Alp_tunay merhaba. İnan lütfen bana. Bana yazdığın ilk gün jigleyi takıp çalıştırdım. Senin yazdıkların sayesinde şimdi motorum (soğuk hariç) çalışıyor. ancak jiglenin nasıl çalıştığını yada...
Tarih: 02 Mayıs 2020, 00:44
Merhabalar; 1- Ön ve arka dişli kullanım amacınıza göre ayrı ayrı değiştirilir. Arka dişli sabit kalmak şartıyla; Ön dişli büyürse son sürate daha düşük devirlerde ulaşılır. her viteste...
Tarih: 05 Eylül 2019, 07:24
Merhabalar; 1- Ön ve arka dişli kullanım amacınıza göre ayrı ayrı değiştirilir. Arka dişli sabit kalmak şartıyla; Ön dişli büyürse son sürate daha düşük devirlerde ulaşılır. her viteste...
Tarih: 28 Nisan 2017, 03:05
@ dishy Merhaba; Uyduruk cevap olmasın dersen ve eğer sabırla okursan sana titreşim (rezolans) hakkında biraz bilgi aktarmak isterim. Titreşim tüm mekanizmaların baş düşmanıdır ve...
Tarih: 09 Haziran 2015, 08:52
Tekrar merhaba. Sabahları oluşan titreşimin sebebi, biliyorsun motorlar soğukta ısınıncaya kadar biraz titreşimli çalışırlar. Ama neden biliyor musun? Daha öncede bir topicte yazdım. Tüm...
Tarih: 09 Haziran 2015, 00:03
Merhabalar.... Yaklaşık 5 yıldır motosiklet kullanırım. Hani çok usta değilimdir elbette. Ama gördüğüm birkaç husus var aktarmak isterim... Hayabusa ile Asya 125T aslında ikiside motosiklettir....
Tarih: 27 Haziran 2014, 23:39
Merhaba; Aslında senin sorularını aşağıdaki gibi sınıflandırabiliriz. 1- 2 ve 4 sübablı motorlar avantaj ve dezavantajları 2- Benzinde oktan sayısının performansa önemi 3- çoklu vites...
Tarih: 19 Mayıs 2014, 11:20
Merhaba; Aslında senin sorularını aşağıdaki gibi sınıflandırabiliriz. 1- 2 ve 4 sübablı motorlar avantaj ve dezavantajları 2- Benzinde oktan sayısının performansa önemi 3- çoklu vites...
Tarih: 19 Mayıs 2014, 11:07
Merhaba; Aslında senin sorularını aşağıdaki gibi sınıflandırabiliriz. 1- 2 ve 4 sübablı motorlar avantaj ve dezavantajları 2- Benzinde oktan sayısının performansa önemi 3- çoklu vites...
Tarih: 28 Şubat 2014, 22:06
Merhabalar; 1- Ön ve arka dişli kullanım amacınıza göre ayrı ayrı değiştirilir. Arka dişli sabit kalmak şartıyla; Ön dişli büyürse son sürate daha düşük devirlerde ulaşılır. her viteste...
Tarih: 10 Şubat 2014, 02:38
http://img42.imageshack.us/img42/8527/42480867.jpg http://img185.imageshack.us/img185/9830/96798232.jpg http://img101.imageshack.us/img101/4362/36372617.jpg...
Tarih: 05 Mayıs 2013, 23:29
Aslında yalpanın şekline bakarsak; yalpa hıza bağlı olarak periyodik artıyor azalıyorsa, düşük hızarda az, yüksek hızlarda fazla ise....lastik, balans, jant eğriliklerine bakılmalıdır. Şayet...
Tarih: 26 Şubat 2013, 23:56
İyi geceler. Balatalarda görüler dengesiz aşınma, kaliper içerisinde birşeylerin yanlış gittiğine işarettir. Kaliper içerisinde marka veya modele göre değişkenlik gösterse de, balataları iten bir...
Tarih: 26 Şubat 2013, 08:03
İyi geceler. Arkadaşların da belirttiği gibi conta yenilenmemiş, yada yenilenme sürecinde eski conta kalıntıları temizlenmemiş olabilir. Ancak civata bağlantılarının üst kısımlarında oluşan yağlanma,...
Tarih: 11 Şubat 2013, 23:57
http://library.cu.edu.tr/tezler/6972.pdf Çukurova üniversitesinde çok güzel bir tez çalışması var. İlgilenen arkadaşların incelemesini öneririm. Ayrıca Gazi üniversitesinde yıllar öncesinde...
Tarih: 10 Şubat 2013, 18:17