Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
istanbulccc Hakkinda

Temel Bilgiler

istanbulccc Hakkinda
Biyografi:
Bla Bla Bla
Yer:
istanbul
Motosikleti:
VFR 800
Mesleği:
System Administrator
Kan Grubu:
AB Rh-

İmza


Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
523
Günlük Ortalama Mesajlar
0.08
Genel Bilgiler
Son girişi
04 Ağustos 2022 20:14
Üyelik
03 Ocak 2007
  1. :) RR performansı tabiki bekleme ama kesmiyeceği konusuna katılmıyorum. VFR iyi bir seçim olacaktır.
  2. O adrenalin konusunda pek emin olma istersen 0-100km 3.2sn , 80 Nm tork , 109bg, fren konusunda da mükemmel geçen arkamda eşim varken barbaros bulvarında ağlayan bir ss sürücüsü vardı benimle aynı ışıklarda kalkan

    yorumun şaşırttı beni :) bende vfr almayı düşünüyorum gelecek yaz. RR felan kullandım ama vfrnin performansı RRdan inince seni kesmez dediler ama bu yorumun heyecanlandırdı beni :)
  3. Merhaba, motosikleti satalı bayağı olduğu için resimleri yok, el yapımı bir parçaydı, benim aldığım zincir korumanın üzerine ve arka kısma 3m bantla bağlanıyordu, aşağıdaki linkteki yeşil renkte olanlar daha sağlıklı gibi direkt zincir korumanın üzerine vidayla monte ediliyor gibi görünüyor. Bende ebay'den almıştım, Unutmamanız gereken bu çamurluklar sadece motorun arka kısmını yani amortisörün orayı koruyor. Kuyruğun üstünü yada artçıya gelecek çamuru korumaz. Benim motosikletin kuyruk ucundan kesikti arkadan çamur atıyordu artçının oraya

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=....c0.m270.l1313
  4. Merhaba,

    Biliyorum uzun zaman olmuş ama Ninja'nıza aldığınız arka çamurluğun detaylı farklı resimleri varmı ulaşabileceğimiz, bağlantı sistemini merak ettim ve/veya satın alma ile ilgili bilgi verir misiniz? Teşekkürler.
  5. Merhaba,
    İstanbul'dasınız ve VFR sahibisiniz, tanışmak ve deneyimlerinizden faydalanmak isterim, msn adresim; erginturhan@hotmail.com müsait olduğunuzda eklerseniz sevinirim, görüşmek üzere...
Toplam ziyaretci mesajı: 5

2 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2