MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
RKS MOTOR
shadowmaster Hakkinda

Temel Bilgiler

shadowmaster Hakkinda
Biyografi:
http://www.senoler.com/kimdir/
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
Kuba SL 200
Mesleği:
Yazar / Yönetmen
Kan Grubu:
B Rh-
İletişim:
senoler@senoler.com

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.432
Günlük Ortalama Mesajlar
2.18
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 18:26
Üyelik
08 Nisan 2015
  1. Merhaba abi superlight la ilgili hazirladigin pdf i anilsayar88@gmail.com adresine atabilirmisin
  2. Hocam selamlar bende aliexpresten senin aynalardan aldim hatta bide yana dogru genisletme aparatindan aldim ama minte edemedim sen yaomistin sanirim bi yol yordam ogretirmisin :)
  3. Ne adresi abi
  4. Fiyat güzel, lastikler için de 500-600 TL ek masraf gerekecek güvenli sürmen için. Motorun servis kaydı olmalı, kime götürüldüğünü öğrenip değişeni var mı falan kontrol edebilirsin.
  5. Abi sana danışmak istedim de sence bu motor nasıl alınabilirligi var mi tabi ustaya götürmekte fayda var ancak siteden bakıldığı kadarıyla nasıl sence ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46981459/detay
  6. Listenize benide eklerseniz sevinirim
  7. Rica ederim, özel mesaj kutum çok dolu şu an silmeye uğraşamıyorum. Buraya kısaca yazayım :)
  8. Değerli kardeşim,
    Başlangıç motoru olarak doğrudan olmaz diyemem çünkü 200 CC ve 13 beygir Arkadaşın mutlaka sürüş eğitimi almalı, mesela Honda GS 2, sonrasında dikkatli ve "akıllı" olursa bu motor ideal. Şu an arkadaşının beklentisi yerine senin gibi bilinçli dostlarının tavsiyesi önemli. CBF 150, 250 vb motor alacak ya da KUBA SL 200. Yeni biri için direksiyon açısı dar bir motor her zaman iyidir özellikle dar ve düşük süratlerde. Bu durumda benim motorla bir tık daha zor gelir manevralar. Ama dediğim gibi bu agresif olmayan mükemmel bir keyif makinesi max hız 110 ve bana yetiyor. Ben motoru 5750'ye aldım şu an fşyatlar uçtu mevsim gereği. Arkadaşının estetik beklentisi de önemli bir CBF asla benimki gibi güzel durmuyor. Satın alma sonrası mutlaka lastikler değişmeli, ayna uzatılmalıdır SL 200'de biraz da süs derse 1.000 TL gider. Geri kalan bütçeyle de full face kask, mont, korumalı pantolon ve eldivene yeter bütçesi.
    Umarım hayırlısı olur, keyifle kal.
  9. Hocam merabalar bi arkadasim sizin motosikletinizden almayi dusunuyo daha acemi egitimler,ekipman ve sifir motorla birlikte 10bin 12bin tl civarinda bi para cekicek, acaba 7000 tl bu motora verilirmi? Size bunu danismak istedim ayrica lastiklerin degismesi gereken bi durum varmi? Benim bu tip motorlar hakkinda pek bilgim yok, yardimci olursaniz sevinirim :)
Toplam ziyaretci mesajı: 9

29 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 29
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu