Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
Zippo's Hakkinda

Temel Bilgiler

Zippo's Hakkinda
Motosikleti:
2011 600F ABS
Kan Grubu:
A Rh+

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
4.036
Günlük Ortalama Mesajlar
1.28
Fotoğraflar
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
2
Genel Bilgiler
Son girişi
22 Aralık 2018 13:55
Üyelik
06 Şubat 2011
  1. 600fa almışsın hayırlı olsun alperkya instgram adım beni bul bul beni :D
  2. sa hocam cbr 125 ile ilgili bi sorunum var tecrübenize inandığım için size yazdım motorum dün bi arkadaş test ve fikir sahibi olmak için bi saatliğine aldı biraz abandım dedi ama motorda titreşim oluşmaya başladı ve depodan kulak cınlaması gibi dıııııd diye sürekli devam edip kesilmeyen bi ses gelmeye başladı sizce bunun sebebi dedir ve çözümü nedir burdaki ustaya gösterdim bişey anlamadı
  3. sa hayırlı akşamlar yine rahatsız ediyorum ama tecrübe acısından size sormak istedim bu cbr125 lerin gaz tepkisi baya düşük buna bi çözüm varmı acaba bilginiz varsa gercekten ihtiyacım var cünki en basitinden sollamak bile istesem baya bi sıkıntılı oluyo ve ben sollamadan yine geride kalıyorum s.o.s. zippo hocam 😐
  4. anladım bende biraz araştırınca orjinalden cıkmamam gerektiğini anladım bilgi için cok tşk ederim abim
  5. sa zippo saygı duyduğum eski üyelerden birisin bayadır okuyorum bu formu ama yeni üyelik açtım merak ettiğim bi konuyu sana sormak istedim bu tek far 2013 model cbr 125r yeni kasadaki gibi çitf yar yapmak mümkün mü bi bilgin varmı ?
  6. Malesef istanbulda degilim antalyadayim dostum
  7. Kardeşim evet kısa vadede almam mümkün değil yazada evlencem aslında eldivene 100 lira veremem 1 yıl filan ama yinede belki hiç alamıyacak durumda olanlar vardır sen onlara ver çekilişi tekrar yap kardeşim ben 1 sene sonrada olsa alırım nasılsa kardeşim
  8. eldivene talibim :) öğrenciyim 130 lira bile aradan çıksa benim için iyi :)
  9. Tamam pki cok tesekkurler
  10. Mtrumu yni aldim bnde tlfnmu flan sttm almak icin ackcsi uzn sre alacak drumum yok olurda cekilis bna ckarsa ayir abi lutfen pek gremyrum ama sncu ogrnmk icn grmye clisicam
Toplam ziyaretci mesajı: 56
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

52 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 52
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

