Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
peypazar43 Hakkinda

Temel Bilgiler

peypazar43 Hakkinda
Yer:
Kütahya
Motosikleti:
Mondial 125 mx Grumble

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
70
Günlük Ortalama Mesajlar
0.02
Genel Bilgiler
Son girişi
31 Mart 2017 02:24
Üyelik
09 Ocak 2014
  1. https://www.bizimmotor.com/cg-200-25...nk-komple-2955 Burdan balansörlü krankı al. Sonra http://www.motorsikletyedekparcasi.com/ bu adresteki adama ulaş. Cg 200 65.5 motor toplamak istiyorum bana uyumlu parça seti hazırlayın de herşeyi ayarlar sana. Cg 200 balansörlü krankım var dersin. Külbütör kapağını da incesinden istersin. Bizim Mx'te subap ayarı için kapağı açamıyosun yoksa. Son olarak da Cg 200 silindirinin yüksekliği 79mm olmalı derim. İkinci verdiğim linkteki coşkun motora güvenebilirsin daha önce ondan da alışveriş yaptım. Siparişim ödemeyi yaptıktan sonra 24 saatten kısa sürede Gaziantep'ten Ankaraya geldi. Gözden kaçabilecek bazı parçalar 250'lik karbüratör, Cg 200 manifolt. Onları da al mutlaka. Ayrıca motoru açmışken şanzımanı yenilemeni kesinlikle tavsiye ederim. Normal Cg 125 şanzımanı eski şanzıman millerine dişli dizerek, Mondial MH Drift şanzımanı ise birebir uyar. Kafana takılan bişey olursa sor.
  2. 8-10-12-13mm motoru yarmak için 14mm ve 17mm de motoru şaseden sökmek için gerekebilir. Lastik çekiç de motoru söküp toplarken bloğa tıklatmak için gerekiyo.
  3. Yüzde 99 sorunsuz hâle geldi motor. Son süratte bi kesilme var ama benzin yetiştiremiyo olabilir benzin hortumu karbüratöre. Benzin pompası takmayı düşünüyorum. Sana vuruntu yapmayacak şekilde bi silindir tavsiye edicem. Benimki üst kapak ile silindir arasına bi sürü conta atmayı gerektirdi. Bu arada parçalar 700-800 lira civarı tutuyo kargo paraları dahil. Haberin olsun.
  4. Linkleri yollarım ama biraz zaman versen nasıl olur :) 1-2 güne yollarım nereden neyi aldığımı. Krank rulmanları hiç değiştirmeden uyuyo. Modifiye yaparken sanayiye hiç gitmedi benim motor. Öyle şeylere gerek yok.
  5. abi sen kendin topladın ya motoru o yüzden soruyom kusura bakma sende :D
  6. http://www.kalyoncumotor.com/mondial...&category_id=0
    http://www.kalyoncumotor.com/cg-kt-k...&category_id=0
    http://www.kalyoncumotor.com/cg-125-...&category_id=0
    http://www.kalyoncumotor.com/mondial...&category_id=0
    Bunları alıcan orjinal haliyle motoru yürütmek için o zaman. Başka parça lazım olursa kendin araştır herşeyi benden bekleme :D parçacı ben değilim sonuçta.
  7. Tamam o zaman gerek yok hocam. Usta söylicek hangi parçalarının alınacağını. Nasıl yaparız Ben sizden yine yardım isticem hocam
  8. Eski silindire 200'lük krank olmaz bu arada onların boyu 69mm oluyo senin 76.4mm'lik silindir alman lazım.
  9. http://www.bizimmotor.com/cg-200-250-modifiye-parcalari
    Burda Cg 200 balansörlü krank var, Cg 200 65.5 silindir takımı var ayrıca yine Cg 200 üst kapak alman lazım. Subap şişleri, silindir saplamaları Cg 200 için özel olmalı. Külbütör kapağını da değiştirmen gerek yeni kapakta katalizör deliği olmayacak. Motor içinde dişli dağıldıysa şanzımanı da berbat etmiştir haberin olsun.
Toplam ziyaretci mesajı: 9

5 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 5 of 5