Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
RoofRoof Hakkinda

Temel Bilgiler

RoofRoof Hakkinda
Yer:
Edirne
Motosikleti:
CRF250L
Mesleği:
ATT
Kan Grubu:
O Rh+

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.533
Günlük Ortalama Mesajlar
1.38
Genel Bilgiler
Son girişi
29 Mayıs 2020 02:18
Üyelik
13 Mayıs 2017

9 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 9 of 9

568 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. skucukyazici
    skucukyazici bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Virajda Hangi Pege Ağırlık Verilir ?
    Keith Code pege basmakla dönüş yapılmaz diyordu videolarında.
    Tarih: 06 Şubat 2020, 12:11
  2. computeus
    computeus bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Yeni Africa 1100
    Birader bu motoru Türk GS'ci tayfa için mi yapıyolar sandın.Adamlar bunla dünya geziyor dağın başında şaft bozulursa tamiri nasıl olacak?
    Tarih: 25 Eylül 2019, 18:55
  3. sey_47
    sey_47 bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Honda CRF 1000L Africa Twin Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı Başlığı
    Bence bi de Tenere 700'ü bekle hocam.O da çok efsane olcak gibi
    Tarih: 05 Temmuz 2019, 10:14
  4. yigozya
    yigozya bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Kahve İçme Makinesi İçin Hangi Markayı Önerirsiniz ??
    Yamaha al kanka keyfine bak
    Tarih: 27 Haziran 2019, 23:14
  5. Gönenç
    Gönenç bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : 1. Köprüde Bakım-Onarım (Süper başladık Hamdolsun - Muhalif gözü ile )
    Ne televizyon,ne gazete ne de gazetelerin internet sitelerinde takılıyorum.Ülkeye savaş açıp her yerini bombalasalar umrumda olmaz.Eskiler der ya ''ülkeyi sen mi kurtaracaksın?'' çok doğru...
    Tarih: 27 Haziran 2019, 12:06
  6. Cyan
    Cyan bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Rodaj olayına inanmamak aptallık değil.MC Garage'ın rodajla ilgili videosu var.Birini canı çıkarana kadar sürüp diğerini kitapçığa uygun halde sürüyolar ikisi de nerdeyse aynı çıkıyor.Ucuz Çinli...
    Tarih: 10 Haziran 2019, 09:34
  7. cenkito
    cenkito bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Çalışıyor hocam sağolasın.
    Tarih: 24 Mayıs 2019, 10:24
  8. atalayalper
    atalayalper bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : CBR250R Satıp R25 Alınır Mı?
    R25 alacağın paraya CBR500R al en azından adam gibi motor kullandım dersin.
    Tarih: 22 Mayıs 2019, 10:05
  9. Furkan_venus
    Furkan_venus bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : R25'den MT09'a geçiş..
    Olur mu hocam 20 sene 125cc 30 sene 126 cc 35 sene 50cc sürüp ondan sonra belki 500cc sürmemiz gerek aslında.
    Tarih: 18 Mayıs 2019, 21:36
  10. Cyan
    Cyan bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Bi 500X getirmediler ki insanlar bunlarla uğraşmasın.
    Tarih: 17 Mayıs 2019, 07:10
  11. Stock Sever
    Stock Sever bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Zincir Gerdirmekten Usanmak
    Ulan zincire de mi vergi geldi lanet olsun
    Tarih: 16 Mayıs 2019, 00:09
  12. Osm@n
    Osm@n bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Zincir Gerdirmekten Usanmak
    Ulan zincire de mi vergi geldi lanet olsun
    Tarih: 15 Mayıs 2019, 15:38
  13. sutlusoda
    sutlusoda bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Zincir Gerdirmekten Usanmak
    Ulan zincire de mi vergi geldi lanet olsun
    Tarih: 15 Mayıs 2019, 15:16
  14. Jemand
    Jemand bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Zincir Gerdirmekten Usanmak
    Ulan zincire de mi vergi geldi lanet olsun
    Tarih: 15 Mayıs 2019, 14:32
  15. peyloride
    peyloride bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Zincir Gerdirmekten Usanmak
    Ulan zincire de mi vergi geldi lanet olsun
    Tarih: 15 Mayıs 2019, 13:50
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu