Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
kyagmur Hakkinda

Temel Bilgiler

kyagmur Hakkinda
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
BAJAJ F250
Kan Grubu:
A Rh+

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
382
Günlük Ortalama Mesajlar
0.08
Genel Bilgiler
Son girişi
29 Şubat 2024 10:38
Üyelik
21 Ocak 2011
  1. Hava ayarı forumda yazdığı gibi sıkıp 2.5 tur açıp oralarda ileri geri oynayarak yapılır. Hava ayarında iki husus var, birisi gaz kolunu çevirdiğinde motor devirlenirken ne çok nazlanmalı ne de birden aşırı devirlenmeli. Orta karar bi ayar yapıcan ona göre. İkinci husus ise gaz kestiğinde motorun hemen gazı bırakması, gazı bırakmıyosa hava ayarı ve rölanti hatalıdır. Motoru böyle sürmek hem tehlikeli hem de rahatsız olur. Egzoz patırdamasına çok takılma, bu motorlar böyle. Benimki tam gaz hızlanıp sonra gaz kestiğimde yavaşlarken egzoz bile patlatıyor. Devir yükseldiği zaman kesilme yapıyorsa muhtemelen fakir karışımla çalışıyodur motor, benzini artırman bunun için havayı kısman gerek.
  2. pedal oynuyor ama vites geçmiyor evet debriyaj manetide sanki uzuyormu desem anlamadımsıkıyorum hiç ayırmıyor gibi , ama 80 km ile gidince motor 6.000 deviri geçmesin bu sorunların hiç biri olmuyor istersen fizana git. şimdi diyeceksin sende 80 ile git ama 150 cc motorlar bile geçiyor beni scooter bile geçiyor üstad 200 lük diye aldık motoru anlayamadım gitti patron bir el at bu konuya sana zahmet ne yapayım ne edeyim
  3. Vites pedalı hareket ediyor mu viteslerin geçmediği durumda ? Yoksa pedal oynuyor ama vites mi değişmiyor. Debriyaj ayarına bakın diyicem ama debriyajsız da vites değişebiliyor motorlarda. Motor yağı azaldığı ve eskidiği durumda da zor geçer vitesler. Zamana bağıntılı olarak vites geçmeme olayını hiç duymadım. 10 dakika bekleyince viteslerin geçmesini.
Toplam ziyaretci mesajı: 3

4 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 4 of 4