gt250r dakiler orjinalin kopyası.gt250 deki de adını hatırlamadıgım bir markanın kopyası.sanırım bu iş için ellerinde fazla bir kalıp yok. eger istedigin bir markanın elinde bir orjinal kopyası varsa...
Tarih: 21 Aralık 2013, 12:08
bunlar eski kasa için.Ben de var fakat farın üstüne gelen kısımda 1 cm kadar boşluk kalıyor.Birde aşırı pahallıdır.istanbulda özen pleksi diye bir yer vardı.Kasımpaşa stadının yanında orada...
Tarih: 19 Aralık 2013, 19:22
Arkadaşlar Sipariş Ettiğim Buji Başlıkları Ve Bujiler Geldi.. Az Önce Taktım ve Marşa Bastım Rölantide 5-6 Dakika Çalıştırdım.. Devir Göstergesi Sabit 1.500 Devirde Artık Herhangi Bir Hareket ve...
Tarih: 02 Aralık 2013, 18:49
Kardeş yağını sen alıp koydur. Shell yağ koyuyor olması lazım servisin. Ben ipone 15-50 kullandım litresi 35 tl işçiliğine de 40 tl para verdim. Onun dışında kendi güvendiğim ustada tüm kontrollerini...
Tarih: 10 Ekim 2013, 15:58
Debriyaj müşürünü bir kontrol etmek lazım sorun orda gibi. Birde en kısa zamanda kendi debriyaj ayarını yapmayı öğrenmeni öneririm.
Tarih: 07 Ekim 2013, 23:45
Debriyaj manetinin yanında (debriyaj telinin girdiği yer) boşluğu ayarlaman için somun gibi birşey var. Boşluğu oradan ayarlayıp tekrar deneyebilirsin. Yine bir değişiklik olmazsa dediğin gibi...
Tarih: 07 Ekim 2013, 14:26
gt250r da benım gozume batan en buyuk detay buyuk egzoz ve arka tutamaklar. gp tarzı bı egzoz ve tutamak ıptalı ıle cok daha hos durur.ozellıkle 2013 ler.
Tarih: 07 Ekim 2013, 11:33
Emin olun en ufak fark olmaz. Anca dynoya falan çıkarsanız %1 fark eder. Tabi takınca size psikolojik olarak iyi gelebilir. Sonuçta 30 bg 2 silindir makine. Bu makinede hava emişi o kadar önemli olsa...
Tarih: 28 Eylül 2013, 02:42
Merhaba arkadaşlar, 2013 model hyo aldım. Diyarbakır'dan İstanbul'a süre süre getirdim. :)) Keyifli ama bir o kadar da zor bir yolculuktu. Yağmurdan dolayı. 1.500 km den fazla yol geldim. Hiç...
Tarih: 20 Eylül 2013, 16:54
İstersen hep öyle kullan, sorun olmaz. Hatta tek silindirli hali ile teker yaptığını iddia edenler bile var :queen:
Tarih: 17 Eylül 2013, 12:04
http://s21.postimg.org/llkgun847/2013_09_16_14_49_36.jpg (http://postimage.org/) :bestmt:
Tarih: 17 Eylül 2013, 12:03
Tekrar tekrar diyorum :) Devir düzensizliği-Tek silindir çalışmama-Zor çalışma vs vs vs gibi durumlarda ilk iş olarak bujiye bakın. Gerekirse bujiyi değiştirin.... Baktınız ki bujiler sağlam ?...
Tarih: 08 Eylül 2013, 08:04
ezikla bu ninja kaplumbağalar :P hyosung'a hic binmeyen ve sureklı bu markayı kotuleyıp duran adamlar cok ılgıncıme gelıyor benım ama artık etrafta o kadar coksunuz kı japon japon dıyıp gozlerınız...
Tarih: 08 Eylül 2013, 08:03
Neyse, daha büyük bir sıkıntı çıkmamasına sevindim. Şimdi bu yazıyı okuyacak arkadaşlar iyi anlasınlarki böyle bir sorunda sorun %80 buji başlığıdır. Her usta anlayamaz... Beyini, enjeksiyonu...
Tarih: 13 Ağustos 2013, 01:48
Beyler şu devir düzensizliğine sebep olan parça bu değilmi ? http://www.motosikletparcalari.net/Urun/Hyosung-Gt250R-Selenoid-Sensor-pmu4877.html Hava sensörü ? ---------- Mesajlar...
Tarih: 13 Ağustos 2013, 01:46