Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
ixeywent Hakkinda

Temel Bilgiler

ixeywent Hakkinda
Yer:
Muğla
Motosikleti:
TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
Mesleği:
boş gezenin umut vaadeden kalfası
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.350
Günlük Ortalama Mesajlar
0.27
Genel Bilgiler
Son girişi
08 Ağustos 2013 09:47
Üyelik
13 Ağustos 2008

2 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2

25 Beğeni

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
  1. demirkask
    demirkask bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    merak etme sağır olmaz. ama o 2000 km çok 1000 km 5000 rpm yi geçme sonra asıl gitsin.
    Tarih: 09 Eylül 2013, 02:06
  2. çelikatlı
    çelikatlı bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    bildiğiniz üzere motoru satmıştım babam memleketten geldi bugün dedim motoru sattım altın aldım arasaydın beni üstünü tamamlar cbr 250 alırdık demezmi:sunny::santa: ---------- Mesajlar...
    Tarih: 04 Ağustos 2012, 02:39
  3. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    apachenin verdiği torku cbr veremiyor öyle cbr olmaz olsun:P rahatlık konfor dedi mi cbf sorunsuz fakat cılız torksuz dedimi ybr tork güç yakışıklılık cazibe albeni ... dedimi apache :D artı ...
    Tarih: 20 Temmuz 2012, 00:26
  4. tigrina
    tigrina bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    arkadaşlar motorum 9500 e geldi ve gerçekten bu motor tam anlamı ile 9 binden sonra açılıyor. ilk 3 4 5 binlerde tek kişi rüzgarlı havada 105 diyodu kısa mesafelerde şimdi aynı şekil aynı şartlar...
    Tarih: 19 Temmuz 2012, 16:49
  5. eby78
    eby78 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    şu dişli olayına bi açıklık getireyim. 2 kişi binecekler 13 e devam 14 boşa almayın tek kişi binecek olup 85 kg altı kişiler alsın çok hoş güzel olur. bi çok kez denedim çünkü rüzgara karşı çift...
    Tarih: 30 Haziran 2012, 02:05
  6. gürol
    gürol bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    arkadaşlar motora koyulan yağın kalitesini pek önemsemezdim ama bu kadar fark olur. en son adi bi yağ koymuştum ulen baktım 1000 km ye yaklaşmış değiştireyim dedim ama o 1000 km motor vibrasyon...
    Tarih: 23 Haziran 2012, 23:58
  7. M.balibey
    M.balibey bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    biraz yavaş gibi rüzgarsız yolda çift kişi yatmadan daha bugün (ben 75 kg 1,84 boy arkadaşda benden bir iki kilo fazla1,82 :d) 120 yi rahat görüyordum. 4, vites 10 bin devir 110 diyo zaten 115 az...
    Tarih: 14 Haziran 2012, 11:43
  8. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun. ALLAH ailesine sabır versin.
    Tarih: 24 Mayıs 2012, 17:31
  9. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    sağol kartalizma. gelirsen beklerim her zaman.
    Tarih: 10 Mayıs 2012, 01:44
  10. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    ramço sen en iyisi bi tarif et biz öyle yapalım bak kartalizma ile bekliyoruz haa:)
    Tarih: 09 Mayıs 2012, 21:49
  11. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    ayıp ediyonuz yollayalım çayı :) kızı boşverin şimdi :) erol hafta sonu bi ramçonun yanına uğrada bi resimleme yapın yaa forumda bi arkadaş daha yapacak da bu sistemi nasıl olacak nerden...
    Tarih: 09 Mayıs 2012, 19:02
  12. motodriftt
    motodriftt bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : Hayalinizdeki motorlar
    :cat::joker: http://f1205.hizliresim.com/x/2/5743w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
    Tarih: 06 Mayıs 2012, 04:36
  13. Yuce123
    Yuce123 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    çok sağol :) bende 20 kuruş yakar o zaman fena değil yine.
    Tarih: 05 Mayıs 2012, 11:41
  14. kartalizma07
    kartalizma07 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    http://f1205.hizliresim.com/x/2/573qg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
    Tarih: 03 Mayıs 2012, 01:12
  15. ERROR88
    ERROR88 bunu beğendi, post by ixeywent Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    lastiğinde ufak bi patlak olabilir lastikciye kontrol ettir. vitesleri devirsik yükseltirsen yüksek vitesde yüksek devire geç ulaşırsın. apache zaten 6 7 bin devirden sonra çıldırıyor onun özelliği...
    Tarih: 21 Nisan 2012, 00:56
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu