Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
volkanmet86 Hakkinda

Temel Bilgiler

volkanmet86 Hakkinda
Yer:
Konya
Motosikleti:
Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
Mesleği:
Öğretmen
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


Eğleniyor muyuz?

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
646
Günlük Ortalama Mesajlar
0.10
Genel Bilgiler
Son girişi
18 Mart 2024 09:10
Üyelik
16 Haziran 2006
  1. Motor ne alemde? Mcx motoru 200 yaparken ne kadar masraf gitti?
  2. Boy az bile biri sürü conta taktım üstüste silindir kısa gelip sıkıştırmayı aşırı yükseltince. 79'luk silindir iyi olurdu.
  3. 65,5 çap 76.4 mm yükseklik galiba
  4. 16 - 36 yap benim motor öyle. Çok ideal oldu dişli oranları. Arkayı oynamadan önü 17 yapabilirsin ama zincir statör kapağına çok yakınlaşıyo sıkıntı.
  5. Motor silkeleme ve kesilme yapıyo. Ses olarak da tak tak vuruyo piston.
  6. Ben motorun krank'ını üst kapağını subap şişlerini emme manifoldunu karbüratörünü ne varsa değiştirdim yine de sorun çıkardı.
  7. Motoru büyütebilirsin bi engel yok ama sorun çıkartabilir. Ben Cg motorumu 210 cc yaptım. Hızlanması çok iyi oldu ama motorun vuruntu yapmasından dolayı eskisinden bile düşük son hızı. 120km hızı geçemiyorum vuruntudan. Motor kırılacakmış gibi kesilme yapıyo, piston kırma tehlikesi var. Üst kapakta yanma odasını taşladım büyüttüm. Bi sürü conta attım araya sıkıştırma oranını düşürdüm ama nafile.
  8. Ön dişliyi çok kolay 16 yapabilirsin ama arka dişli 34 olarak sadece Cg'ler için var, onların dişlisinin cıvata yerleri baya geniş, uymaz senin motora. Dişli kapağını söküp, vites müşürünün kablosunun yerini değiştirip ön dişliyi 17 yapabilirsiniz, işinizi görür. Bir de şöyle diyim yeni silindirin rodajı bitene kadar dişliler olduğu gibi kalsın, hem fazla kastırmamış olursunuz motoru, hem de rodaj daha çabuk biter takacağınız yeni dişlilere göre. 500-600km sakin ve düşük devirlerde sürdükten sonra gazlayabilirsiniz, motor zaten açıldığını belli eder. İlk 250km çok yumuşak davranın motora, ve soğukken motor 2 dakika ısınmadan yürütmeyin.
  9. 250cc dediği iyidir ama lafta 250 gerçekte motor 181cc olacak haberin olsun. Krank aynı krank çünkü, pistonu 65.5mm yapmakla o kadar oluyo anca.
  10. Yok o sadece piston silindir sekman fiyatı. O linkte yok üst kapak.
Toplam ziyaretci mesajı: 13
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

4 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 4 of 4

10 Beğeni

  1. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by ozan1991 Açık thread : Başıma Geldi sizce ne olur ?
    senin trafik sigortan onun hasarını karşılar sana yapıcak bişey yok ne işin var ters yönde
    Tarih: 10 Ağustos 2018, 19:48
  2. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by uzay gemisi Açık thread : samrelli lastik hava basıncı
    Arka 30 Ön 25
    Tarih: 06 Ağustos 2018, 19:42
  3. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by rebeka Açık thread : samrelli lastik hava basıncı
    Cgl 125 benimki çelik cant şamyerli arka 30 ön 29 basıyorum
    Tarih: 06 Ağustos 2018, 19:42
  4. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by cre8tive Açık thread : Motorunu Caldirmak Istemiyorsan!
    Selam arkadaslar, Bildiginiz gibi son yillarda motosiklet hirsizligi da diger hirsizliklar gibi ivmesini artirdi. Ben de motosikletini yakin bir zaman once caldirmis biri olarak(Neyseki motor...
    Tarih: 28 Ağustos 2016, 09:54
  5. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by montrello Açık thread : Jant kırıldı
    Başlığı okuyunca Aklına bajaj gelen bir tek ben değilimdir. Herhalde :)
    Tarih: 27 Haziran 2016, 20:55
  6. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by Mengu16 Açık thread : Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Motoru yüksek devirde sürünce değil sıkışık trafikte uzun süre kalınca radyatör suyu eksiliyor. Düdüklü tencere gibi ötüyor radyatörde sıvı seviyesi yüksekse. 100km hız üzerinde fan bile açmıyor ki...
    Tarih: 08 Temmuz 2015, 10:32
  7. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by Mengu16 Açık thread : Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Motoru bakımsız ve aşırı zorlayarak kullanmışlardır, 22 bin km yine iyi dayanmış. Bajaj'ların japon motorlar kadar sağlam olduğu yanılgısı var bu şekilde sıfır km fiyatları ve piyasası yükseltiliyor...
    Tarih: 06 Temmuz 2015, 23:48
  8. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by Tİme_shİft42 Açık thread : PISTIRMA üzerine bir güzelleme: Kimler pıstırır? Niçin ihtiyaç duyulur?
    Çoklu üyelikten kim olduğunu görüyoruz git kendi nickinle gel :cat:
    Tarih: 24 Haziran 2015, 15:17
  9. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by Mertcan39 Açık thread : Neden çinli motor alınmamalı.
    S.a Arkadaşlar bir çinli olarak hor gördüğünüz motor üsstünde 35 bin küsür km yapmış bulunmaktayım 2013 mayıs yada hazirandan itibaren yaşadıklarımı tek tek anlatayım eğrisi doğrusu ile motoru ilk...
    Tarih: 11 Mart 2015, 22:08
  10. volkanmet86
    volkanmet86 bunu beğendi, post by C.Kaan Açık thread : Neden çinli motor alınmamalı.
    Bu forumda her zaman en çok hit çeken 2 konudan birisidir bu zaten. 1-) Çinli motor neden alınmaz ? 2-) YBR'mi CBF'mi ? Yaklaşık 1 küsür senelik üyeliğimde benim gördüğüm budur. Eski ve ilk...
    Tarih: 10 Mart 2015, 14:45