Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
Jubaa Hakkinda

Temel Bilgiler

Jubaa Hakkinda
Yer:
Amerika,CA
Mesleği:
IT ve bilg. muhendisligi ogrencisi
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


We are many...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.112
Günlük Ortalama Mesajlar
0.27
Genel Bilgiler
Son girişi
10 Aralık 2016 11:22
Üyelik
17 Kasım 2008
  1. nerelerdesin lan vefasız...
  2. benım ramlar ddr2 oldugu ıcın gddr 5 ekran kartı da alsak tam verım alamayız sanırım... ramlari de simdilik değiştiremem.... gddr3 ekran kartı alsam alsam yeterlı bana...
    POWERCOLOR HD5570 GDDR3 2GB 128Bit ATI Radeon DX11
    HD5570 GDDR3 1GB 128Bit ATI DX11 gibi.... xp yi kursam daha mı ıyı olur yanı.... oda 32 bit var...
  3. maaşımı bi alayımda ddr3 bi ekran kartı alcagım... win7 nın sistemime verdiği puana iki ekranda da baktım da... onboarda ekranda 2.7 puan...
    9400 gt de 4.4 puan verdi...zaten ekran kartı alana kadar oyun oynamayacagım.... şuan 64 bit yüklü.... herşey gene aynısı gibi... :)))
  4. mrb lar abi...
    anakartın onboard ekran kartını kullansam ge force 9400 gt den daha mı iyi olur acaba....
    Integrated ATI Radeon HD3000
    Support Maximum shared memory up to 1024 MB
    Supports RGB with max. resolution 2048 x 1536 (@85Hz)
    Hybrid CrossFireX™ Support (For Windows Vista only)
    *Refer to www.amd.com for the Hybrid CrossFireX selected GPUs
  5. ali ne oluyo bu MT ye yaa Fake haber dolu =)
  6. juba mrb elinde cbr 125 için servis manuel var mı ?
  7. canım geldiğinde haberim olsun mutlaka.....
    bu arada hikmetle görüşebiliyomusun ben bi süredir görüşemiyorum bakmıyo tflarına açıkcası merak ediyorum. görüşüyosan bi zahmet arasın beni ya bi söyliyiver sana zahmet
  8. Yok artik valla cok uzakta kalmisim ya ben burda gormuyorum gorursen dilaver abiyi ve ayfer ablayi benim yerime kutla ufakligida op.
    Cem abiyede selam soyle.
    Az kaldi gun sayiyorum artik inince yeri opucem o kadar ozledim.
    Hikmet te askerden geldi onu da islatmis oluruz hem bulustugumuzda.
  9. ayfer ve dilaverin bi kızı oldu :) görsen öyle tatlıki maşallah :)
    cem? aparatmı hell 24 mü? hellin geçen dogum gününü kutladık aparat ikinci baharda :)
    sen gelde milleti toparlamak kolay zaten hep birlikteyiz.
    hikmetle arada çınlatıyoruz kulaklarını :)
  10. Iyiyim Cagla ablacim sen nasilsin?
    Bu arada Aralik sonunda geliyorum ozledim herkesi sen cem abi dilaver abiyle ayfer abla ne sesiniz ne yuzunuz var burda goremiyorum gelince biseyler yap topla milletide bi yuzunuzu goriyim.
Toplam ziyaretci mesajı: 15
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

10 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 10