Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
yigozya Hakkinda

Temel Bilgiler

yigozya Hakkinda
Yer:
Adana/Ceyhan
Motosikleti:
TVS Apache RTR 150
Mesleği:
Öğretmen
Kan Grubu:
B Rh+
İletişim:
yigozya@hotmail.com

İmza


Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
222
Günlük Ortalama Mesajlar
0.44
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 22:52
Üyelik
08 Ekim 2018

3 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 3 of 3

55 Beğeni

1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
  1. Osm@n
    Osm@n bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : müjdeler olsun, uzun zamandır duyulmayan sevinilecek bir haber
    İnce görmüşsün dude üzerine eklerdim ama Silivri bugün yağışlı gösteriyor soğuktur
    Tarih: 31 Ocak 2020, 17:22
  2. The Dude
    The Dude bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : müjdeler olsun, uzun zamandır duyulmayan sevinilecek bir haber
    İnce görmüşsün dude üzerine eklerdim ama Silivri bugün yağışlı gösteriyor soğuktur
    Tarih: 31 Ocak 2020, 14:58
  3. espresso
    espresso bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Glovo'dan veda açıklaması
    Hadi onlar yabancı. Dünyaya eyvallahlari yok.. biz nereye çekip gidelim.
    Tarih: 27 Ocak 2020, 16:37
  4. levend84
    levend84 bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Abi deme:santa: gerçekten mi? Almak üzereyim gsx250r. Çok mu ufak tefek anlamadim
    Tarih: 26 Ocak 2020, 20:10
  5. levend84
    levend84 bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    184 boyum, idare ediyoruz. Bacaklar tabi depodan karenaja taşıyor bazen ama rahatsız edici değil
    Tarih: 25 Ocak 2020, 00:11
  6. zekeriyaimam
    zekeriyaimam bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Yetersiz ehliyetin yakalanma olasılığı üzerine kurulu hayaller
    Başlığın günümüz alternatif rock gruplarının şarkılarının adı gibi olmuş:rendeer:
    Tarih: 24 Ocak 2020, 16:41
  7. levend84
    levend84 bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Alakasız Motorlar Arası Tavsiye
    Levent abi haklı kesinlikle senin kriterlerin tvs diye bağırıyor. Sıfır Rks titanium 220 de alabilirsin 8-9 bin liraya. Arkadaşım 4 ay önce aldı şu an 10 binde. Hunharca yol yapıyor ama memnun henüz...
    Tarih: 24 Ocak 2020, 11:31
  8. birbilent
    birbilent bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Glovo'dan veda açıklaması
    Hadi onlar yabancı. Dünyaya eyvallahlari yok.. biz nereye çekip gidelim.
    Tarih: 24 Ocak 2020, 00:51
  9. levend84
    levend84 bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Abi biraz da 150'ye yaz hep buraya yaziyon:mrgreen: tavsiye isteyen arkadaş al al maşallah tıkır tıkır
    Tarih: 02 Ocak 2020, 23:18
  10. Rewetigi
    Rewetigi bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : İLK MOTOR İÇİN AĞIR KAZA
    Biseyler koparma derdinden ziyade ben düştüm baskalari düşmesin, ben de bi daha düşmeyim diye yaralarinin açık açık fotoğrafını çek bastır fotoğrafları git belediyeye de ki yollar ıslakken vaziyet bu...
    Tarih: 23 Kasım 2019, 00:38
  11. ferhatkars
    ferhatkars bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Jorge Lorenzo Pistlere Veda Etti
    Hepsini zevkle izledim :mrgreen: çok iyi oldu çok da güzel oldu taam mı
    Tarih: 15 Kasım 2019, 21:25
  12. mesut hoca
    mesut hoca bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Dizlik kullanıyor musunuz?
    Hangi konu olduğunu hatırlamıyorum ama bir arkadaş "süper sport motorlarda zaten dizlik komik durur, direk motosiklet pantolonu al" gibi bir şey söylemişti. Buna istinaden kısa mesafede bile dizlik...
    Tarih: 17 Ekim 2019, 20:27
  13. batuhanaslan
    batuhanaslan bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?
    2005te 16-20'yi isaretleyenler şimdi en az 30 :mrgreen::mrgreen:
    Tarih: 07 Ekim 2019, 05:40
  14. espresso
    espresso bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Doldurduğum Formdan Üyelik Alınmış
    Offf pufff nereden çıktı bu filan de ödeyecek gibi üzgün konuş sonra de ki banka hesabım bloke şu an. Bi 500 tl atın bloke kalksin ben size borcumla birlikte bunu da gondereyim:mrgreen:
    Tarih: 11 Eylül 2019, 15:14
  15. pief
    pief bunu beğendi, post by yigozya Açık thread : Givi 50.5 Tridion & MT Thunder 3 SV Trace
    İkisinin de bir alt versiyonu sayilabilecek kasklar bende var. Givi 50.4 sniper ve mt revenge. Malzeme kalitesi ve konfor olarak kiyaslanamayacak derecede fark var arada. Givi çok çok önde. Hem ic...
    Tarih: 08 Eylül 2019, 18:02
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu