adana mtnin muhteşem bici partisi

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
geleneksel hale gelen bici partilerimizden 12.uluslar arası bici festivali görkmeli havayii fişek gösterileri eşliginde Adana Adnan Menderes bulvarında gerçekleşti. Katılan tüm arkadaşlara afiyet olsun teşekür ederiz...






 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
verin gıcığı bi gün gelemedik ya :mrgreen: .çok güldüğünüze eminim, hepinize selamlar :rendeer: ben çalıştığım için gelemedik.
@ahmet ceyhandan tek gelmemişsin bakıyorum, suatla özdende gelmiş.hoşgelmişler :rendeer:.
@muzaffer gelemem diyenden korkacaksın.naaptın abi özel uçakmı kaldırttında yetiştin :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ooo tam kadro toplanmış yaş ortalaması biraz yüksek ama olsun gelemedigime üzüldüm :p

yaw sorması ayıptır ama arada küçük insanlar gördüm kiminler acep :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tüh çok şey kaçırmışız:p Birde fotoğraf çektiğiniz şey biraz daha kalite olsaymış keşke :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
7 tane fotoğraf ne anladık bundan :p

12. uluslar arası bici festivaliniz hayırlı ve uğurlu olsun...güzel buluşma olmuş yine..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar haftalık izin günümü çarşamba günün olarak belirliyorumm,umarım bundan sonraki her çarşama toplantımız geleneksel hale gelir ,hadi bakem motorcularr:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Ahmet se yola çıkmadınnmı daha

kısmet olursa cumartesi sabah yoldayız barış abi


Tüh çok şey kaçırmışız:p Birde fotoğraf çektiğiniz şey biraz daha kalite olsaymış keşke :p

elimizdeki makine buydu fırsatı kaçırmayalım idareten çektik bişeyler


sonuncu resim arada kaynamış ama maaşallah oraya kendi tırmandı nede olsa dayısının yeğeni selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir geceydi,her ne kadar bici sevmesemde arkadaşlarımı gezide göremiyorum bari bicide göreyim dedik,katılım bihayli iyiydi
iso,adaşım,plastik gürselim,mali bidahaki sefer sizleride görmek isteriz burcu bile 5 dakikalığına uğradı sağolsun.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
verin gıcığı bi gün gelemedik ya :mrgreen: .çok güldüğünüze eminim, hepinize selamlar :rendeer: ben çalıştığım için gelemedik.
@ahmet ceyhandan tek gelmemişsin bakıyorum, suatla özdende gelmiş.hoşgelmişler :rendeer:.
@muzaffer gelemem diyenden korkacaksın.naaptın abi özel uçakmı kaldırttında yetiştin :queen:

gürselim uçaktan iner inmez yetiştim...:mrgreen:

ooo tam kadro toplanmış yaş ortalaması biraz yüksek ama olsun gelemedigime üzüldüm :p

yaw sorması ayıptır ama arada küçük insanlar gördüm kiminler acep :p

iki tanesi benim, bir tanesi gürselin :queen: :queen:

Arkadaşlar haftalık izin günümü çarşamba günün olarak belirliyorumm,umarım bundan sonraki her çarşama toplantımız geleneksel hale gelir ,hadi bakem motorcularr:p

bisikletlemi katılacan :mrgreen: yoksa yeni motormu aldın haberimiz yok :queen:
en yakın zamanda motorize olma dileğiyle :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel bir geceydi,her ne kadar bici sevmesemde arkadaşlarımı gezide göremiyorum bari bicide göreyim dedik,katılım bihayli iyiydi
iso,adaşım,plastik gürselim,mali bidahaki sefer sizleride görmek isteriz burcu bile 5 dakikalığına uğradı sağolsun.

kambersiz dügün olmaz gelriz abim ayıpsın:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst