Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
Öz_Musti Hakkinda

Temel Bilgiler

Öz_Musti Hakkinda
Motosikleti:
Yamaha MT-25

İmza


“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.247
Günlük Ortalama Mesajlar
0.68
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 23:44
Üyelik
19 Ocak 2016
  1. Selamun aleyküm hocam ben hero hunk 150 kullanıyorum, kuryelik yapıyorum, ikinci el aldığım için kendi lastiği miadını doldurmuş durumda, anlas winter grip 2 ölçü olarak arka lastik 1cm kısa. Kullanımda Bi sorun yaşandınmı? Kimi ebat farkı sorun olur demiş, kimisi olmaz demiş. Lastikçide büyük tak küçük takma dedi! Yardımcı olursanız sevinirim.
Toplam ziyaretci mesajı: 1

27 Beğeni

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
  1. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by tommygun Açık thread : İlk Ciddi Kazam
    Üstat aslında demek istediklerin çok doğru, yazı dilinde bazen mesajlar farklı algılanabiliyor. Muhtemelen şu an başına gelmekte olan o. Lakin anlatmak istediğin şeylerin altına imzamı atarım.
    Tarih: 28 Ekim 2020, 21:09
  2. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by furkansevke Açık thread : Bıktım artık işini çok bilen ustalardan | YAMAHA REZALETİ
    Yağ, Yağ filtresi, Hava filtresi, 2 buji değişimi 5 saat sürdü. 11 de verilen randevuya gittim 17'de çıktım. Birde trip yedim sen burda mı bekleyeceksin diyo :P Bekliycem tabii ki taşlama makinesinde...
    Tarih: 06 Eylül 2020, 21:26
  3. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by toprakg Açık thread : 34 UT 7924 Bulgurlu Duke 250 çalındı.
    Arkadaşlar motor bulundu teslim alındı polisimizin ve bekçi abilerimizin desteği ve yardımı büyük rol oynadı detayları paylaşacağım. https://i.hizliresim.com/V99gAy.jpg
    Tarih: 22 Ağustos 2020, 21:38
  4. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by Selami27 Açık thread : Dişiliğini kullanıp kişiliğinden olanlarda bugün.
    Dört dörtlük yazmışsınız bence de bu arkadaş kadın falan değil. Eğer ki öyleyse cinsiyetini kullanmaya çalışan kendisi oluyor zaten açtığı bütün başlıklarda kadın olduğuna dair vurgusu var.
    Tarih: 06 Temmuz 2020, 11:31
  5. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by HRider Açık thread : Allah kuryelere sabır versin
    Arkadaşlar bugün arkadaşın motorunu servisten almaya gittik. Ben servisten çıkan motora bindim, gidiyoruz hiç sıkıntı yok. Motosikler: Honda Spacy. Orta şeritten gayet makul hızlarda gidiyorum 75-80....
    Tarih: 26 Haziran 2020, 09:27
  6. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by baranos Açık thread : Makinayı çaldılar Yamaha - xj 6
    Hocam geçmiş olsun, nasıl çalındığını da belirtirseniz bizler için de örnek olmuş olur.
    Tarih: 10 Mayıs 2020, 17:36
  7. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by arndiol Açık thread : Motosiklet Sürücüleri Duyarsız mı?
    Senle muhattap olmaya değmez, malum parti trolleri gibisin. Biliyormuş gibi konusup aslında bilmiyorsun. Muhtemel tek bildiğin motosiklet ve insanlara saldırmak. Cocukca veya değil, benimle...
    Tarih: 25 Mart 2020, 15:04
  8. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by arndiol Açık thread : Ucuz Ama Yüksek Korumalı Kask Önerisi?
    birazdan mt revenge takacağına kafana yogurt kabı tak diyenler gelir. ls2 den sonra mt i de begenmiyor milletimiz :cherry: 130 bine kadar fiyatı cıkan bir motor alırken kaskı 1500 olarak...
    Tarih: 06 Mart 2020, 11:06
  9. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by espresso Açık thread : Motoru tek başına satmaya gideceğim başıma bir şey gelir mi?
    Çok güzel özetlemiş, buna bir de ben ilave yapayım, EFT işlemi anlık olmuyor, EFT yaptım al dekont diye gösterirse hemen inanma, para senin hesabına geçene kadar EFT talimatı iptal edilebilir, yani...
    Tarih: 30 Ocak 2020, 10:54
  10. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by YsNLzTrK Açık thread : Kış için olmazsa olmaz dediğiniz, hayat kurtaran ekipmanınız nedir ?
    Benim kış için olmazsa olmazım; Tucano Urbano Panta Fast
    Tarih: 30 Aralık 2019, 11:16
  11. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by toreador Açık thread : Ne yapmam gerekiyordu ?
    Mahallelerde havlayan her sokak köpeğinin huzuruna çıkmak konusunda nasıl heyecanlı ve azimli değilsek, bahsettiğiniz olaydaki sokak hayvanının da çağrısına kulak vermemek oldukça mantıklı bir durum.
    Tarih: 14 Ekim 2019, 14:28
  12. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by Volkan76 Açık thread : Anlas TOURNÈE Lastik hakkında
    4 gün önce bir çift Anlas MB-34 1219 aldım. Tap taze yani, 20% de indirimli. Motosikletin üzerindeki orjinal kbf lastiklerle kıyaslanamaz. Lastikcide taktırırken, mt-25 için ön arka metzeler marka...
    Tarih: 30 Nisan 2019, 12:25
  13. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by freewill Açık thread : Anlas TOURNÈE Lastik hakkında
    Merak eden arkadaşlar için 20bin km tecrübemi aktarayım. Öncelikle Adam gibi birisinin takması lazım ve balans şart. Ben geçen yıl almıştım hatta 16 ay felan oldu galiba. O zamandan bu yana üretim...
    Tarih: 29 Nisan 2019, 11:49
  14. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by MahmutBiner Açık thread : Kasklarda Raf Ömrü Gerçek mi Satış Stratejisi mi?
    Kask konusunda çok bilgisiz ve bilinçsiz durumdayız. Kaskın ömrünü yorumlayabilmek için plastik, lastik, tekstil ve fiber sanayi alanında uzman olmak gerekir. Bu konuda çok hassas ve araştırmacıyım...
    Tarih: 12 Nisan 2019, 10:07
  15. Öz_Musti
    Öz_Musti bunu beğendi, post by Nikkfurie Açık thread : Motosikletlilere Sinir Oluyorum
    motosikletin marka veya fiyatı önemli değil ben hobi olarak hafta sonu motosiklet kullananların hepsine sinir oluyorum , uzun süre kapalı yerde kalıp bostana yayılan danalar gibi trafikte sağa sola...
    Tarih: 19 Mart 2019, 10:45
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu