İnternet üzerinden alışveriş için güvenilir siteler hangileridir,

Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
116
Paylaşacağınız bilgiler için şimdiden teşekkürler....:cat:
 
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
116
kimsenin bir bilgisi yok mu? net üzerinden alış veriş yapan arkadaşlar görüşlerini paylaşırlarsa süper olur
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Ben MT ye reklam veren hemen her şirketten alışveriş yaptım herhangi bir sorun yaşamadım.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
teşekkürler arkadaşlar peki bu yazdığım site hakkında bilgi sahibi olan var mı? alışveriş yapan filan taksit imkanları iyi 12 ay vade var http://www.motoliz.com/index.php?p=list&k_id=0

ben sana öneririm çünki ben o siteden mont almıştım ve 2 gün içinde gelmişti temiz bi şirket ve yardımcı oluyorlar emin ol hatta lastik bile almıştım sorun yok gayet rahat bi şekilde alış verişini yapablirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Feyizoglu.com dan bir cok ürün aldım ve cok memnunum :)
Feyizoğlu kendi stokları ile değil,başka bilindik firmaların stokları ile çalışıyor ve üzerine fiyat eklemiş oluyor haliyle.
Giyim kuşam konusunda bir sey demem ama bana istediğim ön siperlik camını yanlış gönderdikleri halde(çünkü bu camı kendileri de daha önce görmemişler)benden kargo parasını ayrıca kestiler.
Mesele şuydu F650Gs için tur camı istedim.Gelen tur camını takamadım çünkü takmak için elcik korumaları iptal etmek gerekiyordu,Elcik korumasız enduro motor
anlamsız olacaktı.Kendilerini aradım,malı ....motordan alıyoruz,onları arayın dediler.Yani beni tanımadığım,alışveriş etmediğim,bana cevap vermek zorunda olmayan başka bir firma ile muhatap ettiler.
0 firma da" biz Honda bayisiyiz,fazla bilgi sahibi değiliz" dedi
Bu konuyu bana daha önce açıklamış olsalar camı almazdım.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kredi kartınızın yanına oluşturacağınız bir sanal kart ile alacağınız ürünün fiyatı kadar limit açmanız sayesinde tüm siteler güvenlidir :)
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
hepsi burada......konu ne olduğunu bilmediğim için....iyi bi site..

Fiyatlar genelde piyasanın üzerinde oluyor, tabi her ürün için geçerli değil,

+ Yönleri:

+ Taksit seçenekleri makul,
+ Ürün seçeneği bol.
+ Kargo payı düşük oluyor.
+ Kargo bedava seçenekleri oluyor, (alışveriş tutarı veya ürünlerinizle birlikte başka bir ürün daha alarak)
+ Üründe bir sorun olduğunda çok soru sormuyorlar, gönderin bakalım diyorlar genelde de değiştiriyorlar ve 1 ay içerisindeyse kargo ücretini kendileri ödüyorlar.
+ Ürün seçmeye çalışırken ürün özelliklerine süzdürme özelliği güzel oluyor, oradan seçip karar verip başka yerden de alabiliyoruz :D

- Yönleri:

- Bir sorunla karşılaştığınızda sorunu çözüyorlar ama müşteri hizmetleri rezalet, yazdığınızı adam gibi okumadan cevap yazdıkları çok oluyor :)

Adamlara bu üründe böyle birşey var bu esasında böyle mi yoksa bu ürün hatalımı diye soru soruyoruz adamlar ürünü gönderin değiştirelim diyorlar :D

Hata raporlaması yapıyorum, yazdığımla alakasız cevaplar geliyor falan filan :D

Ama onun haricinde sorunlu ürünlerde bekleme süresi haricinde genelde sorun çözümü tam oluyor.

- Ürünlerin açıklamalarında yazanlar ve ürün resimleri sallamasyon olabiliyor. Gelen ürünü tam olarak yansıtmayabiliyor.

Başıma gelen bazı örnekleri,

1. Bilmemkaç sene önce Sony Ericsson W810i almıştım ordan yanında oyun hediyeli yazarken ürün geldi oyun moyun yok. Yazdım ne iş diye, yanlış yazılmış dediler :D Hayır bir de Anasayfaya reklama yazmışlar kocaman kocaman Oyun Hediyeli diye :p

Oyunundan falan değil, zaten alacaktım telefonu da sen yazdığını satmak zorundasın değil mi ama :)

2. Arkadaşa deniz botu aldık, gelen ürünle sitedeki resmi aynı modelin değildi :D

3. En son 16 Gb sandisk cruzer aldım, taksit seçeneği, kargo payı ve süper hızlı gönderisi sebebiyle, ürün sayfasında U3 özelliği ile birlikte Avast Antivirüs falan filan yanında kurulu geliyor şeklinde yazmışlar ama gelen disk üzerinde "0" program kuruluydu :D

Ürün özelliklerini şişirmek için yazmışlar da yazmışlar :D

Yazma gereği bile görmedim gelecek cevabı biliyorum çünkü :) Gittim sitesinden indirip kurdum sorunumu çözdüm. 2 ay deneme sürümü ama kaldırıp kurunca hep sıfırlıyor süreyi sınırsız lisans :D

Edit:

Ben yazmayı bitirene kadar özet cevap gelmiş zaten :D

Edit 2 :

Bu arada benim değişik kategorilerde alışveriş yaptığım diğer siteler.