806 Beğeni

1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu
  1. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by BatuhanK Açık thread : 24 haziran milletvekili secimleri MT anketi
    Komünizm mi? Yapmayın yıl 2018
    Tarih: 26 Nisan 2018, 14:32
  2. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by screamaykut Açık thread : Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    merhaba burdan aldıgın 50 tl lık katlanır plaka uyuyor ama delık ıcın arka selede yer acman lazım
    Tarih: 18 Nisan 2018, 11:39
  3. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by lityumiyon Açık thread : KM düşürülmüş araç satın aldım. Bilgi talep ediyorum.
    Arkadaşlar dosyamı tamamen hazır ettikten sonra bugün adliyeye gidip savcılığa başvurdum. Dosyaya şikayet dilekçemin yanında sahibinden sitesinden ilan detaylarının ve toyotadan aracın geçmiş...
    Tarih: 11 Nisan 2018, 19:33
  4. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by Norton772 Açık thread : PULSAR 200NS MOTOR BOĞULMASI-PERFORMANS KAYBI-STOP ETME-SORUNU-KORNA SORUNU- TİTREŞİM
    hocam iyi yazmissin ama biri abs'li digeri hem ikinci el hem de abs'siz. bende gecen yil kullandim bu motoru ve sikinti yasamadan sattim, memnundum da. japon almak herkes ister ama kabul etmek...
    Tarih: 01 Mart 2018, 19:47
  5. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by Levent Açık thread : Arkadaşlar bu motosiklet alınır mı ? fikirleriniz gerekli.
    2.600 TL ile hangi köşe dönülüyor bi yol gösterseniz ;)
    Tarih: 22 Şubat 2018, 21:39
  6. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by cenkito Açık thread : RKS Winner 200 (yeni)
    Beyler bu donanimla bu tenolojiyle ve bu fiyatla bu motor ölü doğdu. Kabullenelim. Ve dağılalım.
    Tarih: 21 Şubat 2018, 20:13
  7. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by Seko Açık thread : RKS Winner 200 (yeni)
    Bu arada bundan çok daha üstün olan 250 cc modelin Ukrayna'daki fiyatı 1214 €. Hesabınızı yapın. Sayın RKS yetkilileri, bu motoru Titanium 220 fiyatına verin satış rekorları kırsın. Bu haliyle...
    Tarih: 21 Şubat 2018, 20:13
  8. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by Seko Açık thread : RKS Winner 200 (yeni)
    Tamamen katılıyorum. Benim açımdan o motorları birbirinden ayıran iki temel nokta var. Birisi titreşim olup olmaması, diğeri de sele rahatlığı. Bu modellerin çoğunluğunun selesi taş gibi ve ince...
    Tarih: 21 Şubat 2018, 14:47
  9. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by wetehan Açık thread : Ebay’den alisveris hala mumkun mu ?
    Ebay.co.uk amazon.co.uk için; http://www.ingilteredensatinal.com/index.html Bu tarz aracı üç siteden defalarca alışveriş yaptım, ingilteredensatinal sahibi arkadaş ile whatsapp üzerinden iletişim...
    Tarih: 19 Ocak 2018, 12:46
  10. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by CrazyBullet Açık thread : Ebay’den alisveris hala mumkun mu ?
    Mümkün ama zor. Yurtdışı VPN ile paypal hesabı alınıp yurtdışı adrese faturalı ama sevkiyat Türkiye'ye olacak şekilde yapanlar var mis mis 😋
    Tarih: 17 Ocak 2018, 01:13
  11. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by nicksizbro Açık thread : Ebay’den alisveris hala mumkun mu ?
    Bende şimdi visor bakiyordum satıcıların çoğu paypal istiyor (trde yok) paypalı yabancı ülke üstünden açabilirsiniz onu araştırın rehberler vardır. Ben alamadım çünkü 39 dolarlık ürüne 22 dolar...
    Tarih: 17 Ocak 2018, 01:13
  12. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by Blackeagletr Açık thread : Eski motorlarımız :)
    2010 model Kanuni Breton 17 bin km. 2010-2014. Titreşim ve kullanıcı kitlesi yüzünden illallah ettirmişti, yine de memnundum öğrenci halimle. Kıbrıs gördü bu motor, araba feribotu ile 8 saatte...
    Tarih: 07 Ocak 2018, 11:31
  13. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by wolrath Açık thread : Eski motorlarımız :)
    falan filan inter milan https://scontent.fbtz1-10.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/73903_10151099361683422_999501628_n.jpg?oh=5e9471c23176e56ad639e2cf650dc285&oe=5AB9FAC3...
    Tarih: 07 Ocak 2018, 11:29
  14. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by YBRMANİA Açık thread : Eski motorlarımız :)
    ilk motorum olan 2008 ybr https://i.hizliresim.com/gOzGq3.jpg (https://hizliresim.com/gOzGq3) iki numaralı honda dylan https://i.hizliresim.com/lO2DWX.jpg (https://hizliresim.com/lO2DWX) ...
    Tarih: 05 Ocak 2018, 18:56
  15. Zippo's
    Zippo's bunu beğendi, post by YBRMANİA Açık thread : Eski motorlarımız :)
    (eski mesajıma ekleyemedim süre dolduğu için) İlk 4 silindirli motorum,daha sonra vazgeçemedim 4 silindirden zaten. beyaz melek fazer-8'im https://i.hizliresim.com/oOPmo2.jpg...
    Tarih: 05 Ocak 2018, 18:56
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu