Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
metci Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
21 Kasım 1986 (32)
metci Hakkinda
Yer:
Afyonkarahisar
Motosikleti:
Honda CBR 250R
Mesleği:
Sınıf Öğretmeni
Kan Grubu:
A Rh+
Ad Soyad:
Mehmet

İmza


”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.786
Günlük Ortalama Mesajlar
0.46
Fotoğraflar
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
2
Genel Bilgiler
Son girişi
04 Eylül 2019 21:08
Üyelik
05 Şubat 2009
  1. slm gene ben :) yav mehmet gardeş. anahtarları aldım yollıcam sanada senin tel benim eski telefonda kalmış..benim numarama mesaj atarmısın emaneti yollıyım bu arada kandilin mubarek olsun hoşçakal :)
  2. Olur mu abi öyle bir şey olursa durum bana ait zaten, bana motor getiriyor olmasan zaten ceza söz konusu olmayacaktı ;)
    Bu arada zaten bana gelen ceza vs yok şimdilik :)
  3. mehmet kardeşim aklıma takıldı sana gelirken radara felan girmiş olabilirim.gezici yada kamera eğer öyle bir durum olursa lütfen haberim olsun cezamdır çekerim...:)
  4. mehmet kardeşim pm den..açık adresini yada aras kargo subesinin bilgilerini yollarmısın..veyada senin istediğin gibi...gönderi yapayım gerçi anahtarı almaya gitmedim ama hazırlık olsun :) hoşçakal...
  5. İzledim abi, senin için bir daha izledim :)
    Çok araştırdım dediğim gibi, doğru seçim yaptığıma inanıyorum :)
  6. http://www.youtube.com/watch?v=o2RNBkYkTN8

    izledinmi bilmiyorum ama bi bak :)
  7. @mezit; geldi bakıyorum :)
  8. mesajım geldimi
  9. gicikmisin olum neden ozel mesajlarin kapali?
    Sana bir haberim var. :)
Toplam ziyaretci mesajı: 19
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

73 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 73
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu