Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
uludagnet Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
02 Eylül 1983 (40)
uludagnet Hakkinda
Yer:
Ankara
Motosikleti:
GV 650 EFI 2011
Mesleği:
Turizm
Kan Grubu:
A Rh-

İmza


2011 GV 650 EFI :queen:

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
62
Günlük Ortalama Mesajlar
0.01
Genel Bilgiler
Son girişi
07 Mayıs 2013 14:11
Üyelik
18 Nisan 2006
  1. teşekkür ederim verdiğn bilgi için. bizlerde bazen kesiklikler oluyor. ama 200km re çok rahat çıkabiliyor. dediğim gibi ileride efi alıcam durumum müsait olursa nasip başka motorlara yan gözle bile bakamıyorum gv bağımlılık yapıyor :)
  2. hocam özellikle ara hızlanmalarda fark edilir derecede fark var...efi elektronik benzin püskürtme olduğundan boğulma tekleme yapmaz..gazı açmanla fırlaması bir oluyor..kullansan daha iyi anlardın..birde yakıt farkı olayı var %10 daha az yakıyor...225 de devir kesiciye giriyor benim motor...ama hiç zorlanmadan 200 diyor..200 den sonra 220 ye çıkması 5-10 saniye daha sürüyor. efi beyin motoru kısıyor 200 den sonra ...ama zaten o sürate 5 dakkadan fazla dayanılmıyor :))
  3. kardeşim sana bir kaç sorum olucak enjeksiyonlu gv kullanıyorsun bende 2007 karbüratörlü var 73hp seninki 80hp bu ikisi arasında farkedilir bir perfonmans hissedilirmi? gv hakkında teknik yada mekanik hakkında çok bilgilisin motorumu satınca işime yatırım yapıcam ileride yine yeni model efi düşünüyorum imkanım olsa motorunu alırdım motorun çok temiz. benimkinde rahat 200 e çıkıyorum çok zorlarsam 220de çıkıyor efi nasıl acaba merak ettim.
Toplam ziyaretci mesajı: 3

1 Arkadaş

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1