MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Okan Sinan Ocan Hakkinda

Temel Bilgiler

Yaş
48
Okan Sinan Ocan Hakkinda
Biyografi:
GS1-GS2-GS3 , ADAC ,A.R.A.Gold Member , RoSPA Roadar Gold, RoSPA Advanced Instructor, IAM
Yer:
Ankara
Motosikleti:
Yamaha FJR1300AE
Mesleği:
Elektronik Mühendisi
Kan Grubu:
O Rh+
Ad Soyad:
Okan Sinan OCAN

İmza


DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2.571
Günlük Ortalama Mesajlar
0.83
Genel Bilgiler
Son girişi
Bugün 01:19
Üyelik
17 Mayıs 2009
  1. Merhaba hocam,size bir şey danışmak istiyorum.
  2. İyi akşamlar. Eğitimleriniz devam ediyorsa iletişime geçebilir misiniz?
  3. iyi gunler ben muhammed ali, Ankara'da motor dersi veren kurslari arastirirken forumda yorumunuzu okudum bir ogrenci arkadasa gonullu egitim vermeyi teklif etmissiniz. Hala egitim veriyor musunuz acaba
  4. estafirullah abi o imza işi bizi bozar yahu :)
  5. Hocam Saygılar,
    birkaç sorum olacak.
    5 mayıs eğitimi hangi saatler arasında olacak ? ücreti ne kadar? katılımcı listeniz doldu ise bir sonra ki eğitimi ne zaman düşünüyorsunuz?
    kendi motorumuzla geliyoruz sanırım
    Daha öce yamaha da güvenli sürüş eğitimi-1 almıştım. hepi topu 2.700 km yol yaptım. İstanbul-Ankara arası gitmişliğim var dönmüşlüğüm yok : )
    korku çizgilerim çok bariz.
  6. Aradığınız motordan Adana da bir tane var sanırım , gök mavi , km. düşük, yani aradığınız motor K serisiyse tabi,
    gelirseniz mutlaka görüşelim
  7. :> Abi yemişsiniz sucukları bol bol, bilmiyorum artık...) Buarada ben de hafta sonu biraz şehirler arası dolandım. Açıkçası özellikle eğitimde konuştuğumuz oturuş pozisyonunun faydasını çok gördüğümü söylemeliyim +)
  8. Okan abi bi arkadaşımız senden kurs almak istiyor nasıl yaparız ve nasıl senle irtibat kurarız eğer yardımcı olabilirsen sevinirim sevgiler :)
  9. valla ne hocaymışsınız mesaj atıyorum cevap bile vermiosunuz üzüldüm valla:-)
  10. merhabalar...
Toplam ziyaretci mesajı: 18
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

49 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 49
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu