Kafanıza takılacaksa sökün bakın. Zaten diş sıyırıp sıyırmadığını söktüğünüzde anlarsınız.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Teknolojik bölümünü bilemiyorum , fakat eğer civatanın üzerinde diş sıyırdıysa dişin aşındığını görürsünüz. Civatayı çevirirken de civatanın rahat dönüşünden anlaşılabilir. Bir ustaya gösterdiğinizde şıp diye anlar.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
cıvatada herhangi bir sıyrılma deformasyon söz konusu değil
cıvatanın yatağında sıyrılma ihtimali söz konusu, oda max. 2 diş...
cıvatayı son kez sıktığımda ise hiçbir sorun oluşmadı ve gayet sağlam olduğunu düşünüyorum.
Problem çokta büyük olmaz diye umuyorum. Stres yapmanız sadece sizi eskiticektir.
Kişisel bir merak sorusu Corsacorta'ya sokakta mı biniyorsunuz?
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
çok fazla işkilleniyorsunuz biri yalama olsada ne civata fırlar nede yağ kacırır burada (çorluda)bir tornacı dişi bozukan yere yay salıyorum demişti nasıl bir işlem olduğunu tam olarak bilmiyorum ama senin için öğrenebilirim ama sanıldığı kadar büyütülecek birşey yok
Corsacorta'ya sokakta biniyorum evet, otoyola çıkıyorum zaman zaman şehir içinede giriyorum.
ben yarışçı değilim, ama ileriye dönük pistte kullanmak gibi hayallerimde var...
Az önce, vidayı tekrar söktüm ışık tutarak yuvanın içine doğru baktım, ufak tefek sıyırmalar olmuş fakat çok fazla tahribat olmadığını fark ettim.
tekrar takarken işi sağlama alıp loctite sürdüm vidaya... Sorun çözüldü
Demekki neymis agustalar civata siyiriyormus, alinmaz usta. Japondan sasmican.
Saat 2 olmus ( hatirlatma servisi )
cıvata sıyırmak değil, zaman zaman kullanım sırasında cıvatalda eksilmede yaşanabiliyor!
önce ki F4'te kaç kez eksoz korumamın cıvataları koptu, zincir muhafazamın vidası fırladı...
aşırı sıcaklık
aşırı sarsıntı
aşırı devirlenme
aşırı sert oluşu-esnek bir motosiklet olmayışı
eğer kafam atarsa, komple söktürüp magnezyum şanzıman kutusu-kapağı taktırırım, benim de bazen manyakca huylarım oluyor.
Bu motosikletle ilgili en büyük sıkıntınız bu olsun, Allah nazarlardan korusun
Bana kalırsa böyle kullanmaya devam edin, arada Çinlilerdeki gibi civataları kontrol edersiniz, hatta hepsini kontrol edin sarsıntılı çalışıyorsa
Agusta almayın beyler, baksana aşırı ısınıyor, aşırı vibrasyon var, bi de aşırı devirleniyor Acayüp arkadaşın dediği gibi Japon'dan saçmayacaksın
ANGARAJ
Aldığın yere kesinlikle bir uğra sen. Eğer oradaki ustanın "ustalığına" güvenmiyorsan bildiğin eli ayarı olan başka bir ustaya götür. Ancak yine de oradaki diğer 4 vida içimizi rahatlatıyor. Nekadar yüksek devir çevirirse çevirsin, orjinal duran 4 vidayı söküp atacağını hiç sanmıyorum...
#sürenadam
Ustayla ve diğer bu işten çok iyi anlayan insanlara sordum (Ustama güveniyorum bu arada)
Hiçbir sorun olmayacağını belirttiler.
Dün gece, tekrar söküp baktığımda vida yatağının ilk 3 sırası hafifçe sıyırmış onun dışında tertemiz durumdaydı yaklaşık vida ve vida yatağı 5cm dersek
geri kalanı hayli hayli tutar dediler, her ihtimale karşılık Vidanın üzerine Loctite damlatıp öyle yuvasına soktum, ehh sorunda çözülmüş oldu.
Ama, Şerefsizler öyle bir yapmış ki hakkaten çok hassas en ufak kanırtmaya veya zorlama, yanlış yapmaya gelmiyor!
Hassas olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmezdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Şöyle bir durum var yalnız, bu sadece MV-F4'e özgü olmadığını sanıyorum,
diğer 1000cc yüksek devir çeviren motosikletlerde de vida düşmesi-fırlaması-kırılması gibi durumlar yaşanabiliyor.
Birkaç örneğe rastlamış ve şahit olmuştum daha önce.
yapıştırıcı sürdüysen olay bitmiştir
bundan sonra sen çevirmeye zorlamadıktan sonra o vida titreşim gibi etkenlerle yerinden çıkmaz
Motor sicakmiydi sokerken.
Italyanlar vida bozuyor japonlar şasi kiriyor, koreliler krank kiriyor, cinliler kalp kiriyor , biz ne alicaz arkadas. uzaylilar in bu ise el tama zamani geldi bence.
yaV hacı bilmem kaç paralık motor alıyon bi ustaya göstermiyon
Şaka bi yana eyer diş kaptırdıysan şöyle bir olay var bak ben metal ciyim anlarım civata ve somun 2 side diş yemiştir biri yiyip diğeri yememezlik yapmaz
BAK DİŞ KAPTIRDIYSAN EYER KOLAY AÇILMAZ TAM TERSİNE ZOR AÇILIR DİŞ KAPTIRDIĞIN İÇİN SIKIŞIR VE ZOR AÇILIR AMA EĞER AÇARSANDA YA TAKILMAZ YADA TAKSANDA SAĞLIKLI OLMAZ servis çok para alır diyorsan git bi tane demirciye kaynakcıya göster hiç olmadı tornacıya diş kapmışsa hemen bi klavuz sallar bi civata uydurur olur biter çok basit yani
Sado
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)