- Feyizoğlu.com
- Teknosepet.com (Genelde aynı gün veya en geç ertesi günü kargolar)
- Bitenekadar.com (Günlük fırsat ürünü sitesi, müşteri hizmetleri süper ötesidir)
- Nadiren gedikgross
- Yukarıdakilerin haricinde birton yerden de alışveriş yapıyorum ama isimleri gelmedi şimdi aklıma, fiyat, taksit vs.vs. seçeneklerine göre değişiyor.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdiye kadar sorunsuz alışveriş yaptığım siteler.

ebay.co.uk
ebay.com
sahibinden.com
gittigidiyor.com
hepsiburada.com
teknosa.com
vatanbilgisayar.com
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
kazık yediğim siteler:
markom.com.tr 200dolarlık ekrankartı siparişimin yerine 60 dolarlık kart gönderdi alana kadar neler çektim(kapandı)
bisikletcim.com 4 ürün siparişi verdim 1 tanesi geldi paramın üstünü kartıma 2 aysonra 6 ıncı aramamda aldım
goldbilgisayar.com fazla para çekti geri aldım
mavibilgisayar.com fena değildi kapanmış şimdi aldığım ürün bozulursa ne yapacağım
mavidonanim.com parayı çekti ürünü 1.5 ay göndermedi 5 kere aradım sonunda para iadesi yaptı
hepsiburada.com aydın doğanın tükkanı eskiden çok kötüydü şimdi biraz düzelmiş 500 liralık monitörü 40 gün geç göndermişti

gittigidiyor.com en çok kazığı buradaki fırlama üyelerden yiyorum anlatsam bitmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en güvenilir alışveriş :)

sahibinden com a girilir ürün beğenilir bi yerde buluşulup el sıkışıp pazarlık edilir. para verilir üstü alınır paşa paşa kullanılır :)
 
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
116
ben sana öneririm çünki ben o siteden mont almıştım ve 2 gün içinde gelmişti temiz bi şirket ve yardımcı oluyorlar emin ol hatta lastik bile almıştım sorun yok gayet rahat bi şekilde alış verişini yapablirsin

teşşekürler dostum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 AM ----------

Feyizoğlu kendi stokları ile değil,başka bilindik firmaların stokları ile çalışıyor ve üzerine fiyat eklemiş oluyor haliyle.
Giyim kuşam konusunda bir sey demem ama bana istediğim ön siperlik camını yanlış gönderdikleri halde(çünkü bu camı kendileri de daha önce görmemişler)benden kargo parasını ayrıca kestiler.
Mesele şuydu F650Gs için tur camı istedim.Gelen tur camını takamadım çünkü takmak için elcik korumaları iptal etmek gerekiyordu,Elcik korumasız enduro motor
anlamsız olacaktı.Kendilerini aradım,malı ....motordan alıyoruz,onları arayın dediler.Yani beni tanımadığım,alışveriş etmediğim,bana cevap vermek zorunda olmayan başka bir firma ile muhatap ettiler.
0 firma da" biz Honda bayisiyiz,fazla bilgi sahibi değiliz" dedi
Bu konuyu bana daha önce açıklamış olsalar camı almazdım.

kötü olmuş, ama gidip görüp alma gibi fırsat olmayınca mecburen net,üzerinden alıyoruz umarım böyle şeylerel karşılaşmayız,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 AM ----------

Bilgiler için sağol DİKMEN :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 AM ----------

kazık yediğim siteler:
markom.com.tr 200dolarlık ekrankartı siparişimin yerine 60 dolarlık kart gönderdi alana kadar neler çektim(kapandı)
bisikletcim.com 4 ürün siparişi verdim 1 tanesi geldi paramın üstünü kartıma 2 aysonra 6 ıncı aramamda aldım
goldbilgisayar.com fazla para çekti geri aldım
mavibilgisayar.com fena değildi kapanmış şimdi aldığım ürün bozulursa ne yapacağım
mavidonanim.com parayı çekti ürünü 1.5 ay göndermedi 5 kere aradım sonunda para iadesi yaptı
hepsiburada.com aydın doğanın tükkanı eskiden çok kötüydü şimdi biraz düzelmiş 500 liralık monitörü 40 gün geç göndermişti

gittigidiyor.com en çok kazığı buradaki fırlama üyelerden yiyorum anlatsam bitmez

Dostum sendekide ne bahtsızlık böleee düşman başına :) bende alışveriş yapıyorum baya zamandır ama şükür daha bi aksilik yaşamadım farklı şeylere ihtiyaç duydukca yeni siteler gerekiyor, iyi oldu verdiğin bilgiler teşşekürler ve sorunsuz alışverişler :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 AM ----------

en güvenilir alışveriş :)

sahibinden com a girilir ürün beğenilir bi yerde buluşulup el sıkışıp pazarlık edilir. para verilir üstü alınır paşa paşa kullanılır :)

harikasın dostum kesinlikle el sıkışılıp alınan ürün gibisi yok tabi birde mesafeler uzak olmasa :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst