #40

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    yaV hacı bilmem kaç paralık motor alıyon bi ustaya göstermiyon
    Şaka bi yana eyer diş kaptırdıysan şöyle bir olay var bak ben metal ciyim anlarım civata ve somun 2 side diş yemiştir biri yiyip diğeri yememezlik yapmaz
    BAK DİŞ KAPTIRDIYSAN EYER KOLAY AÇILMAZ TAM TERSİNE ZOR AÇILIR DİŞ KAPTIRDIĞIN İÇİN SIKIŞIR VE ZOR AÇILIR AMA EĞER AÇARSANDA YA TAKILMAZ YADA TAKSANDA SAĞLIKLI OLMAZ servis çok para alır diyorsan git bi tane demirciye kaynakcıya göster hiç olmadı tornacıya diş kapmışsa hemen bi klavuz sallar bi civata uydurur olur biter çok basit yani
    Sado


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)