Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
oktay299 Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
05 Aralık 1991 (32)
oktay299 Hakkinda
Yer:
ANKARA
Mesleği:
İnşaat Teknikeri
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


Bilge Kişi Gökteki Ayı Gösterir; Aptal İse Onun Parmağına Bakar.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
159
Günlük Ortalama Mesajlar
0.03
Genel Bilgiler
Son girişi
23 Mayıs 2021 00:03
Üyelik
18 Şubat 2009
  1. ınsallah sonuc bızım ıcın olum olmaz. fkt ben bu olum olayından sonra baya dıkkatlı olmaya basladım cok yavas gıdıyorum en ıyısıde bu olsa gerek
  2. tsk ederım ank nato yolundayım ama bende gerı satmayı planlıyorum cunkı Murat DOGANAYIN olum haberı benı motordan ıyıce soguttu :(
  3. ewet mct yı yenı aldım
Toplam ziyaretci mesajı: 3

1 Arkadaş

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1

5 Beğeni

  1. jimi_hendrix
    jimi_hendrix bunu beğendi, post by oktay299 Açık thread : Yamaha R25 Yeniden Servise Çağırılıyor !!
    Bence bu durumda Yamaha'nın aşağılanması değil, takdir edilmesi gerekiyor.Sonuçta her markanın her modelinde olabilir bu tarz şeyler.Örneğin, sıfır CBR1000RR'ın henüz mağazadayken debriyaj ile ilgili...
    Tarih: 19 Şubat 2017, 18:11
  2. Kokusmusadam
    Kokusmusadam bunu beğendi, post by oktay299 Açık thread : Neden CBR250? Neden R25?
    Tasarım konusuna girmeden teknik açıdan yorum yapacak olursak; R25 için; Çift silindir 250cc 35,5 hp 22,6 nm tork , strok(silindir yüksekliği) düşük olduğu için alt devirlerde tork düşük olup üst...
    Tarih: 21 Şubat 2016, 23:16
  3. gokberk6426
    gokberk6426 bunu beğendi, post by oktay299 Açık thread : ilk motorum KTM RC 250 kavuştuk sonunda :)
    hayırlı olsun güle güle kullanın.Kazasız sürüşler dilerim
    Tarih: 21 Şubat 2016, 19:45
  4. ybalci
    ybalci bunu beğendi, post by oktay299 Açık thread : Neden CBR250? Neden R25?
    Tasarım konusuna girmeden teknik açıdan yorum yapacak olursak; R25 için; Çift silindir 250cc 35,5 hp 22,6 nm tork , strok(silindir yüksekliği) düşük olduğu için alt devirlerde tork düşük olup üst...
    Tarih: 21 Şubat 2016, 19:10
  5. fazil
    fazil bunu beğendi, post by oktay299 Açık thread : Neden CBR250? Neden R25?
    Tasarım konusuna girmeden teknik açıdan yorum yapacak olursak; R25 için; Çift silindir 250cc 35,5 hp 22,6 nm tork , strok(silindir yüksekliği) düşük olduğu için alt devirlerde tork düşük olup üst...
    Tarih: 21 Şubat 2016, 18:08