Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
jackonbir Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
03 Mart 1981 (39)
jackonbir Hakkinda
Biyografi:
i m a good man
Yer:
istanbul
Motosikleti:
hondabeat > cbf150 > twsapache > cbf150 > NC700 >
Mesleği:
karışık
Kan Grubu:
A Rh-
İletişim:
0532 785 03 58
Ad Soyad:
veysel karakuş

İmza


harley is making love with davidson

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.115
Günlük Ortalama Mesajlar
0.34
Fotoğraflar
Toplam Albüm
2
Toplam Resim
6
Genel Bilgiler
Son girişi
16 Ekim 2018 12:19
Üyelik
23 Mayıs 2011
  1. slm bu benım gurubum uye olursanız sevınırım :) https://www.facebook.com/groups/198955263586250/
  2. Selam Veysel

    Buralardayım arada bir bakınıyorum foruma.
    Tel 0533 696 09 74
    kendine iyi bak görüşürüz.
  3. Merhaba boyun kaç acaba hiç kullanmadığım bufalo derisi korumalı montum var 1.85 civarıysan olabilir.
  4. .............................
  5. barış52 adlı uyemizde birtane shadow var satılık enjeksiyonlu temiz garaj motoru olduğunu biliyorum agzına kadarda aksesuarlı bir temas kurarsanız tavsiye ederim telefonu 0532 621 26 94
    selamlar
  6. kusura bakma geç gördüm ben 21 yaşındayım ismim alparslan sabah kaç gibi çıkacaksınız ne kadar erken gidersek o kadar iyi fazla sıcaklarda benim motor sık dinlenmeye ihtiyacı olabilir
  7. Slm
    Veysel
    pazar sana eşlik edebilirim. bende başakşehirde oturyorum. hatta akşam tanışabiliriz 8 den sonra evde olurum. 0533 696 09 74
    Adım alpay yaş 35

    görüşmek dileğiyle
  8. pazar günü sabah çok erken yola çıkacağım senin içnde bi mahzuru yoksa
    bu arada yaşın kaç ve ismin gelmeden tanışalım
    ben veysel 30 yaşındayım inş.gidersek keyifli bir yolculuk olur
  9. 0544 778 27 11
Toplam ziyaretci mesajı: 9

17 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 17
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

1505 Beğeni

1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu
  1. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by The Dude Açık thread : Acı haber, 000000 nickli Sinan kardeşimizi kaybettik
    evvel giden ahbaba selam olsun, sırasını bilseydi iyiydi.
    Tarih: 11 Ekim 2018, 11:59
  2. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by zekeriyaimam Açık thread : Yenihavalimanın Açılışın da Sofuoğlunun da Dahil Olacağı Dev Yarış
    F-16 da olsun F1 de http://store.donanimhaber.com/25/d3/9a/25d39a38d6836466eaeada8ed917066b.jpg
    Tarih: 21 Eylül 2018, 16:39
  3. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by bektanist Açık thread : En sevdiğiniz ve sevmediğiniz vlogger'lar...
    Vat bee koca forum berenari den bahsetmemis forumda uye olmasida cabasi ben severim berenariyi.
    Tarih: 19 Eylül 2018, 13:38
  4. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by Blur Açık thread : En sevdiğiniz ve sevmediğiniz vlogger'lar...
    Kolaçan motovlog u unutmayalım
    Tarih: 19 Eylül 2018, 13:38
  5. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by karaca3 Açık thread : Bana ve Motosiklet.net ailemize hayırlı olsun :) Pulsar 150Ns Black
    Hayırlı olsun.iyi günlerde kullanın Motoru sıkıştırma dan kullanırsanız size uzun süre hizmet eder.
    Tarih: 18 Eylül 2018, 12:14
  6. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by tommygun Açık thread : Borusan Otomotivden Bmw Motosikletlerde Kampanya..
    Fiyat lisesine bakarken laptop dondu, ekran kartım bu stresi kaldıramadı.
    Tarih: 18 Eylül 2018, 11:15
  7. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by Jemand Açık thread : Motoru Salona Süs Olarak Koymak
    haşmet agam, bu yalanır
    Tarih: 13 Eylül 2018, 14:13
  8. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by oktay33 Açık thread : İnsanlık ölmemiş ..
    30 Küsür yıldır ticaret ile uğraşıyorum. İyi , kötü ve hatta çok kötü zamanlarımız oldu. Ama Helal para kadar iyi bir şey yok. Yıllar evvel, bir adam ve oğlu İzmir'de kağıt ambalaj işi...
    Tarih: 10 Eylül 2018, 12:27
  9. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : İnsanlık ölmemiş ..
    aynısı banada olduydu, ruhsatı düşürdüm ve ertesi gün bir baba oğul nasıl olduysa evi buldular getirdiler. bir poşet fındık verdik yolladık. tokat reşadiyeliydiler. tokatlılara bakış açımı...
    Tarih: 10 Eylül 2018, 12:24
  10. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by Anfibi Açık thread : Nc750 dtc x vs benelli trk 502 arasında kaldım arkadaşlar.
    iyi günler hocam tercihler öncelikle tercihleriniz güzelmiş benimde son 3 senedir gözüm nc750 x serisinde.NC yi kullandım güzel dengeli ve şehir içi kullanılabilen bir motosiklet parça kalitesi güzel...
    Tarih: 08 Eylül 2018, 12:13
  11. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by gursus Açık thread : Aliekspress ten gelmeyen ürünler ( PTT ciler mi haciliyor )
    Arkadaşlar geçen hafta öğrendiğim bilgiyi aynen paylaşıyorum..... bundan bir buçuk ay önce 5 tane farklı farklı ürün aldım.Bunlardan 2 tanesi takip edilebilirdi takip nosu var yani diğer 3 ü...
    Tarih: 05 Eylül 2018, 17:57
  12. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by DesAres Açık thread : 00:00 sıraları E5 kasıtlı çarpma sonucu trafik kazası
    Çok geçmiş olsun o aracın plakasını mobese tarzı kameralarla almaya çalışın dava açın gerek maddi hasarlar olsun, gerekte bu aracın kasıtlı kazaya sebebiyet vermesi yüzünden yaşadığınız psikolojik...
    Tarih: 05 Eylül 2018, 10:41
  13. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by yerileyeksan Açık thread : Sabah namazı etkinliği [2 Eylül Pazar]
    Eyvallah, sizinle iletisime geçeceğim. Motosiklet camiasinda böyle etkinlikler pek rastlanilir değil. Allah yapanlardan razi olsun. Selamlar.
    Tarih: 01 Eylül 2018, 13:56
  14. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by Samet Ağır Açık thread : Şişirilmiş Hasar Kaydı Muhabbeti
    Şunu bilin. Pert kayıtlı araç alınmaz Binici ağır hasarlıyı alabilir. Sebebi şu. Misal arabanızın değeri 80 bin lira ve önden vurdunuz hava yastığı da açıldı ve tampon radyatör kaput ön panjur...
    Tarih: 30 Ağustos 2018, 13:06
  15. jackonbir
    jackonbir bunu beğendi, post by Keoma Açık thread : Şimdilik bu sevdadan vazgeçiyorum .
    Sattım ben motoru.Şimdi bisiklete biniyorum kafa rahat miss
    Tarih: 30 Ağustos 2018, 09:56
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu