Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
ozaktasi Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
27 Ocak 1965 (55)
ozaktasi Hakkinda
Biyografi:
Tamamen Motorcu
Yer:
Kilis-Nizip Belkıs Trafo
Motosikleti:
HondaCB900F,HondaCBR125,Kymco Süper8,Sym Xs125
Mesleği:
Elektrik Teknisyeni
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
05352161626

İletişim


Mesajlaşma & Chat

ozaktasi adlı üyeye ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.466
Günlük Ortalama Mesajlar
0.25
Genel Bilgiler
Son girişi
17 Ağustos 2011 02:55
Üyelik
16 Temmuz 2004
  1. abi özümüz bu lafımızı esirgemeyiz...
  2. iyi günler dilerim. size ufak bir sorum olacaktı. ben de cbr 125 bekleyenlerdenim. siz sym xs 125 de kullanıyordunuz. maddi olarak sıkıntım yok. ama cbr ile sym arasında çok büyük fark var mı hangisini önerirsiniz. zaten 1-2 sene kadar kullanıp 250 sekmesine çıkacağım yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
  3. abi sen zippo yu tanıyomusun numarası felan var mı sende
  4. Naber abi nettin...
  5. Cbr 125 :)
  6. slm merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir ben istanbuldan mustafa sizin gsr 600 e talibiz müsait zamanda bi görüşebilirmiyiz 0532-632-21-10
  7. selamun aleyküm reis nasılsın...nerelerdesin...
Toplam ziyaretci mesajı: 7

2 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2

2 Beğeni

  1. erhan540
    erhan540 bunu beğendi, post by ozaktasi Açık thread : Suzuki GSR 600 Vs Yamaha Fz6 Fazer
    Tamamen hayal ürünü..Fazer GSR nin tozunun zerresine dahi yetişemez..Bide aynadan bakacak ha..Güliyim bari..Ben GSR yi beğenen bir kişi değildim,,şartlar gereği aldım,,iyiki almışım...
    Tarih: 27 Ağustos 2014, 19:36
  2. delifırtına
    delifırtına bunu beğendi, post by ozaktasi Açık thread : Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Bende CBR 125 hastasıyım arkadaşlar..Şunu anlatamadık kimseye bu makinayı hız makinalrıyla büyüklerle karşılaştırmayın..Bu makina Racing görünümlü rahat oturumlu çok kaliteli çok az yakıt tüketen...
    Tarih: 27 Kasım 2013, 06:01