Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
yusufozugenc Hakkinda

Temel Bilgiler

yusufozugenc Hakkinda
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
Yamaha MT-07 Race Blue
Kan Grubu:
A Rh+
Ad Soyad:
Yusuf Özügenç

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
773
Günlük Ortalama Mesajlar
0.19
Genel Bilgiler
Son girişi
08 Haziran 2020 11:55
Üyelik
05 Şubat 2013
  1. Allahın izniyle yeter dert değil. Motosiklet bu hem hobin hem ulaşım aracın. İşin içine kredi faiz vs girmiyorsa da sorun yok. cbr da olur ninja da hyo da. Hayırlısı, temizi olsun
  2. dogru dıyorsun dostum 1.1 gelırım var part tıme calısıyorum cevahir - zara magzasında . full tıme olursam 2 mılyar alcam suan 1 le ıdare edıyorum aldıgımdada bana yeter gıbıme gelıyo gene 0 krediyle alcam
  3. Koruma takozları öğrenirken çok işine yarar. hiç bulamadın sök granejları koy odana öğrenene kadar grenajsız gez ne olacak? 5 6 tane vida söküp takmak zor değil. Zaten yan yatırdın ufak çizik var: Nazarlık Büyük çizik var: Pasta cila Çıkmadı: Boya Kırık var: Kaportacıda tamir+boya. Anca darma duman olacak ki değişim gereksin. Motor zevk işidir. Burda milleti kalite ve başlanacak cc konusunda başka şeylerde dinlemene gerek yok. Bumoto mu desen mesela o çok kalitesiz alma derler, haklı olurlar. Ama sen burda honda mı kawasaki mi diyorsun. Sorunsuz markalar. Hepsi 250cc başlangıca uygun. Gerisi sana kalmış. Sen başkasının dediğini aldığın zaman mutsuz olacaksın, bunu unutma. Sen bineceksin onlar değil. İkisini de canlı canlı incele, tepesine otur, piyasada temiz bul, cüzdanına sor, kalbine sor
  4. Aynen moruk o adamada öylesıne dedım yaa sımdı yorum atıyorlar fln dusunce he dıyıp gecmek yerıne öyle yazdım :D . şu koruma takozlarına baktımda kapıların arkasına takılan şeylerden cok guzel bısey bence motor yana dusse takoz tutar en azından darbe azalır. zaten grenaj ne olcak kı abı cok buyuk bı kaza yaparsak zaten garenaj fln geç biz parçalancaz amk :D o yuzden dedıgın gıbı bencede zevk meselesı nınja bence cbr a gore cok daha klass duruyo
  5. Usta akraba go kart yapıyo dedin ya orda ben kıllandim biraz. Sonuçta hap kadar otomatik vites motorla 250cc 6 vites motosiklet motorunu bir tutmamak lazım. O çevrendeki ninjacı arkadaşlar da gelsin motora bakmaya. Kalabalık git dert değil, pazarlığın da sağlam olur, ayrıntılar da gözden kaçmaz. 5 kişi inceleyin motoru müşterisin sen haklısın. Para vericeksin ona
  6. Kawasaki pahalıdır, grenajları da tuzludur(her düşme değişim değil boya tamir olur), servisi de tuzludur. Ama çok iyi servisler de var çok memnun kalınan, iş ustada bitiyor, zaten sıralı iki silindir, anlayan usta bulmanın zor olduğu bir motor değil tüm japon ustaları söker toplar. Mesajında gülücükten sonrasına katılmıyorum. Sonuçta motosiklet zevk işi. Cbrın çizgileri temiz ama motor ufacık oyuncak. Ninjanın da göstergeleri kamyon gibi ben de hiç sevmem hatta itici geliyor ama zevk meselesı motor zevktir sen beğeniyosan rahatsız etmiyorsa sıkıntı yok. Ninja bende hiç heyecan uyandırmıyor çünkü zevkime hitap etmiyor. Ben hyo seviyorum hyo aldım ama bu demek değil ki şimdi benim ninja kötü ninja dandik demeliyim. Evet ninjanın göstergeleri çirkin, ama kuyruğu çok güzel mesela. Tamamen zevk meselesi. Bir motor aldığında başkasının beğenmesi değil senin beğenmen zevk alman önemli. Ninja kaliteli motosiklet, temizini bulur alırsan sana yağ filtre rutin bakım ayar dışında masraf çıkarmaz.
  7. usta bızım akraba ya bu go kard arabaları varya onları yapıyo motorlardan fln anlar her türlü motoru bılır en kotu ali esengule servıse sokarız bı mootru . demın actıgım baslıkda adamın yazdıgını bı okusana en son mesajda green arrow un
  8. Ruhsat çıkarırken zorunlu trafik sigortası yaptırıyorsun. Bu biriyle kazaya karıştığında karşı tarafın zararını öder sadece. Kasko bundan ayrı bir şey, biraz daha tuzlu olur ama düşmeyi kalkmayı vs motora gelen her türlü zararı karşılar. Yine de yaptırırken sözleşmeyi iyi oku. Deneyimli bir ninja kullanıcısıyla gitmen çok faydalı olur. 2. el alırken güvenilir bir usta olsun yanında. Bakmış gibi yapıp parayı alıp giden de çok. Gerekirse 100-150 lira ver ama ustandan emin ol, helal haram bilen adam olsun güvenebil. Sonuçta alırken vereceğin 100 150 lira belki de seni ileride binlerce liralık masraftan kurtaracak. Düşme kalkma için de koruma takozu öneririm en azından ben piştim diyene kadar takarsın
  9. yanımda kawasakıcı abıyle gıdıcem kawasakıyı bulan adam :D bide ali esengüle götürürüz dedi motoru 100 tl ye baktırırız hata bozuk cıkarsa adamdan alırız parayı yoksa verır satın alırız dedı yanımda bıde ustamla gıdıcem sıkıntı olmazda . bide bu kasko ısını sorucam sımdı yenı olacagım ıcın dusucez kalkıcaz Allaah dicez atıcaz motoru fln altımızdan götü kurtarcaz :D vs :D kasko bunları karsılıyormu
  10. Onu ninja kullanıcıları başlığına sor bilgim yok ama her motorun orijinal lastiği berbattır, en azından ıslakta veya ısınmamışken. Cbr lastikleri irc. Yumuşak olmasa da taş gibi bir lastik değil. Hyosungun shinkolarla aynı ayar diye biliyorum. Doğru hava basıncında ve 15-20 km ısıttıktan sonra kuru asfaltta üzmezler. Ama imkanın varsa değiştirmen en güzeli. Michelin pilot activ serisinden herkes memnun mesela tavsiye ederim takımı 600-700 civarı olması lazım. Metzeller vs araştırabilirsin lastikte çeşit çok. Ama değiştirdim lastiklerim kaliteli diye aşırı güvenmemek lazım sonuçta iki teker, yağa toza geldimi kayar gider. Orjinal lastiklerin üretimi iki sene içerisindeyse ve yarık falan yoksa acele etme sıkıntı olacağını sanmam. Lastik üzerinde 4 haneli bir rakam olur. 2513 gibi meselaç Bu 25/13tür yani 2013ün 25. haftası gibi. Yılda 52-54 hafta mı ne var. Ona göre hesab edersin alırken lastiği de göz önünde bulundurursun. Satıcı bak diş derinliği bu kadar falan derse yeme yani
Toplam ziyaretci mesajı: 41

5 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 5 of 5