Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM
Onurhan D Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
30 Mart 1994 (26)
Onurhan D Hakkinda
Yer:
İzmir
Mesleği:
Öğrenci
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
onurhandemircioglu21@outlook.com
Ad Soyad:
Onurhan Demircioğlu

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.459
Günlük Ortalama Mesajlar
0.63
Genel Bilgiler
Son girişi
19 Kasım 2020 14:42
Üyelik
24 Ekim 2014
  1. İyi aksamlar :) motosiklet mi arıyorsunuz
  2. :D :D Sana da iyi geceler :)
  3. Hoş buldumm. :)) Dolaşıyorum öyle arada uğrarım yine ;) :D şuan uyku vakti biraz daha gecikirsem çift çift görmeye başlycm :D sana iyi geceler :)
  4. oo hoş geldin,Aleykümselam :) Uğra arada bi beklerim :D
  5. Bi profiline girip selam çakıyım dedim :) arada kontrole gelirim :P hadi eyvallah ..
  6. Onurhan sen eğitime gideceğim diyodun, gittin mi? Gitmediysen ben de kervana katılayım diyorum :)
Toplam ziyaretci mesajı: 6

14 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 14
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

592 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. birbilent
    birbilent bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motosiklet in bayanlar uzerindeki etkisi
    Araba daha çok etki yapıyor üzerilerinde,emin ol :)
    Tarih: 18 Temmuz 2019, 13:55
  2. HRider
    HRider bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motosiklet İle Gazlayarak Yanlama Nasıl Yapılır?
    Hiç bişe yapmana gerek yok izmire geliyosun ve bu mükemmelmasfaltta motor bu işi kendi hallediyot merak etmr :D
    Tarih: 01 Haziran 2019, 14:55
  3. espresso
    espresso bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Üniversiteli kızlar hakkında (bir emlakçının gözünden)
    Yeni üniversiteyi bitirmiş olarak ve son 2 yılımı öğrenci evinde geçirmiş biri olarak bende bir şeyler yazayım. O kadar saçma düşünceler var ki aslında dışarıdan bakıldığında.Mesela biz 3 erkek...
    Tarih: 01 Mart 2019, 15:11
  4. mehmetk12
    mehmetk12 bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Askere Yedek Subay Olarak Gitmek
    Dün tecilimi bozdum ve yedek subaylığa da başvurdum,mayıs celp dönemi için.Artık hayırlısı.Yorum yazan herkese teşekkür ederim.
    Tarih: 24 Ocak 2019, 08:34
  5. Kazım TOKMAK
    Kazım TOKMAK bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Askere Yedek Subay Olarak Gitmek
    Emek verip,vakit ayırdığınız ve bu kadar detaylı yazdığınız için teşekkür ederim.
    Tarih: 21 Ocak 2019, 16:30
  6. Kazım TOKMAK
    Kazım TOKMAK bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Askere Yedek Subay Olarak Gitmek
    Açık konuşayım tabiki de Allaha şükür vatanıma bağlı milli duyguları ağır basan bir insanım.Ama şuan ki askere gitme isteğim kesinlikle vatan millet sakarya hurraa anlayışı değil.Üniversite okurken...
    Tarih: 21 Ocak 2019, 16:29
  7. frankestayn1
    frankestayn1 bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Senet İle Motor Almak İstiyorum ?
    Senetle almaya değmez alacağın 3 kuruşluk mala 6 lira fiyat çrkerler üstüne taksitte yüzdelik faiz uygularlar.Her ay onun taksitine vereceğin parayı biriktir peşin olarak gönlünden geçen bi motoru...
    Tarih: 03 Ocak 2018, 13:41
  8. pintus
    pintus bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motoran Crazy 125 İncelemesi(Resimli)
    Geçen ay aldığım crazy 125'in inceleme yazısını hazırlamak istedim çünkü gerek forumda gerekse internette diğer modellere göre daha az bilgiye sahip.1 ayda 1150 km oldu.Bilmiyorum belki de inceleme...
    Tarih: 06 Temmuz 2017, 01:55
  9. aonal
    aonal bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : GÖZ ÇİZDİRME LAZER AMELİYATI??
    Abim geçen sene oldu.Ameliyat çok kolay 10 dakika sürmüyo ve hiç bişey hissetmiyomuşsunuz.Çıktıktan sonra 3 ay boyunca göz damlası kullanıyosunuz.2,75 astigmat 2.5 miyoptu.Şuan çok iyi hiçbir...
    Tarih: 30 Haziran 2017, 11:38
  10. sxysl
    sxysl bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motoran Crazy 125 İncelemesi(Resimli)
    Sizinde hayırlı olsun.Benim motorda öğleden sonra sırf güneşin altında bağlı kalıyor ama ben tıslama,benzin kokusu gibi bi durumla karşılaşmadım.Ama bu sıcakta benzin uçabilir. Drift hiç...
    Tarih: 22 Mayıs 2017, 15:54
  11. sxysl
    sxysl bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motoran Crazy 125 İncelemesi(Resimli)
    Geçen ay aldığım crazy 125'in inceleme yazısını hazırlamak istedim çünkü gerek forumda gerekse internette diğer modellere göre daha az bilgiye sahip.1 ayda 1150 km oldu.Bilmiyorum belki de inceleme...
    Tarih: 22 Mayıs 2017, 15:53
  12. osiosborn
    osiosborn bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : ALMANYADA KİRA ,ELEKTİRİK, SU...(ASGARİ ÜCRETLE GEÇİNİLİRMİ)
    2023 te musluklardan bor akacak kardeşim Alamanya dediğin kim köpek:queen:
    Tarih: 18 Mayıs 2017, 22:46
  13. hasmet
    hasmet bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : ALMANYADA KİRA ,ELEKTİRİK, SU...(ASGARİ ÜCRETLE GEÇİNİLİRMİ)
    2023 te musluklardan bor akacak kardeşim Alamanya dediğin kim köpek:queen:
    Tarih: 18 Mayıs 2017, 20:28
  14. Aspava38
    Aspava38 bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : İzmir'de motosiklet kiralama
    Biz araba kiralarken adamın yanında arabanın etrafında dönerek videoya çekiyoruz ki bizden kaynaklı olmayan bişeyi bize kitlemesinler diye.Motor kiralarken de bence adamın yanında videoya çekin. 2...
    Tarih: 29 Nisan 2017, 16:37
  15. tarhkan
    tarhkan bunu beğendi, post by Onurhan D Açık thread : Motoran Crazy 125 İncelemesi(Resimli)
    Geçen ay aldığım crazy 125'in inceleme yazısını hazırlamak istedim çünkü gerek forumda gerekse internette diğer modellere göre daha az bilgiye sahip.1 ayda 1150 km oldu.Bilmiyorum belki de inceleme...
    Tarih: 01 Nisan 2017, 15:02
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu